Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (32605)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä, kuinka herkkä mies olen.Olen äärimmäisen pettynyt teihin.
Täällä toinen pettynyt. Voi kilin kellit.
Miksi te herkät miehet, ette ole rohkeasti sitä..? Olen tavannut vain mykkäkoululaisia ja kiukuttelijoita. Sitten vedotaan siihen, että on herkkä. Jos on juro mököttäjä, niin se on juroutta. On vaikea nähdä sen takana olevaa "herkkyyttä".
Vierailija kirjoitti:
Läskiperseet taas viinipäissään kirjoittelemassa ketjussa.
Kuin myös sinä
Vierailija kirjoitti:
Paskamaha kossupäissään taas jeesustelemassa.
Opin uuden palindromin:
"No apulaissuntio, voit nussia. Lupa on!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te herkät miehet, ette ole rohkeasti sitä..? Olen tavannut vain mykkäkoululaisia ja kiukuttelijoita. Sitten vedotaan siihen, että on herkkä. Jos on juro mököttäjä, niin se on juroutta. On vaikea nähdä sen takana olevaa "herkkyyttä".
Herkkyyttä on monenlaista. Itseään herkäksi kuvailevilla se herkkyys on usein heihin itseensä keskittynyttä, ja rasite muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskamaha kossupäissään taas jeesustelemassa.
Kulta, tulin palstalle vasta nyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka läski sun perse on ja mitä viiniä juot? 🍑🍷
Paino kokonaisuudessaan 57kg ja olen raitis. Vedä sinä läski joka älähdit, läski vaginanhuulesi pään ympärille, mene sille rasvaiselle sipsipussille ja keksilaatikolle ja ole hiljaa.
Menikö tunteisiin :D
Kynäniskaisilla narukäsillä usein menee :D
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin tästä hoiperrella kuntosalille jalkaprässin kimppuun 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka läski sun perse on ja mitä viiniä juot? 🍑🍷
Paino kokonaisuudessaan 57kg ja olen raitis. Vedä sinä läski joka älähdit, läski vaginanhuulesi pään ympärille, mene sille rasvaiselle sipsipussille ja keksilaatikolle ja ole hiljaa.
Unissasi. Teitkö itse jo kaiken tuon? Hiljene vielä, omaa kehotustasi noudattaen.
Sivusta
Iltaa nainen, lähen ulos lenkille ja ostamaan iltapalaa ja aamiaistarpeita. Tulisitpa mukaan! Kivaa iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan nyt vuosia ketjussa "ole", vaikka te ketjuasukit niin luulette. Yhtenäkin vuonna kävin ketjussa ehkä 5-6 krt siis koko vuoden aikana, toisena vuonna taas enemmän. Tuttu paikka, jonne on helppo klikata.
Kukaan ei ole mielestäsi täällä vuosia, mutta silti sanot että täällä on ketjuasukkeja. Hmm 🤔
No ne on kertoneet ihan itse ja luulevat muidenkin olevan. Ja osa valehtelee, niin kuin tuo vasta pari viikkoa ketjussa ollut. Heh
Miksi ihmeessä valehtelisin?
-pari viikkoa ketjussa ollut
Hmmm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkyyttä on monenlaista. Itseään herkäksi kuvailevilla se herkkyys on usein heihin itseensä keskittynyttä, ja rasite muille.
Juuri näin, samaa olen aina sanonut. Monesti näillä itseään herkiksi kuvailemilla ei riitä herkkyyttä muiden tunteilla, vaan katse on vain ja ainoastaan sisäänpäin, että miltä itsestä tuntuu ja paljon tuntuukin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää itse ihmisestä jos kiinnostaa. Ehkä herkkä kokee ettei hänestä kiinnostuta?
Jep.