Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (34125)
Vierailija kirjoitti:
Se ei käy se ei käy se ei käy se ei käy se ei kertakaikkiaan käy
Kyllähän se käy
Tulehan Miika seuraksi kaljalle tähän lähipitseriaan.
Vierailija kirjoitti:
Yritän takoa itselleni järkeä päähän. Tämä on mahdoton kuvio, mahdottomat lähtökohdat. Pidät musta mutta et sillä tavalla. Se että tulkitsin käytöksesi ihastumiseksi oli vain heijastusta omista tunteistani. Enhän edes tiedä susta paljon mitään. En edes sitä oletko sinkku. Enkä ole edes sopiva sulle. Pitäisi luopua vaikka haluaisi vain päästä lähemmäksi sua. Sydän kiemurtelee kun ei tiedä miten sen kuuluisi olla. 💔
Hakeudu luoksein tai vastaa viestintääni. Totta on, että tiedän sinusta kuin sinä minusta.
Jos sun ei juuri tänään ole pakko suoltaa negatiivisia ja hylkääviä kommentteja mulle, arvostaisin kovasti, että siirtäisit sen toiseen ajankohtaan. Tänään en jaksa sitä miettiä onko sua vai eikö sua ole mulle.
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä susta unta A-mies, tartuit muhun yhtäkkiä kiinni ja suutelit.
En olisi halunnut herätä.
On tääkin, viettää perjantai-iltaa vauva-palstalle kirjoitellen. No, johonkin nämäkin on purettava. Enjoy!
Oon monta kertaa suudellut A-naista silmilläni ja sielullani.
Hyvää yötä pimeästä 💕
- blue note
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love you, my T. 🧡
Minäkin rakastan sinua L. 💕 Olet niin kaunis.
Miksi nämä ihmiset, jotka vuodesta toiseen täällä rakastaa toisiaan, ei löydä IRL toisiaan? Hukkaan menee koko rakkaus.
Eikö tämä ole se työpaikkasuhde ja molemmat varattuja? Ei silloin voi tehdä irl mitään.
Miten niin ei voi tehdä mitään? Tokihan sitä nyt erota voi siitä edellisestä puolisosta.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Lumous särkyi - en olisi uskonut. Olitkin vain sitä samaa itsekeskeistä tusinakamaa.
Vahinko. Mä oon mikä oon, nauti nyt vaihtelusta.
15 ja 83. Alasivun numerot sopivat erääseen. Terkut hänelle vaikkei hän viestejä luekaan.
Taitaa joku trollailla taas?
Negatiiviset kommentit eivät olleet kaivatulle.
Iskin varpaan aamulla ja nyt se on kauttaaltaan violetti, huoh, en oikein osaa tätä elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love you, my T. 🧡
Minäkin rakastan sinua L. 💕 Olet niin kaunis.
Miksi nämä ihmiset, jotka vuodesta toiseen täällä rakastaa toisiaan, ei löydä IRL toisiaan? Hukkaan menee koko rakkaus.
Eikö tämä ole se työpaikkasuhde ja molemmat varattuja? Ei silloin voi tehdä irl mitään.
Miten niin ei voi tehdä mitään? Tokihan sitä nyt erota voi siitä edellisestä puolisosta.
sivusta
Kuinka moni oikeasti tekee niin? Mietin välillä, että onko kaikki jo myöhästä. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on jotenkin surullinen olo ilman sua. Kaikki nauru on elämästä poissa. En osaa lukea sua sitten yhtään.
Kenelle kirjoitat?
Sinulle.
Välillä on, ainakin matalapaineen päivinä. Toisin mielelläni iloa ja naurua, kun vain saisin toimitettua.
Osaat sinä lukea, mutta minä en sinua. Se tässä vaikeaa onkin, kun täytyy arvailla ja ilmeisesti päin seiniä. En tiedä oikeasti, mitä ajattelet ja kun näen joitakin juttuja todellisuudesta, ristiriita hyppää silmille. Silloin lähtee taas mylly jauhamaan luita ja ytimiä.
Jos ei se käy, on vian syy luultavasti hiiiva. Annas kun setä näyttää, miten kotiviini laitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iha eri jutuista tykätään. Ei edes samoja ohjelmia katsota. Meidän yhteinen elämä olis varmaankin melko epätyydyttävää. Eihän voi tietää toimisko sänkypuuhatkaan.
Reality bites.
Ruotsinkielisiä ajankohtais ohjelmia katson pääasiassa. Oon useammalta naiselta kuullu, että sängyssä kuollu lahnakin ois kiihkeempi ja ne sentään sätkii!
Onpa rumasti sanottu. sivusta
Kunnon naiset ei juo olutta, vaan sidukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun ei juuri tänään ole pakko suoltaa negatiivisia ja hylkääviä kommentteja mulle, arvostaisin kovasti, että siirtäisit sen toiseen ajankohtaan. Tänään en jaksa sitä miettiä onko sua vai eikö sua ole mulle.
Ei ole pakko, kun ei edes tunnu siltä.
White anaconda