Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaivattu, mikä kaikki tässä on pielessä ja mitä mä voisin tehdä jotta ei olisi
Kertoisit mulle, että tykkäät ja haluat jatkaa yhteydenpitoa, vaikka ei olla samassa paikassa töissä.
Olisi kiva, jos ei oltais samassa työpaikassa. Silloin kaikki ois helpompaa.
Olen ihan tosi rikkinäinen ihminen. En tiedä voisiko kukaan koskaan rakastaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Mahdat sinä se meistä kuluneempi ja käytetympi olla.
Itselläni jopa kakkanäyte oli siisti, eli tulahdusarvo alle 2, kun normaaliarvo on alle 100.
Mitä luulet, kaipaanko mätähampaiden suutelua? Tai heitä likasuineen nuolemassa ahnaast kaunista ruusuani? Kuule, sitå ei tapahdu.
terveyttå ei voi ostaa rahalla.
hyvää syksyä kuitenkin!
Mätähampaat ja haisuvehkeet ruokkomattomine harmaine rumine karvapuskineen veti hernettä nenään tästä.
Te ette ole haluttavan näköisiä yhtään, vaikka olette niin haluavia muka. Katselkaa kaltaisianne ja viehättykää.
Sunshine, sitähän se on loppujen lopuksi. Kutsuu miksi kutsuu taikka tekee mitä tekee.. siinähän se pohjimmiltaan on. :P
Lyyrisesti voi ottaa sen tietämättömyyden tässä kohtaa pois ja noh, onhan se vähän dramaattista mennä sillä onlyllakaan noin pointin puolesta mutta kyllä se vaan aika hyvin varsinaisen pointin tiivistää silti.
Sitä taustaa vasten; vähän pilvistä tämmönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaivattu, mikä kaikki tässä on pielessä ja mitä mä voisin tehdä jotta ei olisi
Kertoisit mulle, että tykkäät ja haluat jatkaa yhteydenpitoa, vaikka ei olla samassa paikassa töissä.
Olisi kiva, jos ei oltais samassa työpaikassa. Silloin kaikki ois helpompaa.
Me ollaan vielä ainakin toistaiseksi, eikä todellakaan ole helpompaa. Sitä löytää ihan uusia tunteita ja puolia itsestään, kun mitään ei tapahdu eikä uskalla kertoa oikeasti mitä haluais ja ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni jopa kakkanäyte oli siisti, eli tulahdusarvo alle 2, kun normaaliarvo on alle 100.
Mitä luulet, kaipaanko mätähampaiden suutelua? Tai heitä likasuineen nuolemassa ahnaast kaunista ruusuani? Kuule, sitå ei tapahdu.
hyvää syksyä kuitenkin!
Sen verran on terveyttä että kinaa randojen kanssa ja heittelee kakkuliarvoja ilmoille noin vain. Näinhän se menee. :D
Ainahan kakaroilla pitää ollakin terveys kunnossa. Tule uudelleen kertomaan, kun ikä alkaa vitosella.
Huomasit varmaan kireän ilmeen, ja huokauksen kun katsoit tänään himoiten, sä leikit tulella
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tosi rikkinäinen ihminen. En tiedä voisiko kukaan koskaan rakastaa minua.
Miten ois korjaussarja?
Koskaan ei tiedä, milloin aika on. Taas sain muistutuksen siitä. Huomaan nykyään aika usein miettiväni, että entä jos tämä tai tuo keskustelu tai kohtaaminen olikin viimeinen. Ei siis sinun kanssasi, kun ei niitä ole, mutta arjessani. En tiedä, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää syksyä kuitenkin!
Mätähampaat ja haisuvehkeet ruokkomattomine harmaine rumine karvapuskineen veti hernettä nenään tästä.
Te ette ole haluttavan näköisiä yhtään, vaikka olette niin haluavia muka. Katselkaa kaltaisianne ja viehättykää.
Multa on jouduttu poistamaan muutama hammas ja mies muistaa aina muistuttaa väheksyvällä äänellä "on mulla(hänellä) kaikki hampaat vielä tallella". Mätänemisen vuoksi ei ole poistettu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko palata asiassa 2vkoa taaksepäin. Ja olla kuin ennen 😘 Normaalisti nautin huomiosta, älä käsitä väärin, mut nyt tämä, että tämä tapahtui ikäänkuin salassa, riepoo mua. Tunnustukses oli liikaa, ja jos oikein olen asian ymmärtänyt, et aio perääntyä ajatuksistas mua kohtaan. En halua olla vaivaantunut siellä tai kiusallisia tilanteita. En halua, että se/joku muu huomaa mitä ajattelet musta tätä nykyä. Kiitos kuitenkin, olihan se imartelevaa toki. En vaan tiedä mitä haluat. Aiotko jatkaa ajatustesi ruokkimista, koska se tulee näkymään. Voitaisko olla vaan ihan niinkuin aiemminkin ? Nautin tuolloin seurastasi ja huomiostasi 🤔😘
Kenelle tämä?
Vierailija kirjoitti:
Huomasit varmaan kireän ilmeen, ja huokauksen kun katsoit tänään himoiten, sä leikit tulella
Sivusta huokaus. Näette kuitenkin. Ei varmaan helppoa ruokaan.
Ei kiitos tyhjästä ahdistuville neurootikoille ja assburgereille. Siihen on näköjään syynsä, miksi nainen jää yksin. Tervepäiset viedään jo nuorena. Kaksvitosen jälkeen ei ole enää juurikaan normaaleja tasapainoisia, ahdistumattomia naisia jäljellä.
Aku Ankan nro 29 vuodelta 1974 on paljon kiinnostavampi kuin vaikka mennä treffeille jonkun , no, hmm,,,elämää nähneen näköisen miehen kanssa, joka ei tajua mitä tarkoittaa rehellinen vastinkappale.
No, kuvittele olet nainen, sama ikä, hiukset hieman pidemmät ja sama tasapaksu vartalo. Se on vastunkappaleesi. Eikä mikään sutjakka kisuli.
Kun tulisit töistä, et saisi hetken rauhaa. Ei vaineskaan. Saisit, mutta vaanisin oven takana, koska voi hyökätä kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko palata asiassa 2vkoa taaksepäin. Ja olla kuin ennen 😘 Normaalisti nautin huomiosta, älä käsitä väärin, mut nyt tämä, että tämä tapahtui ikäänkuin salassa, riepoo mua. Tunnustukses oli liikaa, ja jos oikein olen asian ymmärtänyt, et aio perääntyä ajatuksistas mua kohtaan. En halua olla vaivaantunut siellä tai kiusallisia tilanteita. En halua, että se/joku muu huomaa mitä ajattelet musta tätä nykyä. Kiitos kuitenkin, olihan se imartelevaa toki. En vaan tiedä mitä haluat. Aiotko jatkaa ajatustesi ruokkimista, koska se tulee näkymään. Voitaisko olla vaan ihan niinkuin aiemminkin ? Nautin tuolloin seurastasi ja huomiostasi 🤔😘
Kenelle tämä?
Kunhan trollailee. Miks tuollaisia muuten tänne kirjoittelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvää syksyä kuitenkin!
Sen verran on terveyttä että kinaa randojen kanssa ja heittelee kakkuliarvoja ilmoille noin vain. Näinhän se menee. :D
Ainahan kakaroilla pitää ollakin terveys kunnossa. Tule uudelleen kertomaan, kun ikä alkaa vitosella.
Laitoit sitten palautteen tuota avautumista ihmettelevälle sivulliselle. Kuuluuko sekin kuvaan sitten? :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on huomattu vaikka ette työpaikalla ole.
Mahtaa sullakin olla nykyään vaan pelkkä lötköpötkö pöksyissäsi eikä kokokaan kummoinen.