Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se tee ihmisestä mitenkään syvällistä, että ottaa Tinderin selailun vakavasti.
Ei niin, mutta kaikki eivät ole sen tyyppisiä että tinderin tyyppinen ihmisiin tutustuminen kiinnostelisi.
Niin? Se ei muuten tee teistä millään tapaa deeppejä tyypejä, ettette halua mennä Tinderiin xD Ei sinne tarvitse mennä, mutta tässäkään ketjussa näkyy hyvin vähän mitään syvällisempiä ihmisiä.
Tottakai se tekee, heh. :P
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin tietää mitä ajattelet, mut ei susta ota selvää.
Kysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku koittaa nyt kovasti vakuutella, että ei voisi olla molemminpuolista ihastusta. Hmm.
Voi toki olla, vaikka ketjussa kaipaavalla varmaan harvemmin :D
Ja ei pidä olla naiivi. Se, että on jotain ns. juttua jonkun kanssa, ei vielä tarkoita mitään. Aika näyttää. Sitten kun kirjoittaa kosimakirjeen ja pyytää isältä kättä, voi ainakin varmaan jo vähän luottaa? Mutta paras olla omissa voimissaan, eikä oma elämä horju jostain toisesta mitenkään.
Tottakai se tarkoittaa jotain. Ei kaikkea mutta jotain kuitenkin tai yhtä hyvin voi lakata yrittämästä. Myöntää ettei ole paikalla. :P
Ei se mulle tarkoita. Aika tosiaan näyttää. Noin muutoin on vain kulloisiakin hetkiä ja tunteita jossain hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy.
En mä uskalla. Mun vaisto sanoo, ettei kannata.
Jos kahdella ihmisellä on limerenssi toisiaan kohtaan niin kaikkihan on paremmin kuin hyvin 😍
Vierailija kirjoitti:
Kommunikointi on helppoa, kun sen osaa😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika klassinen jumimistilannehan on sellainen, että henkilöillä on jotain ns. juttua, harrastavat ehkä seksiä tmv. ja sitten toinen jää roikkumaan, ja toinen menettää kiinnostuksensa. Tuolla tavoin itselleni on käynyt useasti elämässä, molemminpuolin.
Miksi se toinen ei sitten ole saanut suutaan auki ja sanonut että ei enää kiinnosta?
Tuo on juuri sitä jumimismentaliteettia. Ihmiset usein vaan häviää, eivät sano mitään. Ei ole millään tavalla hedelmällistä jäädä miettimään, että miksei se sanonut mulle!?!?!?! Itse olen toki ottanut tavakseni sanoa suoraan, etten halua enää nähdä. Mutta on silti roikuttu ja pommitettu.
Kyllä aika hönö tarvii olla siinäki
Kyllähän sen nyt tajuaa. Siitähän se epätoivo sillä toisella osapuolella usein kasvaakin, kun tajuaa että tuo nyt hävisi. Eihän tuollaisessa roikkumisessa ja jumimisessa mitään tervettä ole, joten sen puoleen turha pohtia, että miksi joku noin ja mitä järkeä :D
Ei tasapainoinen ihminen harrasta tuollaista, esim. itselleni nykyään täysin absurdi ajatus, että laittaisin jonkun häviäjän perään yhtään mitään. Ja tiedätkö mitä, ne jotka aikoinaan hävisi, oli oikeastikin sitten häviäjiä :D Eli niiden menetys.
Kolme tuollaista häviäjää on ollut joskus. Jokainen heistä on sellainen, että jos eivät olisi hävinneet, ja vaikka olisi nyttemmin jo erottukin, niin olisivat nyt enemmän ja parempaa kuin häviäjinä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Jos kahdella ihmisellä on limerenssi toisiaan kohtaan niin kaikkihan on paremmin kuin hyvin 😍
Joo, mut silloin ei joudu palstalle. Tosin toi limerenssi ei kyllä kuulosta kovin hyvältä, olisi ehkä aika ahdistavaa jos joku olisi esim. pakkomielteinen minua kohtaan ja kyllähän se omaakin elämää häiritsee jos itse potee pakkomiellettä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen ei ilmaise mitä ajattelee, onko sillä lopulta väliä mitä ajattelee? Sillä ajattelee sitten mitä vain, ei silläkään ole merkitystä jos ilmaisuvoima uupuu. Yleensä kaikelle on syynsä, hyvässä ja pahassa.
Suhun ei voi törmätä. Moniin törmää usein, sinuun ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mut silloin ei joudu palstalle. Tosin toi limerenssi ei kyllä kuulosta kovin hyvältä, olisi ehkä aika ahdistavaa jos joku olisi esim. pakkomielteinen minua kohtaan ja kyllähän se omaakin elämää häiritsee jos itse potee pakkomiellettä.
Mistä tiedät että silloin ei joudu palstalle? Ei kai kaikki täällä kaipaa vuosikausia vaan vain hetken ennen kuin oikeasti tapahtuu jotakin sen ihmisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Aika klassinen jumimistilannehan on sellainen, että henkilöillä on jotain ns. juttua, harrastavat ehkä seksiä tmv. ja sitten toinen jää roikkumaan, ja toinen menettää kiinnostuksensa. Tuolla tavoin itselleni on käynyt useasti elämässä, molemminpuolin.
Miksi se toinen ei sitten ole saanut suutaan auki ja sanonut että ei enää kiinnosta?
Miehet puhuvat enemmän teoillaan kun sanoillaan. Näin olen kokenut. Kun toinen tekee tekoja, jotka vievät sinusta poispäin kannattaa tehdä omat johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Suhun ei voi törmätä. Moniin törmää usein, sinuun ei koskaan.
Viihdyn tosi hyvin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että silloin ei joudu palstalle? Ei kai kaikki täällä kaipaa vuosikausia vaan vain hetken ennen kuin oikeasti tapahtuu jotakin sen ihmisen kanssa
Noh toivotaan et tapahtuu ;) Ja toivotaan ettet kerää huonoa karmaa teille sillä, että tulet tänne "suhteenne" kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka täällä nyt sitten tuntee pakkomiellettä? Miksi joku alkoi yhtäkkiä postata limerenssispämmiä tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen ei ilmaise mitä ajattelee, onko sillä lopulta väliä mitä ajattelee? Sillä ajattelee sitten mitä vain, ei silläkään ole merkitystä jos ilmaisuvoima uupuu. Yleensä kaikelle on syynsä, hyvässä ja pahassa.
Kyse ei ole välttämättä ilmaisuvoiman puutteesta. Voi olla, että on jopa itse evännyt mahdollisuuden toisen ilmaista.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Oli. Mulla muutenkin vaikea pakko-oireinenhäiriö niin ajatuksilla kuin tarkasteluilla. Ei kuitenkaan poista sitä että olen nyt väärässä suhteessa. Kaikki mielenterveysongelmat on puolisolleni vain hänen halveksuen todettua "ei minun suvussani ole hulluja".
Onpas ikävää. Miksi puolisosi edes on kanssasi jos hän puhuu sinulle noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet puhuvat enemmän teoillaan kun sanoillaan. Näin olen kokenut. Kun toinen tekee tekoja, jotka vievät sinusta poispäin kannattaa tehdä omat johtopäätökset.
Toi on täysin totta. Miehistä kyllä huomaa, jos niitä kiinnostaa. Toi "kosimakirje ja pyytää isältä kättä"-juttu ei ollut mikään läppä, vaan siskolleni tapahtunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh toivotaan et tapahtuu ;) Ja toivotaan ettet kerää huonoa karmaa teille sillä, että tulet tänne "suhteenne" kanssa
Kovasti sinua nyt närästää toisten ihastumiset ja sutinat :D
Kyllähän sen nyt tajuaa. Siitähän se epätoivo sillä toisella osapuolella usein kasvaakin, kun tajuaa että tuo nyt hävisi. Eihän tuollaisessa roikkumisessa ja jumimisessa mitään tervettä ole, joten sen puoleen turha pohtia, että miksi joku noin ja mitä järkeä :D
Ei tasapainoinen ihminen harrasta tuollaista, esim. itselleni nykyään täysin absurdi ajatus, että laittaisin jonkun häviäjän perään yhtään mitään. Ja tiedätkö mitä, ne jotka aikoinaan hävisi, oli oikeastikin sitten häviäjiä :D Eli niiden menetys.