Onko okei mennä rasvaisilla hiuksilla ruokakauppaan?
Kommentit (27)
Jos olet köyhä niin ei, jos rikas, niin olet arvostelun yläpuolella.
Hyi, ei tietenkään ole. Ellet sitten mene johonkin ituhippien pienpuotiin.
Ei ole ok, vesikampaus parempi. Tai pipo päähän.
Ei ole. Se eltaantuneen rasvan lemu kulkeutuu muiden ihmisten nenään ja pahimmillaan jää vielä jälkeesi leijailemaan. Itse en mene rasvaisilla hiuksilla muualle kuin suihkuun. Mikä siinä peseytymisessä on niin vaikeaa??
Mitä vttua. Tottakai voi mennä. Kuule ketään ei kiinnosta.
Mies meni parturiin ja oli oikein paskaiset hiukset kuin olisi voitu kirnunnut. Laitetaanko pesu kysyi parturi? Ei tarvitse olen menossa illalla saunaan.
No ei ole. Et voi mennä kauppaan likaisilla hiuksilla. Kaikki katsoo ja ajttelee:"Taas yx spurgu."
On. Ei nyt sitä varten sentään käydä pesemään.
Jos on tarvis niin menen. Käyhän kaupoissa esim raksamiehet ym. Päivällä hakemassa evästä ..
Supsauta vähän kuivashampoota, jos on.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Et voi mennä kauppaan likaisilla hiuksilla. Kaikki katsoo ja ajttelee:"Taas yx spurgu."
Ihan sama mitä ihmiset ajattelee . Vain moukat älläistelee muita asiakkaita. Aamen. 🤣🤣🤣
Tietysti, myyjät palvelee Sinua, et Sinä heitä. Kesällä lippis ja talvella pipa päähän. Olen talvella mennyt yöpuvussakin, toppahousut ja toppatakki päälle ja kengät jalkaan, hyvin menee;)
tulee huono kauppamaine "rasvapää"
Monesti käyn. Pipo tai lippis suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, myyjät palvelee Sinua, et Sinä heitä. Kesällä lippis ja talvella pipa päähän. Olen talvella mennyt yöpuvussakin, toppahousut ja toppatakki päälle ja kengät jalkaan, hyvin menee;)
Niinpä. Kukaan ei tiedä mitä siellä alla on.
Menen. Yleensä laitan silloin jonkin päähineen.