Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (39606)
Mun kaipausvuosiin mahtu myös se vuosi, jolloin menetin yllättäen läheisen.Kaivatun avulla selvisin siitä, vaikka en muista siitä ajasta mitään.En edes tiedä, laittoiko hän mulle silloin viestejä, mutta minä kyllä laitoin, senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Tultais kyllä hyvin juttuun. Jos vaan alkuun pääsis.
Todellinen tultais. Ollaanhan me tavallaan jo tuttuja, vaikkei tunneta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa vähä, että se meidän yhteinen tuttu huomasi, että olon kiinnostunut. Se ottaa aiheen välillä puheeksi ja tarkkailee, miten reagoin.Olisin toivonut, että olisin saanut pitää tän ihan omana juttuna.
Oletko nainen vai mies. Osu tämä 😲
Vierailija kirjoitti:
Onhan me jo tultu juttuun hyvin aina joka tilaisuuden tullen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
L*skit hengästyy syödessään.
No vttu jee, lämmittääpähän sisäilmaa puhinallaan
Vierailija kirjoitti:
L*skit hengästyy syödessään.
Laihduta, jos kerta olet niin läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa vähä, että se meidän yhteinen tuttu huomasi, että olon kiinnostunut. Se ottaa aiheen välillä puheeksi ja tarkkailee, miten reagoin.Olisin toivonut, että olisin saanut pitää tän ihan omana juttuna.
Oletko nainen vai mies. Osu tämä 😲
Naisen tekstiä.
Ei kannattaisi kurkkia kaivatun kuvia. Sydän heittää aina kuperkeikkoja, kun hänet näen. Olisi helpompi olla vähemmän ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun mielipide minusta? Ajatuksia?
Että mikä mielipide? Sellainen, että tykkään kovasti ja on vaikea pitää näppinsä erossa, mutta täytyy pitää, ettei polta näppejään.
Miten niin polttaisit?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö turvautua taikuuteen. 🔮🧙
No joo olethan jo yhdenlainen poppamies.
Mikähän helpottaisi ikävää, kun kaivattua ei näe pitkään, eikä yhteystietoja ole?
Joskus tullu mietittyä, miten maailmaan syntyi sun kaltainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tullu mietittyä, miten maailmaan syntyi sun kaltainen nainen.
No minkäslainen? Kiinnostaa, että mikä saa noin ihmetyksen valtaa. Onhan noita naisia vaikka kuinka paljon.
Noku oot niin nössö ja minä myös.