Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ois meidän salasana
Missä yhteydessä?
Ens kertaa varten. Et siitä tietäisin, että oot täällä ja kaipaat. Ja voin tehdä aloitteen.
Jutteletko useinkin hänen kanssaan irl?
ei
Hmm.. Mietin hetken.
Jumi(tus), viive, katsaus, selonteko, kartalla...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ois meidän salasana
Missä yhteydessä?
Ens kertaa varten. Et siitä tietäisin, että oot täällä ja kaipaat. Ja voin tehdä aloitteen.
Hyvä idea!
no annahan tulla
Ehdota sinä minkälainen salakoodi sopisi tilanteeseen.
No en mä tiedä. Sunhan se itäs keksiä.
Saisinko mä soittaa sun hanurii?
Oletkohan enää edes täällä? Kaipaan sinua, vaikka eilen oli, mitä oli.
Vierailija kirjoitti:
Kilistele kulkusias vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luin tota ketjua "turn offit" naisessa. Multa löytyy useampikin turn off. :(
Älä välitä, ootko lukenut sitä ketjua missä kysytään syitä miks on lopettanut jonkun tapailun. Siellä oli ihan ratkiriemukasta settiä naisilta miehistä 😁
Oli myös miehiltä naisista 😁
Sivusta
Niin oli. Mut naiset vei noissa listoissaan voiton ihan kymppi nolla 😁
Jos toinen ei vaan säväytä, niin monesti alkaa pikkuasiatkin hiertämään. Harvoin ihmiset ihastuu tai rakastuu molemminpuoleisesti.
Harvoinko muka ihastutaan ja rakastutaan molemminpuolisesti? Aika paljon parisuhteita kuit
No mutta kuinka montaa pitää ensin tapailla ennen kuin sopiva löytyy.
Nuku hyvin. Oot mulle aina rakkain.
En tänäänkään ollut teitä ankeuttajia viihdyttämässä ja riemastuttamassa...ja se kyllä huomaa !
Hankittu Pistämään Koodi Kun Paljastuu
Onko sun Kaveri elossa Ilossa Neuvoilla Kaapissa
Ja Pyörii lääkkeissä prinsessa kämpässä, naapurit ja salkku miehet Kopauttelemassa
Minne hyppäsi Piiloon Ja soitti toiselle hupakolle raskaudesta ja taas käski Se sulkea.
Hauskoja Reilu kerhoja ja todellakin paskaa Hautajaisissa xD
ND. Mää oon parempi ku sää leikki.
No juu ----} nyt pittää mennä omiin todistaa Tulevaisuudessa olla hereillä Kun Ovi ei ole naapurimaan 🗽
Vierailija kirjoitti:
En tänäänkään ollut teitä ankeuttajia viihdyttämässä ja riemastuttamassa...ja se kyllä huomaa !
Näytät olevan.
Ei viestejä minulta
en ole häirikkö
olen älykkö
öitä höpönassut
👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkasti olet järjestänyt viime ajat niin, ettei vain ole mahdollisuutta kahden kesken keskusteluun. Onhan se tässä tilanteessa aika informatiivista ja surullista.
Hyvää yötä, tärkeä<3
R u serious
Kyllä.
Ok, vai niin
Niinpä. Juuri tällaista vastausta odotinkin.
Onko noi mulle vai? Mun viime aikaiset järjestelyt on tiettyjen pakkojen sanelemia, sä et tietenkään näistä voi tietää
Täysin randot siinä käy keskustelua enkä puhu nyt kahdesta vain mutta älkää antako tämän häiritä.
Älä ota niin tosissaan, kunhan kyselen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se hullua ollutkin, että sellainen sattuma olisi käynyt, että olisit juuri minuun ihastunut.
Juu. Kun asiaa on pidempään ehtinyt miettiä, niin eihän se sattumaa olekaan vaan oikeastaan lähes vääjäämätön luonnonlaki tai -voima. Joku sanoisi kohtaloksi, joku suunnitelmaksi. Mutta eihän se ole kuin vetovoima, perusjuttu joka pitää maailmoja koossa.
Toteutuessaan varmasti. Tämä vetovoima on lähinnä kyllä rikkonut.
Ketä kaipailet?
Jakkia.
Harvoinko muka ihastutaan ja rakastutaan molemminpuolisesti? Aika paljon parisuhteita kuitenkin tuntuu syntyvän.
TÄMÄ! Ihan naurattaa, miten joku muka jääkin vaille tuollaista kokemusta xD Tai no jotkut, minä mukaanlukien. Mutta tosi tavallista on, että ihmiset ihastuu ja rakastuu molemminpuolisesti! Toisethan löytää jatkuvastikin uusia!
Aika montaa, toiset tekee lapsiakin välissä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on peniksessä koskettimet, se on kosketinsoitin. Vaikka olen kyllä nainen.
Mitä aiot huomenna sanoo mulle, kun nähdään. Tosin et vielä tiedä että huomenna nähdään. Minäpä tiedän 🤗
Toivottavasti et koskaan eksynyt näitä lukemaan. Muistelen sua vain hyvällä kaiken jälkeen, toisin kuin itseäni. Poistun ennen kuin joku alkaa taas riehumaan.
Ehdota sinä minkälainen salakoodi sopisi tilanteeseen.