Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (31770)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakimies ottaa suhun yhteyttä pian.
Luojan kiitos, sittenkö tämä kidutus loppuu??
Kerro lisää, miten sua on kidutettu? Vai oletko kiusannut, syyttänyt ja kiduttanut muita, esiintynyt muina henkilöinä joko täällä tai suomi24:llä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan. Maksan siitä loppuelämäni, vaikka hintaa ei voi rahassa määrittää. Kalliiksi tuli.
Mitä menetit?
Mm. järkeni ja ydinperheeni. Siksi ulisen täällä ketjussa mielipuolena.
Ajattelit kostaa jollekin tämän järjestämällä pienen tilaustyön ennakkoon ennen kuin omat sotkusi tulivat ilmi?
Mielikuvitus on hieno lahja, mutta käytä sitä johonkin tarpeelliseen. En ole kostanut kenellekään enkä kosta.
Entäs sun vaimo?
En ole lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Turhautat mua.
Koti alla, vaimo viekussa ja miljoonat laarissa. Ole iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle oikea paikka on perheensä parissa.
Sossu esti, tulee rankkua jos yrittää lähestyä. True story of my life.
Vierailija kirjoitti:
Miten turhautan?
Tuskinpa vastaa sinulle, palstalaisten yleinen mielipide puhumisesta on että se on yliarvostettua eli perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Raha, ainoa asia mitä kaipaan.
Sitä minäkin vähän kyllä kaipaisin. Kaikki meni, edes tuhkat eivät jääneet kotiini. Puhdistan pölyjäkin vielä päivittäin.
Olen varaton. Kaipaan sääliänne. Jos teette lahjoituksia niin lahjoitukset tulee kirjata toimeentulotukihakemukseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen varaton. Kaipaan sääliänne. Jos teette lahjoituksia niin lahjoitukset tulee kirjata toimeentulotukihakemukseen.
Siis rahalliset tietysti, ne tilille tai käteisenä annetut. Se ei kai Kelassa haittaisi jos näin onnellinen tapahtuma sattuisi.
Otan myös työtä vastaan, osaan kaikenlaista. Tämäkin tiedoksi jos ketjussa käy työnantajia.
Lopeta toi surkea mustamaalaus jo. Asiat olisi jo selvitetty, jos et olisi jatkuvasti heittäytynyt poikkiteloin ja pistellyt omia valheitasi entisten päälle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö OF-ura lyönyt leiville? Maksoitko verot?
Vierailija kirjoitti:
Otan myös työtä vastaan, osaan kaikenlaista. Tämäkin tiedoksi jos ketjussa käy työnantajia.
Työstä kuuluu maksaa asianmukainen palkka lakia myötäillen. En vaadi muuta.
Paskat bileet niin uskalsin tulla kylään, ainakaan en voi pilata mitään.