Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä naisen elämän tragediaa vai komiikkaa että kaksi mielenkiintoista miestä soittaa (ei yhtäaikaa) samana päivänä ja haluaa tavata ja minulla pitäisi alkaa menkat huomenna.
Niin ja voiko 48 vuotias nainen pmmd:ssä olla viehättävä tänään?
Varmaan olet, kun soittelevat.
Viehättävyys vaihtelee kyllä päivittäin ehkä hormoneidenkin mukaan mutta olen mielestäni myös aika hyvää seuraa. Kun on riittävästi tragedioita läpi käyty niin ei oikeasti tuijota pelkästään omaan napaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet nokkela sanankäyttäjä.
An' a cunt too, mutta kuka mistäkin tykkää, tietenkin. :0
Minä en tätä kirjoittanut. 🥸
Joku mustiksena pullikoi.
Mainitsin suhteilleeni kirurgia,
tämän jälkeen palstan jealousy
ryöpsähti yli äyräiden. Jännä
homma. Pitäisi vain sanoa, että
Lasolia hörppivää subun#stiä treffaan,
niin ei päätä revittäisi harteilta..
Se pään irti repiminen oli kuulemma parempi kohtalo kuin teidän leluksi jääminen.
Onko ihme, että luottamus voi olla vähän kateis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle hyväntahtoiset terveiset. Onkohan sulla ideoita siitä, miten tästä eteenpäin pitäis toimia?
Jos ei todellakaan haluaisi mitään pahaa yhtään kenellekään, muttei myöskään pelätä enää sellaisia samanlaisia juttuja, joita on tapahtunut?
Kenelle tämä?
Kaivatulle oli, mutta kun tuli pelkkää lisäveetuilua siltä akalta, niin ei sit väkisin.
Mahdotonta sopia noin epäluotettavan ja epätasapainoisen, kieron ja kaunaisen naisen kanssa yhtään mitään.
Kaipaan lähellesi, ihan liki niin, että tunnen sydämen lyöntisi. Levättäisiin toisissamme. Kun olisi levätty riittävästi, annettaisiin luonnon tehdä sen, mitä luonnolla on tapana tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä vähäniinku avasin pelin
Kuka olet?
Ei mitään motellinainteja, vaan kummankin kotona.
En vieläkään oikein tiedä mistä löysin kaiken sen rohkeuden, ja vaikka kaiketi sitä suoruutta pääasiallisesti arvostatkin, tiedän että hankaloitin asioita väkisinkin. Anteeksi siitä.
Jos miehelle vajeessa eläminen on vielä vaikeampaa, niin en ymmärrä, miten pysyt paikoillasi. Eikö ole koskaan tehnyt mieli ottaa yhteyttä?
Oot kuullu mun sydämen äänet, jotain mitä mä en ole itse kuullut, jännä juttu
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään motellinainteja, vaan kummankin kotona.
Tämä voi olla hankala järjestää. Tosin niin on motellinaintikin. Ja kuka tuollaista naintia edes kaipaa, kun vois rakastellakin?
Aattelin hommata tonttuoven
Vierailija kirjoitti:
Jos miehelle vajeessa eläminen on vielä vaikeampaa, niin en ymmärrä, miten pysyt paikoillasi. Eikö ole koskaan tehnyt mieli ottaa yhteyttä?
Koska se ei ole hänestä se ensimmäinen ajatus. sivu
Vierailija kirjoitti:
En konkreettisesti hänen sydämensä ääniä.
Oot mulle rakas, hassukainen. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En konkreettisesti hänen sydämensä ääniä.
Hänpä on, konkreettisesti
Sit tilaan tohtorin tittelin temusta.
Luonnonkaunis kultakutri jumppaamassa😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mullekaan ole, mutta vetovoima on merkittävä osa rakastuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mullekaan ole, mutta vetovoima on merkittävä osa rakastuessa.
Vetovoima on aika paljon muutakin kuin seksiä, varsinkin rakastumisessa. Tai mistä minä tiedän, en ole ikinä ennen kokenut tällaista. sivu
Oon mä täällä. Huomenna sitten meinasit päräyttää paikalle kun mulla on pms:t?