Pettäisitkö vaimoasi Sydney Sweeneyn kanssa?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
En. Mulla seksi liittyy tunnesiteeseen. En edes nuorena ja sinkkuna välittänyt yhden illan suhteista.
Yhden illan suhde voi oikein hyvin olla ihastuksen tai muiden tunteiden kohde. Ei se ole mitenkään kiellettyä.
Aseksuaalit selittelee aina tällaisia outoja. Ei voi panna sitä, siellä ja silloin, siitä ja siitä syystä. Teitä ei kiinnosta oikeasti mikään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se on
https://people.com/sydney-sweeney-goes-braless-daring-sheer-gown-118401…
Vaikka olis kuinka hot telkkarista nähtynä, niin luultavasti pettymys livenä ilman vaatteita.
En. En ole boomeri joka vihaa vaimoaan koska sen rakkaimman rakastaminen olisi muka jotenkin epämaskuliinista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mulla seksi liittyy tunnesiteeseen. En edes nuorena ja sinkkuna välittänyt yhden illan suhteista.
Yhden illan suhde voi oikein hyvin olla ihastuksen tai muiden tunteiden kohde. Ei se ole mitenkään kiellettyä.
Aseksuaalit selittelee aina tällaisia outoja. Ei voi panna sitä, siellä ja silloin, siitä ja siitä syystä. Teitä ei kiinnosta oikeasti mikään.
Se ettei paneskele ympäriinsä kuin eläin, on aika kaukana siitä, että mikään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
https://people.com/sydney-sweeney-goes-braless-daring-sheer-gown-118401…
27 v isotissinen näyttelijä joka on useimmissa rooleissaan ilman vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
En. En ole boomeri joka vihaa vaimoaan koska sen rakkaimman rakastaminen olisi muka jotenkin epämaskuliinista.
Tässähän se oikea kysymys piilee: rakastatko partneriasi? Se pitäisi lukea otsikossa. Se että kenen kanssa pettää on toissijaista. Miehet eivät edes petä mitenkään johdonmukaisesti, tavalla tai toisella puolisoaan ns. parempien naisten kanssa tilaisuuden tullen, vaan se juttu on se halu pettää itsessään. Moni nainen sisäistää sen harhaluulon myös ja siksi järkyttyy kun saavat selville miehen bylsineen jotain ns. suohirviötä.
Okei, aina löytyy joku jonkun mielestä kauniimpi, seksikkäämpi tai jotain, jolloin syntyy ajatus, ettei kukaan ol se paras, ja rakkain.
Aika kauhea mielikuva mistään miehestä.