Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (32605)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskiperseet taas viinipäissään kirjoittelemassa ketjussa.
Kuinka läski sun perse on ja mitä viiniä juot? 🍑🍷
Paino kokonaisuudessaan 57kg ja olen raitis. Vedä sinä läski joka älähdit, läski vaginanhuulesi pään ympärille, mene sille rasvaiselle sipsipussille ja keksilaatikolle ja ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun omakanta kestää tarkastelun, tehdään vaikka haastattelu ja keskustellaan siitä.
Siellä näkyy hoito, johon on hakeutunut. Kaikki eivät hakeudu hoitoon, vaikka syytä olisi.
No se nyt ei minulle kuulu. Kiinni jää kuitenkin kaikesta valheesta jos sellaisia löytyy koska oion kaiken tarpeellisen. Osaan myös kertoa juurta jaksain kaiken mitä siellä sitten ei lue. On minulla kyllä montakin henkilöä tiedossa joilla päässä viiraa mutta ei ne tiedot siellä näy, ihan normaalia sekin.
Tämä kaikki nyt vain siksi että tiedän kuinka intohimoisesti terveystietoja kytätään ja ihmisiä muutenkin. Ei kannata tehdä kiusaa kenellekään eikä minulla ole salattavaa, kaiken voin kertoa itsestäni.
Olen kuullut että kaikki eivät käytä julkisen palveluita koska eivät pidä siitä kyttäyksestä ja juoruilusta. Todella ikävää kuulla ja asiaan tulisi saada muutos.
Olen oppinut senkin kuinka uuvattia porukkaa julkisella on töissä suurimmalti osin joten eipä paljon ressaa kenenkään sanallistamiset, pistetään oikoen.
Toivottavasti ei tule järkyttäviä pettymyksiä.
Rakkaudella minä just sulle siellä ruudun toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino kokonaisuudessaan 57kg ja olen raitis. Vedä sinä läski joka älähdit, läski vaginanhuulesi pään ympärille, mene sille rasvaiselle sipsipussille ja keksilaatikolle ja ole hiljaa.
Menikö tunteisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan nyt vuosia ketjussa "ole", vaikka te ketjuasukit niin luulette. Yhtenäkin vuonna kävin ketjussa ehkä 5-6 krt siis koko vuoden aikana, toisena vuonna taas enemmän. Tuttu paikka, jonne on helppo klikata.
Kukaan ei ole mielestäsi täällä vuosia, mutta silti sanot että täällä on ketjuasukkeja. Hmm 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan nyt vuosia ketjussa "ole", vaikka te ketjuasukit niin luulette. Yhtenäkin vuonna kävin ketjussa ehkä 5-6 krt siis koko vuoden aikana, toisena vuonna taas enemmän. Tuttu paikka, jonne on helppo klikata.
Kukaan ei ole mielestäsi täällä vuosia, mutta silti sanot että täällä on ketjuasukkeja. Hmm 🤔
No ne on kertoneet ihan itse ja luulevat muidenkin olevan. Ja osa valehtelee, niin kuin tuo vasta pari viikkoa ketjussa ollut. Heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hentoiseksi olet käynyt, kun lopetit juomisen, Pena. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on kertoneet ihan itse ja luulevat muidenkin olevan. Ja osa valehtelee, niin kuin tuo vasta pari viikkoa ketjussa ollut. Heh
Miksi ihmeessä valehtelisin?
-pari viikkoa ketjussa ollut
Päivän viestit luettu pikaisesti.Ei mitään omittavaa, joten siirryn lauantai-illan viettoon. 🎉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hentoiseksi olet käynyt, kun lopetit juomisen, Pena. Sivusta
Ja vaikuttaa nyt aika perseeseen ammutulta karhulta.
Raittius on sinänsä ihan hyvä, vaikka muut kuin addiktit eivät kärsi kohtuullisesta nautintoaineiden käytöstä. Addikteilla se ei pysy kohtuudessa, joten parempi olla kokonaan ilman.
Tuttuni sanoi, että hänen isänsä oli alkoholisti, ja vaikka isän raitistuminen olikin sinänsä hyvä juttu, niin isästä tuli kamala ja vihainen ihminen. Toisethan taas muuttuu kamalammaksi kun juovat, mutta joillain se tissuttelu pitää stressiä ja ahdistusta poissa.
Tarvitko apua? Voinko auttaa sua vai pidänkö pääni nyt vaan kii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä hylätty nainen ja hänen koira
Tässä olen. Kaipaat kuitenkin.
kyllä, KAKKONEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika riisua sormukset nimettömästä.
Ketään ei kiinnosta. Hoida erosi livenä.
Mitä asia sulle kuuluu?
Noloa.
Oletpa empaattinen persoona. Onko sulla montakin ystävää?
Ne osaa käyttytyä.
Mutta sinä et.
Oliko tuo vastauksesi poistettu vai? Kuinka pikkusieluinen pitää ihmisen olla että postaa tällaisen uudelleen? Olisit nyt laittanut kaikki kommentit 😅😅😅
Vai oisko voinu olla toinen kirjoittaja? Niin toki vain kahden tällä palstalla kirjoitellaan. Kuinka hölmö ihminen voi olla 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Olet mulle niin rakas.
Samat sanat kaivatulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää valita joko kaunis nainen tai älykäs nainen.
Älkää loukkaantuko kukaan, minäkään en viitsi loukkaantua. Otetaan huumorin kautta.
Kauniita älykkäät ovat aina myös luomuja. Klassikoita, aina viehättäviä ja eivät huoli ketä tahansa, eivätkä harrasta yhden illan juttuja. Puhtaita ja taudittomia. Päihteettömiä. Omakanta kestää tarkastelun.
No mikäslainen omakanta kestää tarkastelun?
Siellä ei ole mitään muuta kuin satunnaisia hammastarkastuksia ja ehkä joku keskenmeno. Tuollainen OmaKanta on melkein kaikilla norminaisilla joilla ei ole koskaan ollut ongelmia, ei tarvitse olla edes erityisen kaunis tai älykäs.
eri
Moi, LOTTA, sä on tällä. 🤡 ei ole norminainen