Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31379)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, Piipii.
Hyvää yötä. Olen väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia pitää olla peli nimeltään en minä ainakaan soita?
Siinä sitten istutaan yssikseen sohvalla.
Kun olis edes sohva. Ei taida kaivatullakaan olla. Istutaan sängyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei tarvi ajatella et oon maailman kaunein, mutta haluan sen ajattelevan että olen helvetin seksikäs ja haluaa panna ikuisesti vaan mua.
Mä en odottaisi nuista kuin tuota helvetin seksikästä. Ja tietty pitää olla viehättävä toisen silmissä kuitenkin. Kyllähän nyt satunnaisia lihallisia himoja tulee elämän aikana eri ihmisiin.
Nyt sitten yhdessä ryhdistäydymme ja otamme yhteyden tavalla tai toisella, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta mahdollisuutta on ollut tarjolla. Yhteenkään ei ole ilmaantunut tarttujaa.
Milloin viimeksi?
Tänään. Turhaa kaikki.
Tänään tipahteli aivastuksia kuin pisaroita sateella. Jos huomenna sitten tipahtelisi rakkaudentunnustuksia? 😉 Ihania unia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten yhdessä ryhdistäydymme ja otamme yhteyden tavalla tai toisella, eikö niin?
En hemmetissä. Miksi ottaisin? Jos jossakin näen, esitän patsasta, puuta tai betonipossua. Pitää vielä harkita mikä hämäis parhaiten. -Boss lady
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joo mun ois pitänyt hymyillä sille entiselle ihastukselle silloin kun vielä näin sitä
Spilled milk jne
No ei tässä onneksi ole vielä mitään maitoa ollutkaan, mikä olisi voinut kaatua. Eli jos vaan törmään häneen jossain niin aion vihdoin hymyillä!
Ei muakaan tarvi koittaa väittää maailman kauneimmaksi. Arvostan nimittäin enemmän rehellisyyttä kuin mielistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😭 Haluan vaan sen läpänheiton takaisin. En mitään olet kaunis juttuja 😭🤯
Mikä olet kaunis-jutuissa häiritsee?
Ei minua naisena imartele, jos mies sanoo minua kauniiksi. Sillon se yrittää päästä vain pöksyihin.
Pidän enemmän siitä, että minua ihaillaan mukavana persoonana. Ei ulkonäköäni.
Sivusta
Minä olen puolestani nainen ja pidän todella tylsänä miestä joka väittäisi olevansa ihastunut muttei ajattele minua hetken ajan maailman kauneimmaksi
Minäkin tykkään jos mies pitää kauniina ja sanoo sen. Mut tämä on mun läpänheittokaveri, exän kaveri. Ollut jo vuosia näin. En voi käsittää miks teki nyt näin. Syön pääni ihan just. Ei toiselle tunnusteta tollasta -olet erittäin mielenkiintoinen ja kaunis -juttuja tämmöisessä tilanteessa. ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ryhdistäytymisestä minulla kiinni.
Kyyneleet tippuu vuorotellen lattijalle
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ryhdistäydytään. Aloita sä?
Jos kaivattu soittais, niin mä en varmaan vastais edes, kun en vastaa yleensä koskaan outoihin numeroihin. On niin paljon huijareita liikkeellä.
Mä en oikein tiedä mitä aatella. Oon vähän yllättynyt, että oot vetäytynyt kauemmas just nyt. Nuku hyvin.
Vastaatteko te outoihin numeroihin?
Ylänuoli= kyllä
Alanuoli=en
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on sitten iso takapuoli.
Sulla on suuri suu.
Milloin viimeksi?