Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehelle vajeessa eläminen on vielä vaikeampaa, niin en ymmärrä, miten pysyt paikoillasi. Eikö ole koskaan tehnyt mieli ottaa yhteyttä?
Koska se ei ole hänestä se ensimmäinen ajatus. sivu
Ei se mullekaan ole, mutta vetovoima on merkittävä osa rakastuessa.
Ei se pelkkä vetovoima kanna eikä kannata valita puolisoa sellaisen perusteella. Sehän voi haihtua hetkessä ilmaan. Raha on aivan eri asia. Rikas vanha mies on naisen paras valinta.
Mulle on kyllä ihan sama onko sulla rahaa vai ei. Haluan sut joka tapauksessa, oot vaan niin ihmeellinen.
Liika raha pilaa helposti ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehelle vajeessa eläminen on vielä vaikeampaa, niin en ymmärrä, miten pysyt paikoillasi. Eikö ole koskaan tehnyt mieli ottaa yhteyttä?
Koska se ei ole hänestä se ensimmäinen ajatus. sivu
Ei se mullekaan ole, mutta vetovoima on merkittävä osa rakastuessa.
Ei se pelkkä vetovoima kanna eikä kannata valita puolisoa sellaisen perusteella. Sehän voi haihtua hetkessä ilmaan. Raha on aivan eri asia. Rikas vanha mies on naisen paras valinta.
En ole mennyt alttarille himosta enkä rahasta, enkä aio mennäkään. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
T. oot superihana. 💞 L.
Mikä hänessä tekee superihanan?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin vain kepeää pussailua ja halittelua, enkä miettiä mitään vakavampaa nyt, kun en kuitenkaan tiedä vastauksia niihin kysymyksiini. Jotenkin koko ajan enempi vaan sellainen olo, ettet haluaisi enää nähdäkään, nyt kun se ois mahdollista.
Millaisiin kysymyksiisi? Naiselle vai miehelle?
Olen matkalla sen kundin luo. En tiedä olisiko pitänyt kieltäytyä mutta kesällä nähtiin ja silloin oli kivaa.
Eniten ajattelen että piristystä arkeen.
Miten elämä on voinu mennä näin nopeasti.
Jos ei halua olla yksin koko loppuelämäänsä, joku on huolittava. Mieluusti toki sellainen, joka parantaa elämänlaatua eikä pahenna sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua olla yksin koko loppuelämäänsä, joku on huolittava. Mieluusti toki sellainen, joka parantaa elämänlaatua eikä pahenna sitä.
Alkaa olla myöhäistä omassa tapauksessani. Minulle parisuhde on merkityksellinen vain, jos tarkoituksena on perheen perustaminen. Jos sellaista ei ole tarjolla, olen mieluummin yksin. Ei tarvitse tehdä kompromisseja kenenkään kanssa eikä sietää kenenkään tyhjänpäiväisiä oikkuja.
Kuule, J***. Haluan sua ja sut. Tuu tänne, mies 🤗
Ihanan normaalia, kaipuutakin ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, J***. Haluan sua ja sut. Tuu tänne, mies 🤗
Hmm. No sehän voi olla vaikka kuka. 8]
Iltateen paikka. Siinä pähkäilen sitten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bottitrollimodelle ei voi vastata suoraan: aina hyväksikäyttäjät ja hyödyntavoittelijat ovat rakkautta esittäneet naimakauppa saadakseen. Aitoja on enemmän.
Historiallisesti avioliitto on ollut kahden suvun sopimus, jossa vauraudella on ollut hyvin suuri merkitys. Satojen vuosien ajan aviopuolisot tapasivat toisensa ensi kertaa alttarilla, joskus eivät sielläkään vaan vasta paljon myöhemmin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Proxy_marriage
Niin kuin sanoin; aina on ollut. Aitoja on enemmän.
No sua nyt ei kukaan halua. Kaikki haluavat vain rahaa. Muulla ei ole väliä.