Vantaan ratikka tyssää puolentoista kilsan päähän lentoasemasta!
Siis ihan mahtavaa, että ihan ovelle asti tuova bussin runkolinja korvataan helvetin kalliilla ratikalla, joka ei vie edes perille asti. Ketä huvittaa kirmata tuo 1,5 kilsaa raskaiden laukkujen kanssa, että ehtii lennolle, tai raijata ne samat laukut sinne ratikkapysäkille kevyt lenkki loman jälkeen räntäsateessa?
Kommentit (14)
Eli maksetaan koko projektista mansikoita, mutta säästetään pennejä ja tehdään toimimaton ja puutteellinen lipputulos, josta jokainen tavantallaaja näkeee heti, että metsään menee.
Parin vuoden päästä tehdään kalliimmalla joku paniikkilisäys joka toimii vajavaisesti.
Hienoa, Vantaa!! Kyllä veronmaksajat saa olla taas ylpeitä!
Ensinnäkin: ratikka, oikeasti?
Toiseksi: ratikka joka ei vie perille asti?
Hienoa toimintaa Vantaa.
Täähän on jopa parempi kuin tunnin juna joka ei ole tunnissa perillä eikä kapasiteettikaan ole kovin suuri kun säästösyistä tehdäänkin se rata yksiraiteisena eikä kaksiraiteisena kuten alun perin suunniteltiin.
Tämä on juuri Suomen ongelma: vähähjärkinen päätöksenteko.
Vielä 10 vuotta sitten pääsi bussilla suoraan terminaalin eteen.
Lähijunallahan sinne kannattaa muutenkin mennä, asema lentokentän alla.
Nistiratikka toki täysin turha.
Vierailija kirjoitti:
Lähijunallahan sinne kannattaa muutenkin mennä, asema lentokentän alla.
Nistiratikka toki täysin turha.
Tällä se epätoivottu porukkaa pääsee helpommin Tikkurilan asemalle ja Jumboon notkumaan.
Puoltoista kilsaa on ongelma ainoastaan läskeille.
En tajua tätä ratikkatrendiä.
Ei se tee kaupungista yhtään sen huonompaa, jos ei ole ratikkaa.
Hieno homma. Tuohonhan on nyt jo uponnut järjetön määrä rahaa ja häiriköity muuta liikennettä, kun esim nyt ruopataan tunnelia Tikkurilan juna-aseman alle, kun tajuttiin, että sekin on jotenkin ohitettava.
Vierailija kirjoitti:
Puoltoista kilsaa on ongelma ainoastaan läskeille.
Normi olosuhteissa olisin samaa mieltä, mutta en silloin kun pitää olla oman elopainon lisäksi painavat matkalaukut mukana. Ja bonuksena Suomen hiukkasen vaihteleva sää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri Suomen ongelma: vähähjärkinen päätöksenteko.
Kokoomuksen päätös.
Vantaa valitsi Tero Anttilan (kok) maankäytön apulaiskaupunginjohtajaksi.
Anttila siirtyy Vantaalle Helsingin seudun liikenteen palveluksesta.
Vierailija kirjoitti:
Puoltoista kilsaa on ongelma ainoastaan läskeille.
Ja jalkavaivaisille, pikkulapsille, suuria matkatavaroita kuljettaville, monille vanhemmille ihmisille, ja noin yleisesti kovalla pakkasella ja liukkailla/jäisillä kulkuteillä.
No eihän siinä ole mitään järkeä. Eli ihan perus julkinen investointi.