Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38336)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan siskoni miestä. Kielletyt tunteet..
Ja minä puolison siskoa, minua vanhempi
Kaivattu: palvon ja uskon!
-pietari suuri-
Vierailija kirjoitti:
Onneksi täällä on huono kenttä. Tässä vaiheessa kuitenkin parasta olla kantamatta kaunaa ja jatkaa kunkin elämäänsä eteenpäin.
Sen vielä sanon, etten ihan niin sysipaska todellakaan ihmisenä ole kuin muille väitätte.
Kyllä ne rikkaatkin voivat valita seuransa, ostaa tarvittaessa sitä rahalla ym. Jostain muusta syystä sitten syntyvät sellaiset suhteet, joista jokin rikaskin mies kaipaa vuosien ajan perään. Eikä se ole ulkonäkö.
Ketkä väittävät ja missä? Puhut monikossa. Rikas saa kaivata siinä missä muutkin, mutta rikkaillakaan ei ole etuoikeuksia kohdella miten sattuu, vaikka rahalla saa ja Porchella pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin myös. En oiken hahmota mitä me voitaisi olla.
Jatkan: en hahmota myöskään mitä nyt olemme
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaankin miettinyt nainen, mitä pöksyistäni löytyy. Normi kumi rullaantuu kokonaan auki ja puristaa tiukasti koko matkalta.
Mulla normikumi 18,5cm jättää syvän rengasmaisen painauman n. 3cm päähän juuresta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaankin miettinyt nainen, mitä pöksyistäni löytyy. Normi kumi rullaantuu kokonaan auki ja puristaa tiukasti koko matkalta.
Mulla normikumi 18,5cm jättää syvän rengasmaisen painauman n. 3cm päähän juuresta.
Oletko E-mies, Kalle vai Hennan kaipaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedän paljaalla tai en ollenkaan. Eihän ne normikumit veny terskan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Toivon sinulle mies onnellisuutta jatkoon.
Sydämistyin, en pitänyt ja tunnistin itseni. Nämä kaikki yhtaikaa. En pitänyt pitämättömyysreaktiostani. Empaattiselta vaikuttava nainen juuri käveli lävitseni. Eräälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei se raha vaan rakkaus 😍
Joo yksi mies vaan sanoi just, että "miehellä pitää aina olla rahaa, että se voi hemmotella sen peipsuu" xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs heistä joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin myös. En oiken hahmota mitä me voitaisi olla.
Jatkan: en hahmota myöskään mitä nyt olemme
Voitaisiin olla, petikavereita vaan, ja jatkaa niin
Kuvittelin taas, että kaipaus katoaa. Mutta ei, ihan järjetön ikävä iski taas 💙
Mitähän ajattelisit nainen, jos saisit tietää, että minulla on säästöjä ja sijoituksia yli 150t. Ja lahkeessa melkein 20cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs heistä joo.
Mulla on on 15,5 joten ei multa.
Kalle
Suunnitellaanko miten se onnistuis 😘 kihekmöivä ajatus