Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (39606)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kahdella ihmisellä on limerenssi toisiaan kohtaan niin kaikkihan on paremmin kuin hyvin 😍
Joo, mut silloin ei joudu palstalle. Tosin toi limerenssi ei kyllä kuulosta kovin hyvältä, olisi ehkä aika ahdistavaa jos joku olisi esim. pakkomielteinen minua kohtaan ja kyllähän se omaakin elämää häiritsee jos itse potee pakkomiellettä.
Mistä tiedät että silloin ei joudu palstalle? Ei kai kaikki täällä kaipaa vuosikausia vaan vain hetken ennen kuin oikeasti tapahtuu jotakin sen ihmisen kanssa
Noh toivotaan et tapahtuu ;) Ja toivotaan ettet kerää huonoa karmaa teille sillä, että tulet tänne "suhteenne" kanssa
Kovasti sinua nyt närästää toisten ih
Ei närästä ollenkaan. Toivon tosissaan, ettet joudu pettymään. Tyhmyys ja naiivius jotenkin riepoo. Ehkä siksi kun itse olen ollut sellainen.
Mukavaa iltaa päiväunelleni
En tiiä mitä pitäis ajatella... Mulla menee aina kaikki sekaisin, kun kosketat mua. Todennäköisesti tahattomasti, mutta oisit sä voinu vaikka ottaa mua kädestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on useimmiten lopulta halusta. Jos haluaa tarpeeksi, tekee kaikkensa ja tarttuu tarjouksiin.
Ainahan se on siitä kiinni. Jos joku ei tartu tarjouksiin, niin se ei vain halua. Ja eihän siinä sinänsä ole mitään dramaattista - eihän sitä itsekään halua läheskään kaikkia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhun ei voi törmätä. Moniin törmää usein, sinuun ei koskaan.
Viihdyn tosi hyvin kotona.
Niin minäkin mutta liikun myös. No, eipä ole vaaraa, että jouduttaisiin The Tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Niin hän halusi ja niin on hyvä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mitä pitäis ajatella... Mulla menee aina kaikki sekaisin, kun kosketat mua. Todennäköisesti tahattomasti, mutta oisit sä voinu vaikka ottaa mua kädestä kiinni.
Voi, kun saisikin pitää kädestä kaivattua. Huokaus.
Itse viihydyn kotona sekä liikkeellä, mutta liikkumisessakin on rajansa. Järkeäkin voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on useimmiten lopulta halusta. Jos haluaa tarpeeksi, tekee kaikkensa ja tarttuu tarjouksiin.
Ei se aina noin ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei närästä ollenkaan. Toivon tosissaan, ettet joudu pettymään. Tyhmyys ja naiivius jotenkin riepoo. Ehkä siksi kun itse olen ollut sellainen.
Ei huolta, olen ihan aikuinen ihminen ja pärjään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta. En liiku missään, missä sinä saatat törmätä. Jos lähden ulos, saatan mennä esim. Helsinkiin saakka tapaamaan ystäviä. Monen tunnin junamatka.
Mutta mäpä kerronkin ikäväni suoraan hänelle itselleen. En kaipaile täällä.
Huh, mitä psykologeja tänne tuppaantunut. Eihän tässä kohta uskalla lähettää enää mitään viestejä kaivatulle, ettei tulisi leimatuksi vaikka miksi. Pysyttävä neljän seinän sisällä vaan hiljaa ja unohdettava kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta. En liiku missään, missä sinä saatat törmätä. Jos lähden ulos, saatan mennä esim. Helsinkiin saakka tapaamaan ystäviä. Monen tunnin junamatka.
Junassa on tunnelmaa🎵🎶
Voispa vaan nukkua edes vähän aikaa hänen syleilyssään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mielenkiintoinen hetki tajuta, että meillä on samoja harrastuksia.
Ai niinku pitsin nypläys ja V8:t?
Vai sellaisia sinulla? No et todellakaan ole hän, jota tarkoitin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Huh, mitä psykologeja tänne tuppaantunut. Eihän tässä kohta uskalla lähettää enää mitään viestejä kaivatulle, ettei tulisi leimatuksi vaikka miksi. Pysyttävä neljän seinän sisällä vaan hiljaa ja unohdettava kaikki.
Ei usein tarvita psykologin tutkintoa voidakseen ymmärtää elämää, vuorovaikutusta ja syy-seuraussuhteita. Silti jokainen tilanne on aina uniikki ja ihastunut löytää myös porsaanreikänsä halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mielenkiintoinen hetki tajuta, että meillä on samoja harrastuksia.
Ai niinku pitsin nypläys ja V8:t?
Vai sellaisia sinulla? No et todellakaan ole hän, jota tarkoitin. Ap.
No haha,empä mä täällä harrastuksiani visertele.
Tuli tuosta limerenssistä mieleen, että mulla oli tosi vaikea elämäntilanne silloin, kun kohtasin Kaivatun. Olin ollut pitkään pimeydessä ja yhtäkkiä tunnelin päässä alkoi näkyä valoa. Kts.