Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (34125)
Vierailija kirjoitti:
Kunnon naiset ei juo olutta, vaan sidukkaa.
Parempi, kun ei joisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sidukasta nyt ei tykkää kukaan mies. Jotkut naiset jostain syystä tykkäävät.
Mistä saisi varmuuden, että ääni kantaa? Kun tässä välissä on niin paljon avaruusromua.
Vierailija kirjoitti:
Juon molempia. Joskus myös giniä tai vodkaa. Liköörit tai katkerotkaan eivät ole tuntemattomia. Konjakkia sen sijaan käytän vain leivontaan.
No sivusta varmasti (tai tavallaan sillai vähän välistä kuitenkin..) vain mutta kun noita lukemattomuusjuttuja tuossa nyt vilisee niin laitan varmuuden vuoksi omia näkiksiä vähän ilmoille. Yleisesti ottaen en vaivaudu joten niin tekemisestä voi päätellä ainakin jotain.
Eli siis, mikä ei ole puhtaasti takaisin laitettua tai muutoin yleisen ilmapiirin ylläpitoa on aina merkki edes jonkinmoisesta mielekkyydestä tai kiinnittyneestä huomiosta. Asiahan vain on niin että sitä ei tule näillä eväillä lähdettyä takaperin jostain ties mistä liikkeelle vaan kaikki eh, mahdolliset tai mahdottomat jutut ovat enemmänkin iso kasa niitä satelevia hippuja.
Voi olla kevennys kantavana teemana jossain, ellei sitten nostalgia. Uteliaisuus joltain kannalta, onhan näitä. Eivät ne mitään umpikujia ole mutta eihän se siitä myöskään mihinkään mene mikäli se sinne sopii taikka mahtuu sitten. Mikäli.
Jos sitä "vaivaa" tai siihen rinnastettavaa vaikutusta tai huomiota on näitä tilanteita enemmän, laaja-alaisemmin taikka olosuhteiden ohitse säteilevään sävyyn niin kyllä se varmasti jotain tarkoittaa. Merkitseminen on erikseen jos ei kerran lähde visioimaan lopusta käsin alkua kohti mutta siinä se hyvin selvästi on läsnä ja sovellettuna sitä laajemminkin. :P
Önnönnöö. Öyhään valmiiksi muiden ei tarvitse. "Ei sovi mun juttuun, eli on perästä." Niinpä niin. Suottaapi olla niinkin.
Kaunis A, tiedän että sinulla on mies, mutta älä väitä ettet tykkäisi myös naisista. Olen nähnyt miten katsot minua 😜😍
Vierailija kirjoitti:
Mistä saisi varmuuden, että ääni kantaa? Kun tässä välissä on niin paljon avaruusromua.
Kun kysyy ihan suoraan.
Saisinpa sinun arvo penaalisi!
Pelkään joskus pimeää, emmä tiedä kai sitä etten nää, niinku kaikkia värejä ja sitä kuinka sade ropisee metsään, toisinaan taas tykkään pimeästä ja siitä että olen irti kaikesta tästä, no niin, sä olet varmaan nauttinut syksystä ja olet jo matkalla kohti yötä, hyvää sellaista.
Kaikki on puhdasta. Kiitos kaikille.
Oliko mies sulta viesti että nähdään joulukuussa? Olis kyllä ihanin joulu ikinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kysyy ihan suoraan.
Yhteyttä voi ottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Love you, my T. 🧡
Minäkin rakastan sinua L. 💕 Olet niin kaunis.
Miksi nämä ihmiset, jotka vuodesta toiseen täällä rakastaa toisiaan, ei löydä IRL toisiaan? Hukkaan menee koko rakkaus.
Eikö tämä ole se työpaikkasuhde ja molemmat varattuja? Ei silloin voi tehdä irl mitään.
Miten niin ei voi tehdä mitään? Tokihan sitä nyt erota voi siitä edellisestä puolisosta.
sivusta
Kuinka moni oikeasti tekee niin? Mietin välillä, että onko kaikki jo myöhästä. /sivu
Sellainen joka haluaa elää täyttä elämää tekee niin eikä jää munattomana kuivahtaneeseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on jotenkin surullinen olo ilman sua. Kaikki nauru on elämästä poissa. En osaa lukea sua sitten yhtään.
Kenelle kirjoitat?
Sinulle.
Välillä on, ainakin matalapaineen päivinä. Toisin mielelläni iloa ja naurua, kun vain saisin toimitettua.
Osaat sinä lukea, mutta minä en sinua. Se tässä vaikeaa onkin, kun täytyy arvailla ja ilmeisesti päin seiniä. En tiedä oikeasti, mitä ajattelet ja kun näen joitakin juttuja todellisuudesta, ristiriita hyppää silmille. Silloin lähtee taas mylly jauhamaan luita ja ytimiä.
Eilinen tuli ihan puskista. Mielestäni mä kirjoitan suoraan, mitä haluan ja aion. Ja oon omasta mielestäni pitänyt kyllä sanani ja ollut
Millaiset 'vaatimukset' on paljon? Kaivattuni voisi ajatella näin. Se 'paljon' on ehkä ollut halaus tai olkapään puristus vaikeana hetkenä tai kuulolla oleminen tai sen ilmaiseminen, että jotenkin on ajatuksissa silloin kun on erityisen tiukka paikka. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua, J. Tiedoxi vaan. T. nuoremmalta naiselta.
Mä kans sua, tiäx.
t. J, vanhempi mies
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies sulta viesti että nähdään joulukuussa? Olis kyllä ihanin joulu ikinä
Minulta oli. Ja tarkoitin sitä. Että haluan nähdä. Kovasti.
Italialaiset ovat latinoita ja Latium sijaitsee Italiassa Rooman ympärillää.