Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (39143)

Vierailija
33761/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt käytännössä koko päivän, että voinko jättää kaiken vain näin ja olla tietämättä sun tunteista.

et

Vierailija
33762/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on myös meitä, joille on vaikea hahmottaa, kuinka selkeä tämä maailma on. Luulemme helposti ihmisten olevan yksilöitä, ja siksi tulemme opponoimaan ketjuun neroja, jotka ovat paremmalla ymmärryksellä liikenteessä. En tiedä, mistä vähäinen älyni johtuu, sillä voinhan vaivatta todeta itsekin tuntemieni ihmisten perusteella, ettei sukupuolten sisällä ole minkäänlaista varianssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33763/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt käytännössä koko päivän, että voinko jättää kaiken vain näin ja olla tietämättä sun tunteista.

Miten sä nyt tollasta ajattelet kun eilen uhosit että ens kerralla pussaillaan.

Vierailija
33764/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit

Vierailija
33765/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et

No onneks vielä on hetki aikaa.

Vierailija
33766/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*seksuaalista vetovoimaa ja fyysistä halua 

nii?? miten se ilmenee teidän välillä?

Kenen teidän? Tuo oli korjaus tuohon viestiin, jossa kirjoitin, että esim. vastaamattomuus tmv. johtuu seksuaalisen vetovoiman puutteesta.

Itse olen kokenut viimeisen vuoden aikana seksuaalista vetovoimaa ja halua kahteen eri tyyppiin, mutta kummankaan kanssa en ole ollut fyysisessä kontaktissa, joten en tiedä onko se molemminpuolista vai ei. 

Tai toinen näistä on koskenut mun hiuksiin, mutta en osaa sen perusteella sanoa mistään molemminpuolisesta seksuaalisesta vetovoimasta xD Romanttinen se tilanne mielestäni kyllä oli

Vierailija
33767/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pitää aina salmiakista ja käyttäytyy kaikissa tilanteissa ennustettavasti sukupuolensa määrittämien mallien mukaisesti. Nainen tykkää mansikoista, eikä hänen käytöksessään ilmene poikkeamia siitä, mikä naisen tapa on.

Ni mitä haluat kertoa? Jotain itsestäänselvyyttä? Että kaikki olemme erilaisia ja yksilöitä?

Ei, vaan päinvastoin. Erehdyn usein toisin luulemaan, mutta älyköt täällä ohjaavat kirjoutuksillaan minut oikealle tielle. Hienoa, että jaksavat olla pyytettä sivistystään jakamassa illasta toiseen.

Vierailija
33768/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vaan olla hetken siinä, pää sun olkapäällä.Tuntuis turvalliselta. Siinä olis hyvä olla.

Voitaisiin toteuttaa huomenna. Ja puhua vois sitten vaikka ylihuomenna.

Vierailija
33769/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollu minä 😂

Vierailija
33770/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollu minä 😂

Oispa ollut, hän

Vierailija
33771/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän mitä sä oot koko päivän miettiny ;)

Vierailija
33772/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta tai muista tekijöistä riippumatta tietyssä tunnetilassa oleva ihminen käyttäytyy aina tietyllä tavalla. Nälkäinen laittaa gramofonista Joutsenlammen kuulumaan, vihainen liikkuu vasemmalla jalalla pomppien, joten tokihan myös kiinnostuneet toimivat tunnetilansa mukaisesti aina samalla tavalla.

Vierailija
33773/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tiedän mitä sä oot koko päivän miettiny ;)

No mitä?

Vierailija
33774/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikävä sua😔

Mullakin yhtä M-miestä.

Mulla yhtä M-naista.

Vierailija
33775/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän helpottaisi ikävää, kun kaivattua ei näe pitkään, eikä yhteystietoja ole?

Ehdotan, että laadit katoamisilmoituksen 

Vierailija
33776/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut mies käy aina pissaamassa tammikuun puolenvälin kieppeillä ruusun kuvan lumihankeen pihallesi. Jos sellaista ei näy, kannattaa unohtaa.

Vierailija
33777/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mai Lav

Vierailija
33778/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolesta tai muista tekijöistä riippumatta tietyssä tunnetilassa oleva ihminen käyttäytyy aina tietyllä tavalla. Nälkäinen laittaa gramofonista Joutsenlammen kuulumaan, vihainen liikkuu vasemmalla jalalla pomppien, joten tokihan myös kiinnostuneet toimivat tunnetilansa mukaisesti aina samalla tavalla.

Joo esim. sekä naisella että miehellä jää helposti vastaamatta kokonaan, jos ei vaan ole seksuaalista halua sitä ihmistä kohtaan.

Jos on seksuaalinen halu, niin sitä innoissaan vastaa. Muussa tapauksessa se jää helposti roikkumaan ja vastaamatta kokonaan. Kun ei vaan ole oikeen motivaatiota.

Vierailija
33779/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, mitä psykologeja tänne tuppaantunut. Eihän tässä kohta uskalla lähettää enää mitään viestejä kaivatulle, ettei tulisi leimatuksi vaikka miksi. Pysyttävä neljän seinän sisällä vaan hiljaa ja unohdettava kaikki. 

Aina tulee diagnoosi kirjaiyhdistelmineen,kun tänne eksyy.

sivu

Nämä palsta psykiatrit eivät ole psykiatria tai psykologia nähnytkään, vaikka taitaisi olla heillä tarpeen. Usein se joka toisille epäpätevänä diagnoosia suoltaa on enemmän itse avun tarpeessa. Ei tervepäinen ihminen diagnooseja tee ilman pätevyyttä.

Narsismi esimerkiksi on kohtalaisen helppo ns diagnosoida vaikkei tutkintoa ole, ei ole rakettitiedettä ja myös tutkittu, että lähimmäiset tunnistavat narsistin di

Narsismihan on vain itserakkautta ja sen myötä tule erilaisia piirteitä, käyttäytymistä ja toimintamallejakin. Eipä tuo sen ihmeellisempää ole.

Eksälleni tapasin mainita siitä kuinka itsestäänselvyytenä minua pitää ja ajattelee kaikessa aina vain itseään. Kyllä hänkin tämän ihan myönsi. Oli avoimesti oma itsensä siltikin ja niin olin minäkin. Hyvin pärjättiin vaikka täytyy myöntää että aika ovela kaveri oli kyllä ja on edelleenkin. Tietää kyllä ettei ole tyhmä ihminen ja muisti aina kertoa omasta ihanuudestaan ja siitä kuinka paljon hän ansaitsee. Ihan huumoriveikko. Ehkä kaikesta tästäkin johtuen olen aika fiksu ihminen. Hän ei ihan tykännyt aina puhua sisäisestä maailmastansa eikä sanonut koskaan ihan kaikkea ääneen mutta opimme hyvin tuntemaan toisemme. Tuntuu että minä hänet kuitenkin paremmin vaikka minä taas olen avoin puhelias ihminen. Sivusta.

Vierailija
33780/39143 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhun ei voi törmätä. Moniin törmää usein, sinuun ei koskaan.

Saman huomion tehnyt sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan