Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika klassinen jumimistilannehan on sellainen, että henkilöillä on jotain ns. juttua, harrastavat ehkä seksiä tmv. ja sitten toinen jää roikkumaan, ja toinen menettää kiinnostuksensa. Tuolla tavoin itselleni on käynyt useasti elämässä, molemminpuolin.
Miksi se toinen ei sitten ole saanut suutaan auki ja sanonut että ei enää kiinnosta?
Tuo on juuri sitä jumimismentaliteettia. Ihmiset usein vaan häviää, eivät sano mitään. Ei ole millään tavalla hedelmällistä jäädä miettimään, että miksei se sanonut mulle!?!?!?! Itse olen toki ottanut tavakseni sanoa suoraan, etten halua enää nähdä. Mutta on silti roikuttu ja pommitettu.
Kyllä aika hönö tarvii olla siinäkin, jos ei tajua että toista ei kiinnosta jos toinen
Tosin vielä melkein kummallisempaa on, jos sanot suoraan ettet halua enää nähdä, ja toinen jää silti pommittamaan. Miehet tekee noin.
Itse roikkujana olen ollut tällainen: laittaa kerran tai kaksi kertaa vuodessa viestiä, joskus mennyt useampikin vuosi. Enkä ole pommittanut puheluin, mennyt oven taakse, uhkaillut itsemurhalla tai mitään tuollaista koskaan. Eli haukkukaapa taas kerran mieluummin niitä miehiä, jos haluatte "hönöksi" haukkua! xD
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta limerenssistä mieleen, että mulla oli tosi vaikea elämäntilanne silloin, kun kohtasin Kaivatun. Olin ollut pitkään pimeydessä ja yhtäkkiä tunnelin päässä alkoi näkyä valoa. Kts.
Milloin te kohtasitte?
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta limerenssistä mieleen, että mulla oli tosi vaikea elämäntilanne silloin, kun kohtasin Kaivatun. Olin ollut pitkään pimeydessä ja yhtäkkiä tunnelin päässä alkoi näkyä valoa. Kts.
Joo tuollaisessa tilanteessa voi olla todella sekaisin, ja kehitellä limerenssin vaikka johonkin saastaiseen haisunäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin te kohtasitte?
-19
Seuraava noin 23 vuoden mittainen jakso elämässäni on alkanut. Millähän tavalla sinä olet osa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, mitä psykologeja tänne tuppaantunut. Eihän tässä kohta uskalla lähettää enää mitään viestejä kaivatulle, ettei tulisi leimatuksi vaikka miksi. Pysyttävä neljän seinän sisällä vaan hiljaa ja unohdettava kaikki.
Aina tulee diagnoosi kirjaiyhdistelmineen,kun tänne eksyy.
sivu
Nämä palsta psykiatrit eivät ole psykiatria tai psykologia nähnytkään, vaikka taitaisi olla heillä tarpeen. Usein se joka toisille epäpätevänä diagnoosia suoltaa on enemmän itse avun tarpeessa. Ei tervepäinen ihminen diagnooseja tee ilman pätevyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Milloin sovitaan?
Sovitaan mitä?
Tuleeko meille yhteistä aikaa? Muutakin kuin tätä kirjeenvaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan mitä?
Se on varmaan ollut itse ilkimys ja nyt yrittää jakaa syytä myös vastapuolelle ettei vain anteeksi tarvitse pyytää.
Taidan rakastaa sua, olipa mulla siihen oikeutta tai ei. Tai vaikka se olisi miten yksipuolista. Ei se lupia kysele tai ehtoja tarkastele. Hänelle, joka sai sijaintitietoni tarpeettomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, mitä psykologeja tänne tuppaantunut. Eihän tässä kohta uskalla lähettää enää mitään viestejä kaivatulle, ettei tulisi leimatuksi vaikka miksi. Pysyttävä neljän seinän sisällä vaan hiljaa ja unohdettava kaikki.
sivu
Nämä palsta psykiatrit eivät ole psykiatria tai psykologia nähnytkään, vaikka taitaisi olla heillä tarpeen. Usein se joka toisille epäpätevänä diagnoosia suoltaa on enemmän itse avun tarpeessa. Ei tervepäinen ihminen diagnooseja tee ilman pätevyyttä.
Narsismi esimerkiksi on kohtalaisen helppo ns diagnosoida vaikkei tutkintoa ole, ei ole rakettitiedettä ja myös tutkittu, että lähimmäiset tunnistavat narsistin diagnostiset piirteet. Joten jos huomaa jonkun narsistiksi miksi se pitäisi kieltää vain siksi ettei ole psykiatri. Samoin huomaat kun joku on psykoottinen tai vainoharhainen. Onko se sinun mielestäsi liian pitkälle menevää päättelyä? Minusta vain järkevää päättelyä. Tiedät silti itse ettet ole alan ammattilainen etkä voi häntä hoitaa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan mitä?
Se on varmaan ollut itse ilkimys ja nyt yrittää jakaa syytä myös vastapuolelle ettei vain anteeksi tarvitse pyytää.
Kaivattu ehdotti sopimista, joten turhaan haukut. Pahansuopuus ei korota.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko meille yhteistä aikaa? Muutakin kuin tätä kirjeenvaihtoa.
Saanko toivoa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin te kohtasitte?
-19
Minulla oli tuollainen tilanne. Olin elänyt kamalassa parisuhteessa. Erottiin myös nopeasti, kun Ihastukseni saapui elämääni. Hän antoi mulle voimaa olemassaolollaan.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vai kuuleeko meistä jompikumpi vain joskus, että hän on kuollut?
Kamala ajatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala ajatus
Tästä kyllä huomaa, ettei mulla ole ketään varsinaista kaivattua, kun ei ole ketään kenen kuolemasta kuuleminen olisi "kamala ajatus". Tai silleen joo tietenkin kuolema on aina surullista, mutta ei minua henkilökohtaisella tasolla heilauttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala ajatus
Tästä kyllä huomaa, ettei mulla ole ketään varsinaista kaivattua, kun ei ole ketään kenen kuolemasta kuuleminen olisi "kamala ajatus". Tai silleen joo tietenkin kuolema on aina surullista, mutta ei minua henkilökohtaisella tasolla heilauttaisi.
Et keksi ketään jonka kuolema heilauttaisi henkilökohtaisella tasolla. Minä en keksi ketään tuttua, jonka kuolema ei heilauttaisi henkilökohtaisesti. Taidat olla kylmä persoona, pakko sanoa.
Pitääkö turvautua taikuuteen. 🔮🧙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala ajatus
Et keksi ketään jonka kuolema heilauttaisi henkilökohtaisella tasolla. Minä en keksi ketään tuttua, jonka kuolema ei heilauttaisi henkilökohtaisesti. Taidat olla kylmä persoona, pakko sanoa.
Tietysti _läheisten_ kuolemat heilauttaisi, älä nyt dramatisoi. Nythän oli kontekstina nimenomaan kaivatut. Että ketään sellaista ei ole, kenen kuolema heilauttaisi henkilökohtaisella tasolla mitenkään.
sivu