Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (32605)

Vierailija
32161/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää valita joko kaunis nainen tai älykäs nainen. 

Älkää loukkaantuko kukaan, minäkään en viitsi loukkaantua. Otetaan huumorin kautta.

Kauniita älykkäät ovat aina myös luomuja. Klassikoita, aina viehättäviä ja eivät huoli ketä tahansa, eivätkä harrasta yhden illan juttuja. Puhtaita ja taudittomia. Päihteettömiä. Omakanta kestää tarkastelun.

No mikäslainen omakanta kestää tarkastelun?

Siellä ei ole mitään muuta kuin satunnaisia hammastarkastuksia ja ehkä joku keskenmeno. Tuollainen OmaKanta on melkein kaikilla norminaisilla joilla ei ole koskaan ollut ongelmia, ei tarvitse olla edes erityisen kaunis tai älykäs. 

eri 

yleensä kysyn miten sun oma kanta, meille vai teille. joskus jopa kerrohan mitä mieltäkuten taannoinen nainen.

Vierailija
32162/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskiperseet taas viinipäissään kirjoittelemassa ketjussa.

Kuinka läski sun perse on ja mitä viiniä juot? 🍑🍷

Paino kokonaisuudessaan 57kg ja olen raitis. Vedä sinä läski joka älähdit, läski vaginanhuulesi pään ympärille, mene sille rasvaiselle sipsipussille ja keksilaatikolle ja ole hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32163/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun omakanta kestää tarkastelun, tehdään vaikka haastattelu ja keskustellaan siitä. 

Siellä näkyy hoito, johon on hakeutunut. Kaikki eivät hakeudu hoitoon, vaikka syytä olisi.

No se nyt ei minulle kuulu. Kiinni jää kuitenkin kaikesta valheesta jos sellaisia löytyy koska oion kaiken tarpeellisen. Osaan myös kertoa juurta jaksain kaiken mitä siellä sitten ei lue. On minulla kyllä montakin henkilöä tiedossa joilla päässä viiraa mutta ei ne tiedot siellä näy, ihan normaalia sekin.

Tämä kaikki nyt vain siksi että tiedän kuinka intohimoisesti terveystietoja kytätään ja ihmisiä muutenkin. Ei kannata tehdä kiusaa kenellekään eikä minulla ole salattavaa, kaiken voin kertoa itsestäni. 

Olen kuullut että kaikki eivät käytä julkisen palveluita koska eivät pidä siitä kyttäyksestä ja juoruilusta. Todella ikävää kuulla ja asiaan tulisi saada muutos.

Olen oppinut senkin kuinka uuvattia porukkaa julkisella on töissä suurimmalti osin joten eipä paljon ressaa kenenkään sanallistamiset, pistetään oikoen.

Toivottavasti ei tule järkyttäviä pettymyksiä.

Rakkaudella minä just sulle siellä ruudun toisella puolella. 

Vierailija
32164/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino kokonaisuudessaan 57kg ja olen raitis. Vedä sinä läski joka älähdit, läski vaginanhuulesi pään ympärille, mene sille rasvaiselle sipsipussille ja keksilaatikolle ja ole hiljaa.

Menikö tunteisiin :D

Vierailija
32165/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan nyt vuosia ketjussa "ole", vaikka te ketjuasukit niin luulette. Yhtenäkin vuonna kävin ketjussa ehkä 5-6 krt siis koko vuoden aikana, toisena vuonna taas enemmän. Tuttu paikka, jonne on helppo klikata.

Kukaan ei ole mielestäsi täällä vuosia, mutta silti sanot että täällä on ketjuasukkeja. Hmm 🤔

Vierailija
32166/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan nyt vuosia ketjussa "ole", vaikka te ketjuasukit niin luulette. Yhtenäkin vuonna kävin ketjussa ehkä 5-6 krt siis koko vuoden aikana, toisena vuonna taas enemmän. Tuttu paikka, jonne on helppo klikata.

Kukaan ei ole mielestäsi täällä vuosia, mutta silti sanot että täällä on ketjuasukkeja. Hmm 🤔

No ne on kertoneet ihan itse ja luulevat muidenkin olevan. Ja osa valehtelee, niin kuin tuo vasta pari viikkoa ketjussa ollut. Heh

Vierailija
32167/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hentoiseksi olet käynyt, kun lopetit juomisen, Pena. Sivusta

Vierailija
32168/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne on kertoneet ihan itse ja luulevat muidenkin olevan. Ja osa valehtelee, niin kuin tuo vasta pari viikkoa ketjussa ollut. Heh

Miksi ihmeessä valehtelisin?

-pari viikkoa ketjussa ollut

Vierailija
32169/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän viestit luettu pikaisesti.Ei mitään omittavaa, joten siirryn lauantai-illan viettoon. 🎉

Vierailija
32170/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hentoiseksi olet käynyt, kun lopetit juomisen, Pena. Sivusta

Ja vaikuttaa nyt aika perseeseen ammutulta karhulta.

Raittius on sinänsä ihan hyvä, vaikka muut kuin addiktit eivät kärsi kohtuullisesta nautintoaineiden käytöstä. Addikteilla se ei pysy kohtuudessa, joten parempi olla kokonaan ilman. 

Tuttuni sanoi, että hänen isänsä oli alkoholisti, ja vaikka isän raitistuminen olikin sinänsä hyvä juttu, niin isästä tuli kamala ja vihainen ihminen. Toisethan taas muuttuu kamalammaksi kun juovat, mutta joillain se tissuttelu pitää stressiä ja ahdistusta poissa. 

Vierailija
32171/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa päiväunelleni

Vierailija
32172/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitko apua? Voinko auttaa sua vai pidänkö pääni nyt vaan kii?

Vierailija
32173/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32174/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisen auttava käsi olisi usein tarpeen. 😉

Vierailija
32175/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä hylätty nainen ja hänen koira

Tässä olen. Kaipaat kuitenkin.

kyllä, KAKKONEN.

Vierailija
32176/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika riisua sormukset nimettömästä.

Ketään ei kiinnosta. Hoida erosi livenä.

Mitä asia sulle kuuluu?

Noloa.

Oletpa empaattinen persoona. Onko sulla montakin ystävää?

Ne osaa käyttytyä.

Mutta sinä et.

Oliko tuo vastauksesi poistettu vai? Kuinka pikkusieluinen pitää ihmisen olla että postaa tällaisen uudelleen? Olisit nyt laittanut kaikki kommentit 😅😅😅

Vai oisko voinu olla toinen kirjoittaja? Niin toki vain kahden tällä palstalla kirjoitellaan. Kuinka hölmö ihminen voi olla 🤣🤣🤣

Vierailija
32177/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mulle niin rakas. 

Vierailija
32178/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mulle niin rakas. 

Samat sanat kaivatulle

Vierailija
32179/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu käymään.

Vierailija
32180/32605 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää valita joko kaunis nainen tai älykäs nainen. 

Älkää loukkaantuko kukaan, minäkään en viitsi loukkaantua. Otetaan huumorin kautta.

Kauniita älykkäät ovat aina myös luomuja. Klassikoita, aina viehättäviä ja eivät huoli ketä tahansa, eivätkä harrasta yhden illan juttuja. Puhtaita ja taudittomia. Päihteettömiä. Omakanta kestää tarkastelun.

No mikäslainen omakanta kestää tarkastelun?

Siellä ei ole mitään muuta kuin satunnaisia hammastarkastuksia ja ehkä joku keskenmeno. Tuollainen OmaKanta on melkein kaikilla norminaisilla joilla ei ole koskaan ollut ongelmia, ei tarvitse olla edes erityisen kaunis tai älykäs. 

eri 

Moi, LOTTA, sä on tällä.  🤡 ei ole norminainen