Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (39606)

Vierailija
33061/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta Pasit eikä Tompat. 

Egoa ei tarvita. Kuuntelen henkiä mielummin.

Todennäköisyys kiinnostaa.

Skeptisyys on voimavara.

En ulise enkä änkytä.

Kiinnostaa tulevaisuus.

Loppu.

Vierailija
33062/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtäiskö jouluna jossain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33063/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan noin 50 miestä on lauennut ilman kortonkia mun unelmien naisen pill'uun. Lisäksi hänellä on kaunista naisellista pyöreyttä.

Minulle joka kilo hänessä on vaan enemmän rakastettavaa. Lisäks hän on kuuma ja seksikäs kaikkine kiloineen. Oon nähnyt hänet luikkuluikkelinakin. Koska tunnen tyypin, niin rakastan häntä vaikka minkä muotoisena... vaikka sokeutuisin, se ei merkitsisi mitään. Tuntisin hänen kauniin sielunsa ihan vai olemalla kiinni ja nuuhkaisemalla.

Nuku hyvin. Oot mun rakkain aina. Enkä ikinä unohda sua. Aina se kaikkein erikoisin likka.

Laatunaisella on ollu alle 5 miestä. Muut on polkupyöriä vailla omanarvontuntoa.

Miten esim 40v llä vois olla ollut vaan viis ? Se tarkoittais 25vuodessa viittä miestä, yksi viidessä vuodessa. Ei ole paljon flaksi käynyt. Huolestuttavaa. Ja siis olettamuksena että 15veenä ollut ensimmäinen.

Vierailija
33064/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsikään sanoa mitään 😔. 

Vierailija
33065/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaisin miestä, joka kävelis mielellään mun                                kanssa käsi         kädessä 💙

Sormet lomittain?

Joo

Huulet suukoteltuina?

En osaa kuvitella.

Kauniit sanat kuiskattuina korvasi alle?

Joo

Miehinen kämmen ristiselälläsi - puseron alla ihollasi?

Eikö ole jo vähän hankala kävellä sit käsi kädessä?              

Rakastunut katseeni silmiisi?

Joo 💙

Hengityksemme samaan tahtiin - sydämiemme lyönnit yhdessä?

Joo. Kiitos mielikuvista 💙 

Edessämme yhteinen tulevaisuutemme?

Vierailija
33066/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan noin 50 miestä on lauennut ilman kortonkia mun unelmien naisen pill'uun. Lisäksi hänellä on kaunista naisellista pyöreyttä.

Minulle joka kilo hänessä on vaan enemmän rakastettavaa. Lisäks hän on kuuma ja seksikäs kaikkine kiloineen. Oon nähnyt hänet luikkuluikkelinakin. Koska tunnen tyypin, niin rakastan häntä vaikka minkä muotoisena... vaikka sokeutuisin, se ei merkitsisi mitään. Tuntisin hänen kauniin sielunsa ihan vai olemalla kiinni ja nuuhkaisemalla.

Nuku hyvin. Oot mun rakkain aina. Enkä ikinä unohda sua. Aina se kaikkein erikoisin likka.

Laatunaisella on ollu alle 5 miestä. Muut on polkupyöriä vailla omanarvontuntoa.

Ehkä hänellä on huono itsetunto ja muitakin ongelmia, mutta häntä rakastan sellaisena kuin hän on. Sydämellä hänet valitsin. Sydämessä häntä kannan. Ei kaikkein vahvinta voimaa pysty sysäämään syrjään.

Vierailija
33067/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä taas, mikä on mitäkin ja olitko se sinä vai joku muu. Ketjun iloja.

Tunnistathan sinä, miksi epäilet?

En haluaisi uskoa, että ruma tulee samasta kynästä kuin kaunis.

Vierailija
33068/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jouluna maalla. Aika vaikea nähdä ketään, ellei sitten tule yökylään. 

Vierailija
33069/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaisin miestä, joka kävelis mielellään mun                                kanssa käsi         kädessä 💙

Sormet lomittain?

Joo

Huulet suukoteltuina?

En osaa kuvitella.

Kauniit sanat kuiskattuina korvasi alle?

Joo

Miehinen kämmen ristiselälläsi - puseron alla ihollasi?

Joo. Kiitos mielikuvista 💙 

Edessämme yhteinen tulevaisuutemme?

Olisi, mut et oo hän kenet haluaisin 💙 

Vierailija
33070/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää edes lapsillenne tarroja vaikka ihan yllätykseksi. 

Ketjun otsikkoa oli?

Osaat varmaan jo itsekin lukea kun eskaritkin osaavat sujuvasti meillä päin ainakin.

Vierailija
33071/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuutko joulupöytään? Mennäänkö joulukirkkoon? Vai mennäänkö katsoon olkipukkia keskustorille?

Vierailija
33072/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt voimme jo unohtaa olemassaolosi, ei aivoja.

Vierailija
33073/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylikkäin ja sormet lomittain.

Vierailija
33074/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten esim 40v llä vois olla ollut vaan viis ? Se tarkoittais 25vuodessa viittä miestä, yksi viidessä vuodessa. Ei ole paljon flaksi käynyt. Huolestuttav

Yksiavioinen suhde? Se edelleen yleisin suhdemuoto ympäri maailmaa. Ei sitä kumppania tartte kuin sukkaa vaihtaa eikä pitäiskään. Ei ole tarkoitus, että käy flaxi vaan tarkoitus elää vakaassa pysyvässä suhteessa. Sun kaltaisten näkemykset on huolestuttavia.

Vierailija
33075/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänellä on huono itsetunto ja muitakin ongelmia, mutta häntä rakastan sellaisena kuin hän on. Sydämellä hänet valitsin. Sydämessä häntä kann

Ei se itsetunto siitä parane, että rupeaa miesten hyväksikäytettäväksi.

Vierailija
33076/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee samat kriteerit myös laatumiestä. Ja laatumies vaatii niiden alle viiden naisensa kanssa kondomia, eikä vingu että pitää panna paljaalla kun muutkin naiset antaa. 

Vierailija
33077/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni.

Vierailija
33078/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi se olisi romanttista. Salainen tapaaminen jouluna.

Vierailija
33079/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytäiskö katsomassa Turun tuomiokirkon joulukuusta ennen joulua? 

Vierailija
33080/39606 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYJKU<3