Aihevapaan pikkujoulut, mitä tarjolle?
Käytössä on sisätilat, jossa seisova pöytä periaatteella tarjoiluja ja ulkotilat jossa grilli, jolla jokainen valmistaa itse annoksensa. (huomioikaa tää että olette siinä kunnossa, jotta onnistutte). Muita tilojakin saa ehdottaa.
Juomat tietenkin myös.
Nää pirsekeet EI ole lapsivapaat, joten heidätkin olisi hyvä huomioida.
Kommentit (21)
AV-klassikkoa raikkaita voileipiä tietysti. Palanpainikkeeksi alkoholitonta boolia ja kahvia, koska palstan Lars Levin seuraajat ja muut raittiinaraivot eivät kestä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Joku jumppakasetti soimaan ja koko läskimatamilauma jumppaamaan. Päälle sokerittomat glögit, omena ja rusina.
Mitäs ohjelmaa/tarjoilua miehille ja lapsille?
Raikkaat voileivät on liian kesäisiä, talveen sopii paremmin tunkkainen voileipäkakku.
Vois olla myös hyydekakku ja vanukkaita.
Haluan ihan ehdottomasti vittuilevaa lounassalaattia ja jälkkäriksi käpykakkua.
Hyvätuloinen pariskunta tuo 7:män leikkeleen tarjottimen ja jukurtti-platterin, jossa myös vegan-variaatio.
Koristeeksi sitten perseilevä peikonlehti.
Onko kukaan kausityöntekijänä nuolemassa vihreitä kuulia? Niitä olisi kiva saada.
Minä toisin vanukkaita, mutta mies söi ne.
Kädenlämpöistä kaalimehua - OMMONMOMMON-MOM!
200g makaronilaatikkoa, pestystä jauhenlihasta tottakai.
Tekisin aikuisille alkoholijäätelöä erimakuina ja lapsille alkoholittomat versiot(saa aikuisetkin ottaa, jos ei alkoholiversio kelpaa). T. Jäätelöpro
Vierailija kirjoitti:
AV-klassikkoa raikkaita voileipiä tietysti. Palanpainikkeeksi alkoholitonta boolia ja kahvia, koska palstan Lars Levin seuraajat ja muut raittiinaraivot eivät kestä alkoholia.
Minä ainakin haluan tunkkaista voileipäkakkua.
Vierailija kirjoitti:
Kädenlämpöistä kaalimehua - OMMONMOMMON-MOM!
Ja savuluumuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku jumppakasetti soimaan ja koko läskimatamilauma jumppaamaan. Päälle sokerittomat glögit, omena ja rusina.
Mitäs ohjelmaa/tarjoilua miehille ja lapsille?
Lapsille alkoholitonta glögiä, riisipuuroa ja makeita herkkuja ja piirileikkejä.
Miehille pelejä.