Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luin tota ketjua "turn offit" naisessa. Multa löytyy useampikin turn off. :(
Älä välitä, ootko lukenut sitä ketjua missä kysytään syitä miks on lopettanut jonkun tapailun. Siellä oli ihan ratkiriemukasta settiä naisilta miehistä 😁
Oli myös miehiltä naisista 😁
Sivusta
Niin oli. Mut naiset vei noissa listoissaan voiton ihan kymppi nolla 😁
Kauniita unia, mun aika täydelliselle ukkelille 💕 Vähän on ikävä 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä, ootko lukenut sitä ketjua missä kysytään syitä miks on lopettanut jonkun tapailun. Siellä oli ihan ratkiriemukasta settiä naisilta miehistä 😁
Sivusta
Jos toinen ei vaan säväytä, niin monesti alkaa pikkuasiatkin hiertämään. Harvoin ihmiset ihastuu tai rakastuu molemminpuoleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Juu, niin vei 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tajunnut, että kaikki voi päättyä koska vain?
Kyllä. Miksi tuotat vihaa etkä rakkautta? Miksi kovuutta etkä hellyyttä? Miksi ankaruutta etkä myötätuntoa?
Ovatko nuo retorisia kysymyksiä vai osoitettu mulle? En koe tieten tahtoen tuottavani vihaa, kovuutta tai ankaruutta, mutta vaikeat ja selvittämättömät asiat voivat aiheuttaa välillä sellaisiakin tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkasti olet järjestänyt viime ajat niin, ettei vain ole mahdollisuutta kahden kesken keskusteluun. Onhan se tässä tilanteessa aika informatiivista ja surullista.
Hyvää yötä, tärkeä<3
R u serious
Kyllä.
Ok, vai niin
Ei voi tehdä valintaa, jos eivät vaihtoehdot ole tiedossa. Se, millaiseen ratkaisuun päätyy, riippuu siitä, millaiset vaihtoehdot ovat reaalisia. Vaihtoehtojen pitää olla todellisia ennen kuin ne voi joko valita tai torjua.
Vierailija kirjoitti:
Jees
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse lähelle, ei pääse irti. Mikä se on?
no son toi Emilia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ois meidän salasana
Missä yhteydessä?
Ens kertaa varten. Et siitä tietäisin, että oot täällä ja kaipaat. Ja voin tehdä aloitteen.
Hyvä idea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ois meidän salasana
Missä yhteydessä?
Ens kertaa varten. Et siitä tietäisin, että oot täällä ja kaipaat. Ja voin tehdä aloitteen.
Hyvä idea!
no annahan tulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkasti olet järjestänyt viime ajat niin, ettei vain ole mahdollisuutta kahden kesken keskusteluun. Onhan se tässä tilanteessa aika informatiivista ja surullista.
Hyvää yötä, tärkeä<3
R u serious
Kyllä.
Ok, vai niin
Niinpä. Juuri tällaista vastausta odotinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tajunnut, että kaikki voi päättyä koska vain?
Kyllä. Miksi tuotat vihaa etkä rakkautta? Miksi kovuutta etkä hellyyttä? Miksi ankaruutta etkä myötätuntoa?
Ovatko nuo retorisia kysymyksiä vai osoitettu mulle? En koe tieten tahtoen tuottavani vihaa, kovuutta tai ankaruutta, mutta vaikeat ja selvittämättömät asiat voivat aiheuttaa välillä sellaisiakin tunteita.
Mitä asioita sä haluaisit selvittää?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä,kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
R u serious
Kyllä.
Ok, vai niin
Mun viime aikaiset järjestelyt on tiettyjen pakkojen sanelemia, sä et tietenkään näistä voi tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Jos toinen ei vaan säväytä, niin monesti alkaa pikkuasiatkin hiertämään. Harvoin ihmiset ihastuu tai rakastuu molemminpuoleisesti.
Harvoinko muka ihastutaan ja rakastutaan molemminpuolisesti? Aika paljon parisuhteita kuitenkin tuntuu syntyvän.
Oli kiva päästä tänään keskustelemaan sinun kanssa pidempään ja katsoa sinun kauniisiin silmiin Jii. 💚 Tuntuu, että alan ihastumaan ja en tiedä, että mitä tekisin - pallo ihan hukassa tällä miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
R u serious
Kyllä.
Ok, vai niin
Onko noi mulle vai? Mun viime aikaiset järjestelyt on tiettyjen pakkojen sanelemia, sä et tietenkään näistä voi tietää
Täysin randot siinä käy keskustelua enkä puhu nyt kahdesta vain mutta älkää antako tämän häiritä. :D
T: Kolme täällä tunnistanutta. (En tänään tietenkään. Viestistä ei tule oma randoon tarraamalla kyllä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, tärkeä<3
R u serious
Kyllä.
Ok, vai niin
Mun viime aikaiset järjestelyt on tiettyjen pakkojen sanelemia, sä et tietenkään näistä voi tietää
tää on tietenki vaan sivusta, mutta mä oon fiksu ja osaan kyllä yhdistella asioita, vaikka en kaikkea tietäiskään.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡