Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (38336)

Vierailija
37781/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen hyvin on ikävä pysynyt kurissa. Ilmeisesti se aika auttaa niin kuin sanotaan.

Tai loppunut ihastus, kuten itsellä.

Miksi ihastuksesi loppui?

Vierailija
37782/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen hyvin on ikävä pysynyt kurissa. Ilmeisesti se aika auttaa niin kuin sanotaan.

Tai loppunut ihastus, kuten itsellä.

No suksi v-ttuun sit täältä jos on loppunu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37783/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarille krapulaiset terkut. Kaivattiin suakin mukaan niin kuin ennen. 

Vierailija
37784/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy tekoälyltä mitä tästä jutusta tulee 

Hah, mä kysyin 😂 se oli jo sitä mieltä, että mun pitää tottua sydänsuruun 💔, kun sen aika tulee. Sanoi, että hän tulee kyllä lähemmäs, jos on tarkoitus, eikä mun kannata tehdä mitään enempää tai erilailla tässä tilanteessa. 

Vierailija
37785/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole mahdollisuutta vaikuttaa mihinkään ja toinen määrittelee liikkumatilan, ei ole paljon tehtävissä. Voi sentään tehdä johtopäätöksiä.

Mihinkäs aitaukseen sinut on laitettu? Etpähän pääse ainakaan karkaamaan. 

Vierailija
37786/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun nähtiin, jotenkin hätkähdit kun näit minut. Ja tiesin koko ajan että löydät syyn tulla juttelemaan.

Meidän välillä on paljon sanomatonta.

Jatkan: jos jostain universumin oikusta lukisit tämän ja tunnistaisit meidät.. mitä sanomatonta haluaisit sanoa ääneen, jos vapaasti voisit?

Olin odottanut näkemistä jo pitkään ja sitten pilasin hyvä tilaisuuden paeten. Samassa paikassa oli ollut sitä ennen yksi vihamielinen, ja olin varuillani. Yllätyin kovasti, kun näin ja pasmat meni sekaisin, kun hetki oli huumaava. Sanoa voisin paljonkin.

Haluaisitko sanoa siitä paljostakin jotain pientä murusta?

Joku sivullinenkin tuli näköjään tähän. Tällä hetkellä jokapäiväinen fantasia, kun muuta ei voi. Uusi ja outo kokemus, ja kaikki on vielä auki. 

Vierailija
37787/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope hellistä hellin <3

Vierailija
37788/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, mä kysyin 😂 se oli jo sitä mieltä, että mun pitää tottua sydänsuruun 💔, kun sen aika tulee. Sanoi, että hän tulee kyllä lähemmäs, jos on tarkoitus, eikä mun kannata tehdä mitään enempää tai erilailla tässä tilanteessa. 

Kun yritin selvittää mikä on hyvä cooperin testitulos niin tekoäly vastasi erinomaisen cooperin testituloksen olevan 48metriä. Sivusta. 

Vierailija
37789/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua :O

Vierailija
37790/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitara sylissä. Harmi ettei kaivattu.

Tapasin kerran komean kitaristin. Tanssimme ja maailmankaikkeus katosi ympäriltämme. Jäin kaipaamaan, mutta elämä jatkuu.

Vierailija
37791/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ope hellistä hellin <3

N vai M?

Vierailija
37792/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innostuin minäkin:

"Sydänsurusta selviytymiseen auttavat itsensä myötätuntoinen kohtelu, tunteiden ilmaiseminen puhumalla, kirjoittamalla tai luovasti (kuten musiikin tai taiteen kautta), ja fyysinen hyvinvoinnista huolehtiminen, kuten syöminen, nukkuminen ja liikkuminen. On myös tärkeää hakea tukea läheisiltä, kuten ystäviltä, tai ammattilaiselta, jos olo on todella vaikea."

Vierailija
37793/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin myös. En oiken hahmota mitä me voitaisi olla. 

Vierailija
37794/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nyt hoitaa traumoja, sairasta päätäni ja mahahaavasta oireilevaa vatsaani viinillä. 

Pahaa en kenelläkään halua, jos sitä ei minulle ensin tehdä.

Jos on kohdellut ihmisiä hyvin, on yleensä tervetullut takaisin heidän elämäänsä, jos tilanteet sen sallivat. Suuristakin tunteista huolimatta asia voi joskus olla toisin, etenkin jos vilpillisyyttä on ollut jo etukäteen näköpiirissä.

Vierailija
37795/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Mulla on älyä sen verran itselläkin.

Vierailija
37796/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun yritin selvittää mikä on hyvä cooperin testitulos niin tekoäly vastasi erinomaisen cooperin testituloksen olevan 48metriä. Sivusta. 

No eihän se nyt aina ole oikeassa, mutta tällä kertaa sillä oli ihan hyviä näkökulmia, perusteluja ja mietteitä tämän asian kohdalla. Tuli ehkä muutama asiakin oivallettua siinä sivussa.

Vierailija
37797/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole mahdollisuutta vaikuttaa mihinkään ja toinen määrittelee liikkumatilan, ei ole paljon tehtävissä. Voi sentään tehdä johtopäätöksiä.

Ei kuulosta terveelle.

Oudointa on, että eikö ko. henkilö itse hahmota tätä.

Vierailija
37798/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täällä on huono kenttä. Tässä vaiheessa kuitenkin parasta olla kantamatta kaunaa ja jatkaa kunkin elämäänsä eteenpäin. 

Sen vielä sanon, etten ihan niin sysipaska todellakaan ihmisenä ole kuin muille väitätte.

Kyllä ne rikkaatkin voivat valita seuransa, ostaa tarvittaessa sitä rahalla ym. Jostain muusta syystä sitten syntyvät sellaiset suhteet, joista jokin rikaskin mies kaipaa vuosien ajan perään. Eikä se ole ulkonäkö.

Vierailija
37799/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin vaan sanoon, että oot mun rakkaus. Kattellaan sit illemmalla, mitä sit on mielessä.

Tehdään näin

Vierailija
37800/38336 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan siskoni miestä. Kielletyt tunteet..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi