Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (39606)

Vierailija
35721/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole energiaa ja resursseja tähän salailuun. Vihaan salaisuuksia

Vierailija
35722/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suutelukammoinen? Jestas sentään, mistä ihmiset keksivät näitä kammoja. Pitäähän sitä nyt kunnolla vaihtaa eritteitä, jos meinaa tutustua perinpohjin. Siinä litinä käy ja hiki haisee, kun aikuiset tutustuvat toisiinsa. 

Joo mä menin heti hammaslääkäriin kun tapasin pitkästä aikaa ihmisen, jonka kanssa saattaisin päätyä intiimikontaktiin. Mutta toivon, ettei kuitenkaan kellään hiki HAISE. Ja eritteetkin kuulostaa noin kirjoitettuna ällöltä.

Sit tositoimissa kaikki on vain ihanaa ^^

Lisäys: olen siis eri, en tuo suutelukammoinen. Minulla ei ole suutelukammoa, paitsi peppureikiä kohtaan. En halua suudella kenenkään peppureikää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35723/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ilta etenee

Kotimatkalla

Hyvä hyvä 😊😘👍

Vierailija
35724/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suutelukammoinen? Jestas sentään, mistä ihmiset keksivät näitä kammoja. Pitäähän sitä nyt kunnolla vaihtaa eritteitä, jos meinaa tutustua perinpohjin. Siinä litinä käy ja hiki haisee, kun aikuiset tutustuvat toisiinsa. 

Joo mä menin heti hammaslääkäriin kun tapasin pitkästä aikaa ihmisen, jonka kanssa saattaisin päätyä intiimikontaktiin. Mutta toivon, ettei kuitenkaan kellään hiki HAISE. Ja eritteetkin kuulostaa noin kirjoitettuna ällöltä.

Lisäys: olen siis eri, en tuo suutelukammoinen. Minulla ei ole suutelukammoa, paitsi peppureikiä kohtaan. En halua suudella kenenkään peppureikää. 

Mulla ei ikänäni ole ollut suutelukammoa, vanhemmiten tuli kuitenkin jonkinlaista pidättyneisyyttä tuohon, koska kuulin silloin että karies voi noin tarttua 😲 en tiedä pitääkö paikkaansa

Vierailija
35725/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ei kuulu mitään. No, ei kyllä näykään, että sikäli se ja sama huudella eetteriin. Kaipaan kuitenkin.

Vierailija
35726/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ikänäni ole ollut suutelukammoa, vanhemmiten tuli kuitenkin jonkinl

Anteeks, sivusta eri tämä

Vierailija
35727/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin vahvan enteen, että olet tulossa vastaan ja parin minuutin kuluttua tulitkin, klo 15.54 noin suunnilleen.

Vierailija
35728/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus rajoittaa elämääni aika pahasti ja vaikutan sen takia välillä kusipäältä. En tiedä miksi se on niin vaikeaa sanoa että minua ahdistaa.

Vierailija
35729/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin olisi kiva kuulla juuri sinulta että kaikki kääntyy vielä hyväksi

Kaikki järjestyy ja kääntyy parhain päin. :)

Asiat lopulta aina loksahtavat niin kuin niiden kuuluukin olla.

Vierailija
35730/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaivattu, mikä kaikki tässä on pielessä ja mitä mä voisin tehdä jotta ei olisi

Vierailija
35731/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistus rajoittaa elämääni aika pahasti ja vaikutan sen takia välillä kusipäältä. En tiedä miksi se on niin vaikeaa sanoa että minua ahdistaa.

🤍

Vierailija
35732/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat sinä se meistä kuluneempi ja käytetympi olla.

Itselläni jopa kakkanäyte oli siisti, eli tulahdusarvo alle 2, kun normaaliarvo on alle 100.

Mitä luulet, kaipaanko mätähampaiden suutelua? Tai heitä likasuineen nuolemassa ahnaast kaunista ruusuani? Kuule, sitå ei tapahdu. 

terveyttå ei voi ostaa rahalla. 

hyvää syksyä kuitenkin!

Vierailija
35733/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaivattu, mikä kaikki tässä on pielessä ja mitä mä voisin tehdä jotta ei olisi

Kertoisit mulle, että tykkäät ja haluat jatkaa yhteydenpitoa, vaikka ei olla samassa paikassa töissä. 

Vierailija
35734/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni jopa kakkanäyte oli siisti, eli tulahdusarvo alle 2, kun normaaliarvo on alle 100.

Mitä luulet, kaipaanko mätähampaiden suutelua? Tai heitä likasuineen nuolemassa ahnaast kaunista ruusuani? Kuule, sitå ei tapahdu. 

hyvää syksyä kuitenkin!

Sen verran on terveyttä että kinaa randojen kanssa ja heittelee kakkuliarvoja ilmoille noin vain. Näinhän se menee. :D

Vierailija
35735/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä täältä vihdoin synttäripäivänäsi. Siihen ei ole enää montaa päivää. En enää edes usko, että kumpikaan oikeasti kaipaa. Varmaankin jonkinlainen ketjuaddiktio ruokki tunnetta näinkin pitkään. 

the Nainen

Vierailija
35736/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisit mulle, että tykkäät ja haluat jatkaa yhteydenpitoa, vaikka ei olla samassa paikassa töissä. 

Et muka tiedä että tykkään ja haluan yhteydenpitoa? Ei voi olla

Vierailija
35737/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko palata asiassa 2vkoa taaksepäin. Ja olla kuin ennen 😘 Normaalisti nautin huomiosta, älä käsitä väärin, mut nyt tämä, että tämä tapahtui ikäänkuin salassa, riepoo mua. Tunnustukses oli liikaa, ja jos oikein olen asian ymmärtänyt, et aio perääntyä ajatuksistas mua kohtaan. En halua olla vaivaantunut siellä tai kiusallisia tilanteita. En halua, että se/joku muu huomaa mitä ajattelet musta tätä nykyä. Kiitos kuitenkin, olihan se imartelevaa toki. En vaan tiedä mitä haluat. Aiotko jatkaa ajatustesi ruokkimista, koska se tulee näkymään. Voitaisko olla vaan ihan niinkuin aiemminkin ? Nautin tuolloin seurastasi ja huomiostasi 🤔😘

Vierailija
35738/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lähteä täältä vihdoin synttäripäivänäsi. Siihen ei ole enää montaa päivää. En enää edes usko, että kumpikaan oikeasti kaipaa. Varmaankin jonkinlainen ketjuaddiktio ruokki tunnetta näinkin pitkään. 

the Nainen

Jos niin ajattelet, mä en usko tän olevan pelkkä ketjuaddiktio, mutta en rupea pakottamaan mitään.

Vierailija
35739/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvää syksyä kuitenkin!

Kiitos hyvistä nauruista; jopa kakkanäytteesi oli siisti! Kyllä nyt kelpaa. 

Vierailija
35740/39606 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et muka tiedä että tykkään ja haluan yhteydenpitoa? Ei voi olla

En mä osaa lukea ajatuksia