Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (32605)
Vierailija kirjoitti:
Jopa salilla käynti tai liikunta yleisesti on nykyään jotain oikeistolaisten toimintaa, jos jotain "journalisteja" on uskominen.
Tää on kuule jotain sun omaa harhaa.
Voisiko deittimarkkinoilla/elämässä katkeroituneet mennä nalkuttamaan jonnekin muualle kuin tähän ketjuun? Kiitos jo etukäteen.
Mun omakanta kestää tarkastelun, tehdään vaikka haastattelu ja keskustellaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan tuntuu hyvältä, lakata hautomasta turhia toiveita nääs...
Jep. Meillä oli se etsikkoaika viime syksynä ja talvena. Nyt on myöhäistä.
Nettihäirikkö hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä, kuinka herkkä mies olen.Olen äärimmäisen pettynyt teihin.
Täällä toinen pettynyt. Voi kilin kellit.
Mua kiinnostaisi millainen omakanta ei kestä tarkastelua? Ja jos se on siitä kiinni niin etsi sellainen ihminen jonka omakanta miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko deittimarkkinoilla/elämässä katkeroituneet mennä nalkuttamaan jonnekin muualle kuin tähän ketjuun? Kiitos jo etukäteen.
Kommentin sisältö ei miellytä > katkera nalkuttaja 😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Mun omakanta kestää tarkastelun, tehdään vaikka haastattelu ja keskustellaan siitä.
En edes itse tiedä mitähän kaikkea siellä on mutta ehkä se selviäisi kun otettaisiin asia pöydälle tarkasteluun. Ei siellä mitään niin kamalaa voi olla että en pystyisi asiasta kertomaan jotakin. Lisäys kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi millainen omakanta ei kestä tarkastelua? Ja jos se on siitä kiinni niin etsi sellainen ihminen jonka omakanta miellyttää.
Miksi sinua kiinnostaisi? Tuon alkuperäisen määrittelijän näkemyshän ei ollut kovin älykäs, kun puhui kauneudesta ja älystä, vaikka tosiasiassa määritteli sitä, minkälainen on hänen mielestään hyvä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksaisi joka päivä lukea marmatusta siitä miten naiset sitä ja miehet tätä. Täällä olisi tarkoitus kaivata jotakuta eikä haukkua vastakkainen sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää valita joko kaunis nainen tai älykäs nainen.
Älkää loukkaantuko kukaan, minäkään en viitsi loukkaantua. Otetaan huumorin kautta.
Kauniita älykkäät ovat aina myös luomuja. Klassikoita, aina viehättäviä ja eivät huoli ketä tahansa, eivätkä harrasta yhden illan juttuja. Puhtaita ja taudittomia. Päihteettömiä. Omakanta kestää tarkastelun.
No mikäslainen omakanta kestää tarkastelun?
Siellä ei ole mitään muuta kuin satunnaisia hammastarkastuksia ja ehkä joku keskenmeno. Tuollainen OmaKanta on melkein kaikilla norminaisilla joilla ei ole koskaan ollut ongelmia, ei tarvitse olla edes erityisen kaunis tai älykäs.
eri
Stalkkeri hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaisi? Tuon alkuperäisen määrittelijän näkemyshän ei ollut kovin älykäs, kun puhui kauneudesta ja älystä, vaikka tosiasiassa määritteli sitä, minkälainen on hänen mielestään hyvä nainen.
Tyhmä provohan se näkemys kai olikin mutta ihan mielenkiinnosta kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ensin kehottaa hyppäämään ja lupaa ottaa vastaan, mutta kun hypyn aika on, kukaan ei ota vastaan.
Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä provohan se näkemys kai olikin mutta ihan mielenkiinnosta kiinnostaisi.
Kyllähän sellaisia ihmisiä on. Itse en jaksaisi tarkastella yhtään kenenkään OmaKantaa, vaikka silmieni eteen tuotaisiin. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä palvelee se, että lupaa kuin taivaalta, mutta ei ole aikeissa hakea kuuta taivaalta?
Olen sen sulle luvannut, ja lupaukseni pitää.
K
Vierailija kirjoitti:
Pyydän että halaat mua edes yhden kerran ennen kuin poistut elämästäni. 😔💔
Tämä ei ollut mulle, mutta tuota samaa olisin toivonut myös omalta kaivatulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksaisi joka päivä lukea marmatusta siitä miten naiset sitä ja miehet tätä. Täällä olisi tarkoitus kaivata jotakuta eikä haukkua vastakkainen sukupuoli.
Ketä kaipaat?
Finns could never! Catcalling, rannalla lähestyminen yms. on IHANAA jos se tapahtuu Kreikassa.