Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin vakavaa 💜 siks käyttäydynki näin hölmösti.
Rovaniemellä pienet piirit.
Ihan menee toiseen suuntaan.
Älä valehtele.
Miks valehtelisin? Menee Varsinais-Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin vakavaa 💜 siks käyttäydynki näin hölmösti.
Rovaniemellä pienet piirit.
Ihan menee toiseen suuntaan.
Älä valehtele.
Miks valehtelisin? Menee Varsinais-Suomeen
Höpöhöpö
Väärä päivä mussuttaa nyt. Sitä luulisi että eihän sitä nyt voi mutta kyllä vaan voi. Niin paljon ja siihen se jää. Ketään ei kiinnosta. :P
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi talvitakkia edullisemmin etsiville vinkkaisin että Stadiumilla on 25% alennus normaalihintaisista tuotteista 10.11. asti.
Ostin juuri itselleni ihanan pitkän tyylikkään talvitakin Stadiumilta. Hintaa oli lähtökohtaisestikin kohtuulliset 159e mutta alennuksen jälkeen hintaa jäi vain 119,25e. Nyt on talvella tosi lämmintä!
Ai ku kiva. Pitää ostaa varastoon 4 kun tämä viimeinen maksoi karva kauluksen alle 700 - kiitti tipistä
Sulla taitaa olla aika stressaavaa tällä hetkellä? Yritän pysyä pois tieltä, mutta jos tarviit kuuntelijaa tai muuta niin ilmoittele.
- turhake
Jotenkin surullista ettei saanut päättää haluaako syntyä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Mä meinaan joka kerta möläyttää, et oon suhun niin ihastunut. Sen takia koitan vältellä 😅
N💜M
Tiedätkö kuinka tuo käytöksesi voi satuttaa sitä ihastuksesi kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös me ollakin kuin vanha aviopari, niin miks ei voida olla oikeastikin
😭
Oltaisiinkin, jos olisit halukas.
Vierailija kirjoitti:
Alle 24h... 🤭🤗
Huomenna on vapaaehtoistöitä, joten ei tässä ehdi mihinkään treffeille.
M(n) jos joskus saat sumplittua ja tekee mieli niin tulehan kylään. Ollaan sitten ihan hissunkissun niin kukaan ei saa tietää.
Vierailija kirjoitti:
No kaivattu, mikä kaikki tässä on pielessä ja mitä mä voisin tehdä jotta ei olisi
Et voi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla aika stressaavaa tällä hetkellä? Yritän pysyä pois tieltä, mutta jos tarviit kuuntelijaa tai muuta niin ilmoittele.
- turhake
Ja täällä sä toisen erityisen stressin kohtaat. Ei niin paljon kiinnosta, että irl.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa sullakin olla nykyään vaan pelkkä lötköpötkö pöksyissäsi eikä kokokaan kummoinen.
Sekö sinua riepoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös me ollakin kuin vanha aviopari, niin miks ei voida olla oikeastikin
😭
Oltaisiinkin, jos olisit halukas.
Mäkin haluisin kaivatun kanssa. Mut onhan se nyt hömelöä, ainakin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Sedällä on kovana nyt taas. Tervetuloa nainen istumaan päälle jos sattuu tekemään mieli. Voidaan ottaa pitkä sessio jos haluat.
Käytä oikeaa hierojaa - en tallo enää yhtään huono selkästä puupökkelöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa sullakin olla nykyään vaan pelkkä lötköpötkö pöksyissäsi eikä kokokaan kummoinen.
Sekö sinua riepoo?
Voithan lähettää hänelle vakuuttelukuvan, jos haluat vakuuttaa tilanteen olevan ok?
Eri
Ihastuin tänään kuin salama kirkkaalta taivaalta(vaikka olikin harmaan pilvistä) yllättäen kohtaamaani mieheen. Hän oli huumorintajuinen ja mikä lämpöJa ne silmät!!!! Oh, dear!!! Sai kyllä hymyn aikaan loppupäiväksi. Mä en usko Tindereihin, enkä tämän jälkeen varsinkaan.
Älä valehtele.