Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (39606)
Jos kaivattu ois täällä, niin katsoisin häntä pitkään ja kuiskaisin korvaan, miten rakas ja erityinen hän mulle on. Koskisin varovasti ja lopulta pujottaisin käden hänen käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaisin miestä, joka kävelis mielellään mun kanssa käsi kädessä 💙
Sormet lomittain?
Joo
Huulet suukoteltuina?
En osaa kuvitella.
Kauniit sanat kuiskattuina korvasi alle?
Joo
Miehinen kämmen ristiselälläsi - puseron alla ihollasi?
Eikö ole jo vähän hankala kävellä sit käsi kädessä?
Rakastunut katseeni silmiisi?
Joo 💙
Halusitko vaan kirjoittaa tarinalle uuden lopun?
Sing along -esityksen jatko-osa olis voinut olla mulle jo liikaa. Pupu meni pöksyyn. Olet silti rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää uskoko, että te voitte ohjata rakkauden teitä, sillä rakkaus ohjaa teidän tienne, jos se pitää teitä sen arvoisena.
Älkää uskoko näitä. Jokainen vastaa itsestään ja rakkaudestaan. Ei tuo ole mikään henkien sanelema juttu, kohtalon oikku.
No riippuu varmasti siitä kuunteleeko henkiä vai egoa ja sen hyötysuhdeideologisia ajatuksia. Ihan varmasti sivusta hiljaa.
Toivoisin, että minulla olisi edes yksi söpö pullukka kaveri, yksi pehmoinen pikkuinen ja pyöreä koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nussinut sun tyttöystävää etkä voi sille mitään.
Nussitko seuraavaksi sit muakin?
Pasi
Annappas Pasi joku vinkki itsestäs, tai no voin suoraankin kysyä laitoitko pari päivää sitten viestiä jollekin erityiselle ?
Kiihkeää silmäpeliä meillä oli muutama päivä sitten palstaulin kanssa.
Pasi
Voitais mennä lomalle jonnekin etelämmäs ja nautiskella ilta-auringosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilleni, vanhemmilleni, ystävilleni, koiralle olen oikea ja kelpaan.
Ja kelpaat muillekin.Täällä riittää näitä koulukiusaajia,kun voivat anonyymeina sanoa mitä haluavat.Paskahousuja sitten tuolla kadulla.
sivusta
Verisuhteita ei aina voi valita, koira ei voi ilmaista itseään. Ystäviä sen sijaan saa aina, jos osaa mielistellä, olla kaksinaamainen ja antaa vähän etuja ja makeita juttuja, aina löytyy pari samanlaisia haisevia tyyppiä. Kun puhut kiusaamisesta, katso peiliin. Ihmiset, joilla ei ole ikävää ketään, täällä kirjoittelevat täysin epäolennaisia juttuja, luuletko tosiaan olevasi ystävällinen?
He eivät maininneet kumppaneitaan, ehkä siksi, ettei heillä ole kumppania, joka arvostaisi heitä.
No jos vihainen tuhannenkilon keijukainen tulee kadulla vastaan niin vähemmästäkin on paskat housussa. Tosin saattaa olla ihan vaan vihainen koska joutuu kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilleni, vanhemmilleni, ystävilleni, koiralle olen oikea ja kelpaan.
Ja kelpaat muillekin.Täällä riittää näitä koulukiusaajia,kun voivat anonyymeina sanoa mitä haluavat.Paskahousuja sitten tuolla kadulla.
sivusta
Verisuhteita ei aina voi valita, koira ei voi ilmaista itseään. Ystäviä sen sijaan saa aina, jos osaa mielistellä, olla kaksinaamainen ja antaa vähän etuja ja makeita juttuja, aina löytyy pari samanlaisia haisevia tyyppiä. Kun puhut kiusaamisesta, katso peiliin. Ihmiset, joilla ei ole ikävää ketään, täällä kirjoittelevat täysin epäolennaisia juttuja, luuletko tosiaan olevasi ystävällinen?
Kaiva ,kaiva, hae hae ankeuttaja.Muuhun et pystykään.
Sanoin vaan totuuden, etkö sä kestä sitä? Sä elät jossain median (esim. Seiska) saippuakuplassa ja kuvittelet voivasi jatkaa kaikkien huijaamista.
Varmaan noin 50 miestä on lauennut ilman kortonkia mun unelmien naisen pill'uun. Lisäksi hänellä on kaunista naisellista pyöreyttä.
Minulle joka kilo hänessä on vaan enemmän rakastettavaa. Lisäks hän on kuuma ja seksikäs kaikkine kiloineen. Oon nähnyt hänet luikkuluikkelinakin. Koska tunnen tyypin, niin rakastan häntä vaikka minkä muotoisena... vaikka sokeutuisin, se ei merkitsisi mitään. Tuntisin hänen kauniin sielunsa ihan vai olemalla kiinni ja nuuhkaisemalla.
Nuku hyvin. Oot mun rakkain aina. Enkä ikinä unohda sua. Aina se kaikkein erikoisin likka.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää edes lapsillenne tarroja vaikka ihan yllätykseksi.
Ketjun otsikkoa oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nussinut sun tyttöystävää etkä voi sille mitään.
Nussitko seuraavaksi sit muakin?
Pasi
Annappas Pasi joku vinkki itsestäs, tai no voin suoraankin kysyä laitoitko pari päivää sitten viestiä jollekin erityiselle ?
Kiihkeää silmäpeliä meillä oli muutama päivä sitten palstaulin kanssa.
Pasi
Mut et ole laittanut Irl kelleen viestinyt ?
Sormet lomittain?
Joo
Huulet suukoteltuina?
En osaa kuvitella.
Joo
Eikö ole jo vähän hankala kävellä sit käsi kädessä?
Rakastunut katseeni silmiisi?
Joo 💙
Hengityksemme samaan tahtiin - sydämiemme lyönnit yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan noin 50 miestä on lauennut ilman kortonkia mun unelmien naisen pill'uun. Lisäksi hänellä on kaunista naisellista pyöreyttä.
Minulle joka kilo hänessä on vaan enemmän rakastettavaa. Lisäks hän on kuuma ja seksikäs kaikkine kiloineen. Oon nähnyt hänet luikkuluikkelinakin. Koska tunnen tyypin, niin rakastan häntä vaikka minkä muotoisena... vaikka sokeutuisin, se ei merkitsisi mitään. Tuntisin hänen kauniin sielunsa ihan vai olemalla kiinni ja nuuhkaisemalla.
Nuku hyvin. Oot mun rakkain aina. Enkä ikinä unohda sua. Aina se kaikkein erikoisin likka.
Laatunaisella on ollu alle 5 miestä. Muut on polkupyöriä vailla omanarvontuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Sormet lomittain?
Joo
Huulet suukoteltuina?
En osaa kuvitella.
Joo
Hengityksemme samaan tahtiin - sydämiemme lyönnit yhdessä?
Joo. Kiitos mielikuvista 💙
Kaiva ,kaiva, hae hae ankeuttaja.Muuhun et pystykään.