Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (38999)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyn vinkit flirttailuun:
Hymyile ja ota katsekontaktia, kehu ihmistä ja ole kiinnostunut siitä mitä hänellä on sanottavaa.
Siittä mammat flirttailemaan sen kaivatun kanssa.
Apua, käyttäydyn noin ihan tavallisesti, luuleeko ihmiset sitä nyt sitten flirtiksi😅
Tuskin. Suurin osa tuollaisesta käytöksestä ihmisten välillä ei ole sävyltään flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyile ja ota katsekontaktia, kehu ihmistä ja ole kiinnostunut siitä mitä hänellä on sanottavaa.
Apua, käyttäydyn noin ihan tavallisesti, luuleeko ihmiset sitä nyt sitten flirtiksi😅
Tuskin. Suurin osa tuollaisesta käytöksestä ihmisten välillä ei ole sävyltään flirttiä.
No niin, sitähän minäkin. Paitsi suomalaiset on ehkä vähän jöröjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu väärältä. En haluaisi, että katsekontakti tai se, mitä puhun, kiinnostaa siksi, että toinen haluaa flirttailla. Haluan hänen tekevän sen rakkaudesta. Mut oonkin tällainen romantikko. Ja joo, kaipaan myös joskus kehuja omalta puolisolta.
No eikö sen tulevan rakastetun kanssa muka voi flirttailla?
Toki voi. Se piristää. Mut haluaisin silti, että se kaikki pohjais kuitenkin rakkauteen.
Pistä ne kuvat sille proffalle. Tai liimaa lyhtypylväisiin, joka spårapysäkille ympäri Helsinkiä.
Se tunne kun tulee kaupungilta, käy kuumassa suihkussa, sitten lämmin ruoka ja kahvi, ai että
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on joku testi, niin pidä tunkkis 😘
Minä oon testit aikoinaan tehnyt. Ihmissuhdeasioissa en testaile. Tutustun niihin, kehen haluan. En tarvitse testailua siihen. Itsetuntoni on vahvempi kuin se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai sä oo ihminen, joka tykkää tarpeettomasta kiistelystä? En halua mitään ylim. draamaa elämääni.
En jaksa yhtään mitään turhaa draamaa, joten ei hätää.
En minäkään. Ja inhoan kaikkea sellaista asioiden selvittelyä ja reflektoimista. Siis väsyttää semmonen eikä oikein kiinnosta. 
Siksi punnitsen aika tosi tarkkaan ihmissuhteissani sitä, jaksanko sanoa jostain mikä tuntui ikävältä vai en. Yleensä en. Enkä jaksa niitä myöskään miettiä. Jos tulee tarpeeksi taakkaa, niin etäännyn. 
Vierailija kirjoitti:
Mitä pskaa noille uunoille on syötetty? Että olen rakastunut stalkkeriini? - Joskus olin, en enää. Että minä olen stalkkeri? Ehei, välttelin näitä yli 10 vuotta, kunnes stalkkeri aloitti sodan, koska sai pakit.
Huomaatko ketään kiinnostavan? Tee se oma ketju, josta jo useampi huomauttanut.
Oon niin kateellinen niille henkilöille, jotka saavat olla kaivatun elämässä joka päivä. Oikeesti eikä vaan etänä.
Vierailija kirjoitti:
Olet mulle rakkain ja kallein kaivattuni. 🥰
Mistä voin sen tietää?
Pääsispä syliin edes kerran, niin jaksaisin taas jonkin aikaa.
Mä olin kehosi sisällä ja haistoin ihollasi naiselliset kehontuoksusi🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mulle rakkain ja kallein kaivattuni. 🥰
Mistä voin sen tietää?
Onko jotain syitä olla luottamatta mun sanaan?
Vierailija kirjoitti:
Teen tuota monien ihmisten kanssa, joita kohtaan päivittäin. Kutsun sitä ystävälliseksi käytökseksi. En flirttailuksi.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä syliin edes kerran, niin jaksaisin taas jonkin aikaa.
Hoidetaan alta pois tällä viikolla, mutta tuskin haluat enää pois sen jälkeen. 🤔
Ihan perusjuttujahan nuo on. Seuraavan kerran kun näen edellisen ihastukseni, aion hymyillä.
Ja seuraavan kerran kun näen yhden toisen kiinnostavan, aion olla reaktiivisempi kun hän keskustelee kanssani, ja kysellä kysymyksiä. Hymyilyä ja sellasta jo teinkin, ja hän sitten lähestyikin. Mutta seuraavalla kerralla aion kysyä lisäkysymyksiä joistain asioista joista hän on kertonut.
eri