Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (39606)
En ymmärrä, mikset selitä käytöstäsi. Noin vain jatkat kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Sellainen ei ajan oloon toimi, ei minun kanssani.
Koskee niin miehiä kuin naisia. Kehittynyt ihminen ei juokse keräämässä kymmeniä seksikumppaneita vaan etsii yhtä ihmistä, johon sitoutuu.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikset selitä käytöstäsi. Noin vain jatkat kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Sellainen ei ajan oloon toimi, ei minun kanssani.
Oletko kysynyt suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan huomenna siellä ?
Aina siellä.
Ikävä. Niin kaipaan sinua lähelleni. Yritin miettiä millä syyllä voisin tulla luoksesi kutsumatta. Syliä kaipasin.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui
Vierailija kirjoitti:
Koskee niin miehiä kuin naisia. Kehittynyt ihminen ei juokse keräämässä kymmeniä seksikumppaneita vaan etsii yhtä ihmistä, johon sitoutuu.
Kaikki eivät ole samanlaisia eikä kaikkien elämä ole samanlaista. Jos haluat oppia ymmärtämään niin se tapahtuu ymmärtämällä. Takakireä bimbo ei viehätä ketään älykästä tasokasta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Yksiavioinen suhde? Se edelleen yleisin suhdemuoto ympäri maailmaa. Ei sitä kumppania tartte kuin sukkaa vaihtaa eikä pitäiskään. Ei ole tarkoitus, että käy flaxi vaan tarkoitus elää vakaassa pysyvässä suhteessa. Sun kaltaisten näkemykset on huolestuttavia.
Tarkoitus elää vakaassa pysyvässä suhteessa? Sinäkö sen määräät miten muiden pitää elää?!
Vierailija kirjoitti:
Koska mitään ei tapahtunutkaan.
No joo ei tapahtunut. Aina ei tapahdu vain asioita.
Oisin kutsunut sut jo ajat sitten jos tietäisin että oikeasti tulisit, en vaan osaa pitää sitä tällä hetkellä realistisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan noin 50 miestä on lauennut ilman kortonkia mun unelmien naisen pill'uun. Lisäksi hänellä on kaunista naisellista pyöreyttä.
Minulle joka kilo hänessä on vaan enemmän rakastettavaa. Lisäks hän on kuuma ja seksikäs kaikkine kiloineen. Oon nähnyt hänet luikkuluikkelinakin. Koska tunnen tyypin, niin rakastan häntä vaikka minkä muotoisena... vaikka sokeutuisin, se ei merkitsisi mitään. Tuntisin hänen kauniin sielunsa ihan vai olemalla kiinni ja nuuhkaisemalla.
Nuku hyvin. Oot mun rakkain aina. Enkä ikinä unohda sua. Aina se kaikkein erikoisin likka.
Laatunaisella on ollu alle 5 miestä. Muut on polkupyöriä vailla omanarvontuntoa.
Miten esim 40v llä vois olla ollut vaan viis ? Se tar...
Mikä siinä on että nainen on puhtoinen vain jos vähemmän miehiä ollut, mut miehelle on vaan hyvä jos kokemusta on karttunut ? Tässä on kyllä tasa arvo ristiriita
Epävarma ja huono rakastaja ei kestä vertailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt suoraan?
Menen kysymään suoraan, että miksi sanoit silleen vauvaketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Ei se itsetunto siitä parane, että rupeaa miesten hyväksikäytettäväksi.
Niin nainenhan ei voi nauttia seksistä ja miehistä. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Koska mitään ei tapahtunutkaan.
Mitään ei ole koskaan ollutkaan missään ikinä milloinkaan. Siitä lähetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna pitää taas esittää ettei tykkää, vaikka ihastus varmasti paistaa kilometrin päähän. Kohtalotovereita? 😁
Emme onneksi näe joka päivä. Hän tietää, että tykkään hänestä. Osaan olla niin asiallinen, että ei tiedä kuinka paljon tykkään. Joskus jopa viileäkin.
Sivusta naiselta
Kyllä sinunlaiset tunteilla leikkijät oppii tunnistamaan.
Ei sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Yhteystietoja ei ole.
Mulla ei ainakaan ole kenenkään yhteystietoja. Kommentoin sivusta muuten vain jos sillä on jotakin merkitystä. Loppu.