Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (32605)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saisi varmuuden, että ääni kantaa? Kun tässä välissä on niin paljon avaruusromua.
Kun kysyy ihan suoraan.
Yhteyttä voi ottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love you, my T. 🧡
Minäkin rakastan sinua L. 💕 Olet niin kaunis.
Miksi nämä ihmiset, jotka vuodesta toiseen täällä rakastaa toisiaan, ei löydä IRL toisiaan? Hukkaan menee koko rakkaus.
Eikö tämä ole se työpaikkasuhde ja molemmat varattuja? Ei silloin voi tehdä irl mitään.
Miten niin ei voi tehdä mitään? Tokihan sitä nyt erota voi siitä edellisestä puolisosta.
sivusta
Kuinka moni oikeasti tekee niin? Mietin välillä, että onko kaikki jo myöhästä. /sivu
Sellainen joka haluaa elää täyttä elämää tekee niin eikä jää munattomana kuivahtaneeseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on jotenkin surullinen olo ilman sua. Kaikki nauru on elämästä poissa. En osaa lukea sua sitten yhtään.
Kenelle kirjoitat?
Sinulle.
Välillä on, ainakin matalapaineen päivinä. Toisin mielelläni iloa ja naurua, kun vain saisin toimitettua.
Osaat sinä lukea, mutta minä en sinua. Se tässä vaikeaa onkin, kun täytyy arvailla ja ilmeisesti päin seiniä. En tiedä oikeasti, mitä ajattelet ja kun näen joitakin juttuja todellisuudesta, ristiriita hyppää silmille. Silloin lähtee taas mylly jauhamaan luita ja ytimiä.
Eilinen tuli ihan puskista. Mielestäni mä kirjoitan suoraan, mitä haluan ja aion. Ja oon omasta mielestäni pitänyt kyllä sanani ja ollut
Millaiset 'vaatimukset' on paljon? Kaivattuni voisi ajatella näin. Se 'paljon' on ehkä ollut halaus tai olkapään puristus vaikeana hetkenä tai kuulolla oleminen tai sen ilmaiseminen, että jotenkin on ajatuksissa silloin kun on erityisen tiukka paikka. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua, J. Tiedoxi vaan. T. nuoremmalta naiselta.
Mä kans sua, tiäx.
t. J, vanhempi mies
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies sulta viesti että nähdään joulukuussa? Olis kyllä ihanin joulu ikinä
Minulta oli. Ja tarkoitin sitä. Että haluan nähdä. Kovasti.
Ihana Katja ajatuksissani, nuku hyvin! Katselen sun kuvaa ja toivon näkemistäsi 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kans sua, tiäx.
t. J, vanhempi mies
Not what it says here but please.. continue. 8)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta oli. Ja tarkoitin sitä. Että haluan nähdä. Kovasti.
Toivottavasti hän haluaisi nähdä mutta sitä ennen hänen pitäis ottaa yhteys. Et ehkä kuitenkaan oo hän. Kirjoitustyyli on eri.
Vierailija kirjoitti:
Ah nainen saisinpa laittaa jäykän letkuni pierureikääsi.
Mitäs virkaa sillä siellä on? Otapa huomioon että miehillä siellä ryppyreiässä on g-piste eikä naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Abbalta löytyy kipale joka tilanteeseen. :P
Hyvää yötä täyttymättömälle rakkaudelleni. Olkoon unessa maailmansa kauniimpi. Antakoon aamu toivon paremmasta.
- cry baby
Välillä tuntuu painostamiselta. Tai tuntuu, että ajatteletko, että kirjoitan ihan huvikseni näitä asioita. Ilman mitään tunnetta. Mut kai minäkin painostan, kun ruikutan hänen peräänsä joka ikinen päivä. Ei ole varmaan helppoa sitäkään seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on luotu keittiöön ja mies makuuhuoneen puolelle. Molemmat ovat elementissään missä ovat hyviä.
Samaa mieltä. Me tytöt avataan skumppapullo ja pidetään vähän kivaa, menkää te miehet nukkumaan.
Tai miehet menkää "vääntämään kättä".
sivusta
En osaa paremmin ilmasta, että oon niin tosissani kuin voi olla.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivon siulla olleen kivan päivän. Aioin viestiä tänään, vaan väsähin vaikken paljon mitään tehnytkään, nukuin liian vähän, kävin t-keskuksessa vaihattamassa katetrin suojamuovin, apteekissa kauppakeskuksessa noutamassa yhen jutun ja toisessa kaupassa ostamassa ruokaa. Sitten syötyäin olin pitkään tokkurassa enkä jaksana käydä es lenkillä, nukuttaa paljon, käyn kohta unelle ja kuuntelen ratiota. Saisinpa siut seuraksein. Nuku hyvin. Mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Muutama tuttu täällä tunnistettu, terveiset!
Kaipaatko? Terkut!
Vierailija kirjoitti:
Kunnon naiset ei juo olutta, vaan sidukkaa.
Kunnon naiset ei juo ollenkaan.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Muutama tuttu täällä tunnistettu, terveiset!
Aivan varmasti olet näistä geneerisistä viesteistä tunnistanut paljonkin porukkaa