Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38864)
Olet suo, johon upposin. Tykkään kyllä olla suolla, mutta myös liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot huomenna sanoo mulle, kun nähdään. Tosin et vielä tiedä että huomenna nähdään. Minäpä tiedän 🤗
Ei mitään. Ignooraat aina mua 😓
Ignooraan, koska et kiinnosta minua ollenkaan, ehkä sitä näytä myöskään tajuavan. Sivu
Ja mä en tiedä sun huonoista tavoista niin mitäpä jos voisit kahvit samalla 🥰
Vierailija kirjoitti:
Olen oikea poika
Jos tiedät ettei isukkasi nimi ole Gepetto ja paras ystäväis frakkiin sonnustautunut kotisirkka
Sivusta. Jatkakaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot huomenna sanoo mulle, kun nähdään. Tosin et vielä tiedä että huomenna nähdään. Minäpä tiedän 🤗
Jos olet J mies, olet ilma mulle . En mä pidä kun mies ei tervehdi. Olet ainoa epäkohtelias henkilö. 🥵
Ajatella, että olin niin tyhmä, että kuvittelin tän pitkään meidän erityiseksi jutuksi. Sitten tajusin se, että tämä ei ollut sulle ensimmäinen kaipuu täällä ja se edellinen jatkui mun rinnalla. Nyt näköjään seuraavakin.Teetkö sen tarkoituksella, testimielessä? Tiedät varmasti, että huomaan. Jos haluat eroon, voit vain sanoa sen suoraan. Toi on jo noloa, viereistä vokotella mun silmien alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn että haluatko naida naksauttaa 😍
Just 🤣 saattaisin mennä vähän hiljaiseksi, kerta olis ensimmäinen, siis kiusallinen hiljaisuus
Pelataan shakki Matti
Ja mietitään talvea. Ja Setmiestä joka korjaa Yksityiskohdan Linnoyttautua tai Liikkua. Voitas käydä myös koko Ylä ja seinä läpi
Luulin et ois tänä saanu En vapaavalinta kortin. Vuosi sit tais olla vai kuukausi etuajassa🕸🤑
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että olin niin tyhmä, että kuvittelin tän pitkään meidän erityiseksi jutuksi. Sitten tajusin se, että tämä ei ollut sulle ensimmäinen kaipuu täällä ja se edellinen jatkui mun rinnalla. Nyt näköjään seuraavakin.Teetkö sen tarkoituksella, testimielessä? Tiedät varmasti, että huomaan. Jos haluat eroon, voit vain sanoa sen suoraan. Toi on jo noloa, viereistä vokotella mun silmien alla.
Harhat 🔥
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva päästä tänään keskustelemaan sinun kanssa pidempään ja katsoa sinun kauniisiin silmiin Jii. 💚 Tuntuu, että alan ihastumaan ja en tiedä, että mitä tekisin - pallo ihan hukassa tällä miehellä.
Heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ahdistavaa, olen hermoraunio stalkkerin ja kiusaajien vuoksi. Onneksi elämäni on *elvetin tylsää. Ilmeisesti ihastumiseni harmittaa ja jaksaa kiinnostaa. Ei ole luottamusta, enkä ikinä anna anteeksi. Välttelen parhaani mukaan. Toivottavasti saatte joskus samalla mitalla takaisin.
Esiinnyt taas toisena?
Miten joku voi ahdistua ja olla hermoraunio, jos joku anonyymi trollaa ? Eihän se trolli todellisuudessa TIEDÄ mistään mitään. Stalkkerointi ja kiusaaminen edellyttää että henkilö OIKEASTI tietää identiteettisi ja näin ollen häiriköi sua. Anonyymillä palstalla tämmöinen on täysi mahdottomuus. Veikkaan että sun mielikuvitukksella on osuutta asiaan ? Ihan sivusta mietin. Perustelisitko väittämääsi jotenkin ? Vai siis tapahtuuko tämä irl ?
Tapahtunut sekä irl että netissä muualla. Ensin luulin itsekin vain kuvittelevani, kunnes asianlaita vahvistui. Ei siitä enempää tässä.
Sivunumeroista päätellen olemme syvällä valistusajalla. Paikallisesti emme kuitenkaan -luultavasti - ole Weimarissa, Jenassa tahi Potsdamissa. Olisinpa luonasi siellä, missä olet. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se hullua ollutkin, että sellainen sattuma olisi käynyt, että olisit juuri minuun ihastunut.
Juu. Kun asiaa on pidempään ehtinyt miettiä, niin eihän se sattumaa olekaan vaan oikeastaan lähes vääjäämätön luonnonlaki tai -voima. Joku sanoisi kohtaloksi, joku suunnitelmaksi. Mutta eihän se ole kuin vetovoima, perusjuttu joka pitää maailmoja koossa.
Toteutuessaan varmasti. Tämä vetovoima on lähinnä kyllä rikkonut.
Ketä kaipailet?
Jakkia.
Härkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhat 🔥
Kunpa oliskin.
Psykopaatti ja Sosiopaatti tapasivat
Jäljellä Jäi???
......
...
Lähetä terveisiä kaipamallesi henkilölle ketju 🤩
Vierailija kirjoitti:
Meinasitko tulla sinne? En usko ennen kuin näen 😉
Ei ole muita, enkä ole kaivannut täällä sinua aikaisemmin. Tähän myrskynsilmään ei muita mahdu. On yhdessäkin tekemistä ja rakastamista, kun vain saisi rakastaa. Järjettömästi haluaisin sinua ja vain sinut. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä jatkoit matkaasi, minä en pääse eteenpäin.
Minä lähdit pois sinä katselit parvekkeelta loittonevaa selkääni.Kiersin vesilammikot ja arvaa, etten murehdi tätä eroa.
Aion pysyä huomennakin neljän seinän sisällä. Perjantaina on pakko poistua, kun on vapaaehtoistyötä.