Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38541)
GALLUP : Kaivattusi parhaat henkiset ominaisuudet? Nyt saa kehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaankin miettinyt nainen, mitä pöksyistäni löytyy. Normi kumi rullaantuu kokonaan auki ja puristaa tiukasti koko matkalta.
Mulla normikumi 18,5cm jättää syvän rengasmaisen painauman n. 3cm päähän juuresta.
Oletko E-mies, Kalle vai Hennan kaipaaja?
Eräs heistä joo.
Mulla on on 15,5 joten ei multa.
Kalle
😁
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun nähtiin, jotenkin hätkähdit kun näit minut. Ja tiesin koko ajan että löydät syyn tulla juttelemaan.
Meidän välillä on paljon sanomatonta.
Jatkan: jos jostain universumin oikusta lukisit tämän ja tunnistaisit meidät.. mitä sanomatonta haluaisit sanoa ääneen, jos vapaasti voisit?
Olin odottanut näkemistä jo pitkään ja sitten pilasin hyvä tilaisuuden paeten. Samassa paikassa oli ollut sitä ennen yksi vihamielinen, ja olin varuillani. Yllätyin kovasti, kun näin ja pasmat meni sekaisin, kun hetki oli huumaava. Sanoa voisin paljonkin.
Minkä värinen auto sinulla on, jotta tietäisin vastaavani juuri oikealle? Tähän on tullut nyt sivullisia sekoittamaan.
Ok.Tiedänkin kaivatun auton värin ja merkin. Oli vähän sama tilanne joskus aikaisemmin. Pahoittelen, unohda vastaukseni. Ehkä täälläkin on unohdettava sitten se oikea kaipauksen kohde.
Huoh, mekin käveltiin kerran tk (!!) käytävällä, kylläkin peräkkäin, ja oon pisempi..
Kivaa päivää hänelle :)
Vierailija kirjoitti:
Yksi tietty terkkari voisi mun penikseni mitata 😍
Myönnettäköön, että täällä samat fiilikset😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun nähtiin, jotenkin hätkähdit kun näit minut. Ja tiesin koko ajan että löydät syyn tulla juttelemaan.
Jatkan: jos jostain universumin oikusta lukisit tämän ja tunnistaisit meidät.. mitä sanomatonta haluaisit sanoa ääneen, jos vapaasti voisit?
Olin odottanut näkemistä jo pitkään ja sitten pilasin hyvä tilaisuuden paeten. Samassa paikassa oli ollut sitä ennen yksi vihamielinen, ja olin varuillani. Yllätyin kovasti, kun näin ja pasmat meni sekaisin, kun hetki oli huumaava. Sanoa voisin paljonkin.
Pahoittelen. Olikin liian hyvää ollakseen totta.Unohda tämä vastaus. Oliki väärinkäsitys,koska sama tapahtui minullekin. Ehkä unohdettava sitten se oikeakin kaipuun kohde.
Eilen kävi hyvin selväks mitä haluat 😘
Viime yö oli kylmä yö, olisin tarvinnut lämmittäjää peiton alle 😘
Mittaan seuraavan kerran herra x.
Myyn housut jalastain.
hammasremontti.
jorma.
Naisen tuoksua tulee jostain
Vierailija kirjoitti:
Mittaan seuraavan kerran herra x.
Sopii 💕 rakkaani terkkarini.
Vierailija kirjoitti:
Ai palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen. Olikin liian hyvää ollakseen totta.Unohda tämä vastaus. Oliki väärinkäsitys,koska sama tapahtui minullekin. Ehkä unohdettava sitten se oikeakin kaipuun kohde.
Kaipaus on universaalia, kauniit sanat ei mene koskaan hukkaan
Vierailija kirjoitti:
Hiukan nolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai palstalla?
Irl
Vierailija kirjoitti:
Kitara sylissä. Harmi ettei kaivattu.
Mitäpä soitat ja onko Landola? Olisi kiva kuunnella sen sointuja. Olen itse tänään harjoitellut jazz-tyyliä ja rentoa jenkkiläistä viulullani, mm. Amazing Grace yms. Irlantilainenkin tyyli ok, vaikka Kittys Wedding ym. - Soittaen voi purkaa ikävää ja sitä saavuttamatonta kaipuun kohdetta.
Terveyskeskus