Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun nähtiin, jotenkin hätkähdit kun näit minut. Ja tiesin koko ajan että löydät syyn tulla juttelemaan.
Meidän välillä on paljon sanomatonta.
Jatkan: jos jostain universumin oikusta lukisit tämän ja tunnistaisit meidät.. mitä sanomatonta haluaisit sanoa ääneen, jos vapaasti voisit?
Olin odottanut näkemistä jo pitkään ja sitten pilasin hyvä tilaisuuden paeten. Samassa paikassa oli ollut sitä ennen yksi vihamielinen, ja olin varuillani. Yllätyin kovasti, kun näin ja pasmat meni sekaisin, kun hetki oli huumaava. Sanoa voisin paljonkin.
Minkä värinen auto sinulla on, jotta tietäisin vastaavani juuri oikealle? Tähän on tullut nyt sivullisia sekoittamaan.
Mun oma pieni juoppo M. Se pieni sieni, joka romahtaa syliin, kun kello lyö viisi.
Olet hyvin hyvin rakas mulle, enkä pahaa halua olla sulle.
Vierailija kirjoitti:
Miten liittyy kaipaukseen nämä mitat?
No onhan se mitat hyvä tietää etukäteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun nähtiin, jotenkin hätkähdit kun näit minut. Ja tiesin koko ajan että löydät syyn tulla juttelemaan.
Meidän välillä on paljon sanomatonta.
Jatkan: jos jostain universumin oikusta lukisit tämän ja tunnistaisit meidät.. mitä sanomatonta haluaisit sanoa ääneen, jos vapaasti voisit?
Olin odottanut näkemistä jo pitkään ja sitten pilasin hyvä tilaisuuden paeten. Samassa paikassa oli ollut sitä ennen yksi vihamielinen, ja olin varuillani. Yllätyin kovasti, kun näin ja pasmat meni sekaisin, kun hetki oli huumaava. Sanoa voisin paljonkin.
Minkä värinen auto sinulla on, jotta tietäisin vastaavani juuri oikealle? Tähän on tullut nyt sivullisia sekoittamaan.
Harmaa, mutta et ole koskaan nähnyt autoani
Mun kaivatulla on mittaa alle 164cm. Tiedän tämän koska käveltiin vierekkäin.
Pasin mitta kuulematta ? Utelias
Mun tekee mieli seksiä kaivatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin myös. En oiken hahmota mitä me voitaisi olla.
Jatkan: en hahmota myöskään mitä nyt olemme
Voitaisiin olla, petikavereita vaan, ja jatkaa niin
Mua kiinnostaa enemmän henkinen stimulaatio, pelkkään petikaveriin kyllästyn nopeasti
Yksi tietty terkkari voisi mun penikseni mitata 😍
Elämän suunta vähän hukassa. Tai sitä ei ole. Tai lopultahan kaikki päädytään hautaan kuka minkäkin kiemuran kautta.
Vierailija kirjoitti:
Missä kävelitte?
Vierailija kirjoitti:
Yksi tietty terkkari voisi mun penikseni mitata 😍
🤣 Aa uus paljastus, hää on terkkari ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kävelitte?
Tk:n käytävällä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa enemmän henkinen stimulaatio, pelkkään petikaveriin kyllästyn nopeasti
No eihän sen pelkkää sitä tarvitse olla, mut tilanteen huomioon ottaen sanoin tuon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sen pelkkää sitä tarvitse olla, mut tilanteen huomioon ottaen sanoin tuon
Mulla on petikavereita vain tilanteessa jossa ei olisi katastrofi tulla raskaaksi. Nyt on täältä päin tarjolla vain henkinen stimulaatio ja tietysti hellyys, mutta viaton.
Kyllähän petikaverinkin kanssa yleensä jutellaan kaikkea. Ihmiset keskustelee keskenään ja jutustelee, jos ovat jossain kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ajattelisit nainen, jos saisit tietää, että minulla on säästöjä ja sijoituksia yli 150t. Ja lahkeessa melkein 20cm.
Tuolla rahalla ei ole oikeastaan mitään merkitystä. Ehkä haluaisin tietää, että oletko sijoittanut mihin ja kuinka paljon pelkästä uteliaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kävelitte?
Tk:n käytävällä. :)
Terkkarista puhut?
Miksi sä niitä lahkeessa säilytät? Patjan alla lienee se yleisempi tapa.