Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39022)
Vierailija kirjoitti:
Seksi on aivan yliarvostettua. Mitä vähemmän sitä on, sen parempi. Tylsää nylkytystä, jolla on aivan liian suuri painoarvo parinvalinnassa.
Tuotantoeläimet keinosiemennetään eli käytännössä raiskataan käsin, vauva toisensa jälkeen viedään pois ja maito varastetaan, lopulta koko lehmä pistetään lihoiksi.Raakaa menoa.
Monet naiset kiertävät miehet kaukaa ja hankkivat lapsen itsellisesti. Itsekin niin tekisin, jos ikää olis vähän vähemmän. Ainoa vaihtoehto taitaa olla joku random pano tinderistä.
Oh yes, dance me to the end of love.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkasti olet järjestänyt viime ajat niin, ettei vain ole mahdollisuutta kahden kesken keskusteluun. Onhan se tässä tilanteessa aika informatiivista ja surullista.
Hyvää yötä, tärkeä<3
R u serious
Kyllä.
Ok, vai niin
Niinpä. Juuri tällaista vastausta odotinkin.
Mun viime aikaiset järjestelyt on tiettyjen pakkojen sanelemia, sä et tietenkään näistä voi tietää
Vaikka niinkin, silti asioita voi hoitaa ja ihmisiä huomioida monella tavalla. Tai valita toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tajunnut, että kaikki voi päättyä koska vain?
Kyllä. Miksi tuotat vihaa etkä rakkautta? Miksi kovuutta etkä hellyyttä? Miksi ankaruutta etkä myötätuntoa?
Ovatko nuo retorisia kysymyksiä vai osoitettu mulle? En koe tieten tahtoen tuottavani vihaa, kovuutta tai ankaruutta, mutta vaikeat ja selvittämättömät asiat voivat aiheuttaa välillä sellaisiakin tunteita.
Mitä asioita sä haluaisit selvittää?
Meidät välit.
Rakastan, kaipaan ja haluan sinua järjettömästi. Ikuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin suuri luottamuksen puute vaikuttaa valintoihin. (ajatus)
Luottamus ansaitaan.
Luottamus tehdään ja luodaan.
Niinpä. Luottamuksen rikkoutuminenkin tehdään ja luodaan pääsääntöisesti tietoisilla päätöksillä. Ei luottamusta yksi pysty tekemään ja luomaan jos toinen samanaikaisesti sitä rapauttaa omilla toimillaan. Luottamuksen rakentamista ei myöskään ole räsynukeksi alistuminen ja suostuminen. Toisen posken kääntäminen ja rakkauden osoittaminen senkin jälkeen kun luottamus petetään taas uudestaan. Pitää oppia siitä yhdestä kerrasta eikä venyttää rakkaiden rajoja ja ottaa heitä kaikenkestävinä itsestäänselvyyksinä. He saattavat tuntea rakkautta ja se voi kestää kaiken, mutta se ihminen jossa rakkaus tuntuu t

Koska sinä olisit kohdellut ketään oikein tai edes rehellisesti? Voitais kerrata vähän vuosien varrelta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot huomenna sanoo mulle, kun nähdään. Tosin et vielä tiedä että huomenna nähdään. Minäpä tiedän 🤗
Kysyn että haluatko naida naksauttaa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luin tota ketjua "turn offit" naisessa. Multa löytyy useampikin turn off. :(
Älä välitä, ootko lukenut sitä ketjua missä kysytään syitä miks on lopettanut jonkun tapailun. Siellä oli ihan ratkiriemukasta settiä naisilta miehistä 😁
Oli myös miehiltä naisista 😁
Sivusta
Niin oli. Mut naiset vei noissa listoissaan voiton ihan kymppi nolla 😁
Jos toinen ei vaan säväytä, niin monesti alkaa pikkuasiatkin hiertämään. Harvoin ihmiset ihastuu tai rakastuu molemminpuoleisesti.
Harvoinko muka ihastutaan ja rakastutaan molemminpuolisesti? Aika paljon parisuhteita kuit
Alennetut odotukset ja paremman oottelu, sosialistinen paine, haluttomuus olla yksin ja perhe- ja/kaveripaine, toisen osapuolen valehtelu lisääntymisen suhteen, muutamia syitä ilmeisesti. Itse eivät nämä päde minuun koska olen halunnut sopivan naisen tai nainen ei ole hyväksynyt/kelpuuttanut minua. Viihdyn yksin ja olen mieluummin omissa oloissain kuin huonossa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot huomenna sanoo mulle, kun nähdään. Tosin et vielä tiedä että huomenna nähdään. Minäpä tiedän 🤗
Ei mitään. Ignooraat aina mua 😓
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et koskaan eksynyt näitä lukemaan. Muistelen sua vain hyvällä kaiken jälkeen, toisin kuin itseäni. Poistun ennen kuin joku alkaa taas riehumaan.
Hyvä, jos kello pysähtyi
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin. Oot mulle aina rakkain.
Siltä ei yhtään tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Odotan huomista
<3
Vierailija kirjoitti:
Vähän karmivat vibat tästä. Oletko varma että toinen haluaa nähdä?
Leijat ignooraa idoleitansa.
Vierailija kirjoitti:
Odotan huomista
Niin minäkin, huomista iltaa. 👄
Sinä jatkoit matkaasi, minä en pääse eteenpäin.
Pidetään huomenna hauskat hautajais flirtti roskan viennit ja kuoritaan Sitä me huomenna funderaataan ja haukutaan yhtä poliitikkoa 🥰
Tee itsestäsi vaihtoehto.