Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (31222)

Vierailija
31101/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erittäin mielenkiintoinen. En ole. Lopeta 😭🤯 

Vierailija
31102/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohoh. Haluat edelleen nähdä. Arvaan missä varmaankin haluaisit. Minusta tuntuu vain etten uskalla mennä enää mihinkään missä on paljon ihmisiä. Kävisikö se kävelyllä törmääminen yhä? Paitsi ei se kyllä onnistu. Miten se onnistuis?

No en tarkoittanut mitään hotellia, jos niin luulit. Kahvilla ois ihan kiva, mun mielestä. 

Sama asia. Ns päiväkahvittelut nimittäin. Sehän se oli mielessä.

Ei kaikkia, mitä on mielessä, tarvi toteuttaa. Ihan rehellistä kahvilaa toivoisin. Vaikka ei ole minusta kiinni sekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31103/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Je t'aime

Ja svedutkin jo palstalla, slut'a ny!!

Vierailija
31104/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohoh. Haluat edelleen nähdä. Arvaan missä varmaankin haluaisit. Minusta tuntuu vain etten uskalla mennä enää mihinkään missä on paljon ihmisiä. Kävisikö se kävelyllä törmääminen yhä? Paitsi ei se kyllä onnistu. Miten se onnistuis?

No en tarkoittanut mitään hotellia, jos niin luulit. Kahvilla ois ihan kiva, mun mielestä. 

Nyt tähän tuli näköjään jo joku ulkopuolinenkin vastailemaan mun puolesta

Itsehän sinä tuossa vastasit. Mitään ulkopuolisia ole vastannut.

Vierailija
31105/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😭 Haluan vaan sen läpänheiton takaisin. En mitään olet kaunis juttuja 😭🤯

Mikä olet kaunis-jutuissa häiritsee?

Ei minua naisena imartele, jos mies sanoo minua kauniiksi. Sillon se yrittää päästä vain pöksyihin. 

Pidän enemmän siitä, että minua ihaillaan mukavana persoonana. Ei ulkonäköäni. 

Sivusta 

No eikö muka voi yhdellä kertaa miellyttää toisen silmää ja olla myös persoonana kiinnostava?

sivusta

Vierailija
31106/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oire: kun puhun sinusta, on vaikea olla hymyilemättä. Tänään oli pakko nipistellä hymyä pienemmäksi. Kerroin erään sinulta saamasi vinkin eteenpäin, ja kun kysymys kuului keneltä vinkki oli, oli pakko kiertää kysymys etten virnuilullani kuuluta kaikille tunteitani.

Toinen oire: Kun näen sinut, sydän alkaa hakkaamaan. Toivottavasti en sentään punastu?

Vierailija
31107/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä.

Vierailija
31108/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luotan siihen, että sinä tiedät ettei mulla ole päiväkahvittelut eikä hotellit mielessä.

Vierailija
31109/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tähän tuli näköjään jo joku ulkopuolinenkin vastailemaan mun puolesta

Itsehän sinä tuossa vastasit. Mitään ulkopuolisia ole vastannut.

En vastannut. Se oli joku muu

Vierailija
31110/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset tuovat tuliaisia, toiset kantavat ainoana aarteenaan kahden sekunnin katsetta. Kuulun itse jälkimmäisiin. Ei hyvin mene.

Älä nyt. Rakkaus voi alkaa pitkästä katseesta.

https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/rakkaus-voi-alkaa-pitkasta-katseesta

Voi toki, mutta kovin pitkälle se ei riitä, jos muuta ei ole.

Sen katsekontaktin jälkeen pitää olla itse aktiivinen tai mennä tyrkylle että toinen voi olla aktiivinen.

Vierailija
31111/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia, mitä on mielessä, tarvi toteuttaa. Ihan rehellistä kahvilaa toivoisin. Vaikka ei ole minusta kiinni sekään.

Kaivatun kulmilla olisi kyllä kahviloita. Toimisi, jos harrastettaisiin small talkia...

Vierailija
31112/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Je t'aime

Ja svedutkin jo palstalla, slut'a ny!!

😀 svedut on kiltisti ruotsin maalla..

Vierailija
31113/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😭 Haluan vaan sen läpänheiton takaisin. En mitään olet kaunis juttuja 😭🤯

Mikä olet kaunis-jutuissa häiritsee?

Ei minua naisena imartele, jos mies sanoo minua kauniiksi. Sillon se yrittää päästä vain pöksyihin. 

Pidän enemmän siitä, että minua ihaillaan mukavana persoonana. Ei ulkonäköäni. 

Sivusta 

Minä olen puolestani nainen ja pidän todella tylsänä miestä joka väittäisi olevansa ihastunut muttei ajattele minua hetken ajan maailman kauneimmaksi

Vierailija
31114/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oire: kun puhun sinusta, on vaikea olla hymyilemättä. Tänään oli pakko nipistellä hymyä pienemmäksi. Kerroin erään sinulta saamasi vinkin eteenpäin, ja kun kysymys kuului keneltä vinkki oli, oli pakko kiertää kysymys etten virnuilullani kuuluta kaikille tunteitani.

Toinen oire: Kun näen sinut, sydän alkaa hakkaamaan. Toivottavasti en sentään punastu?

Mikä vinkki?

Vierailija
31115/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin soitellaan?

Vierailija
31116/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset tuovat tuliaisia, toiset kantavat ainoana aarteenaan kahden sekunnin katsetta. Kuulun itse jälkimmäisiin. Ei hyvin mene.

Älä nyt. Rakkaus voi alkaa pitkästä katseesta.

https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/rakkaus-voi-alkaa-pitkasta-katseesta

Voi toki, mutta kovin pitkälle se ei riitä, jos muuta ei ole.

Sen katsekontaktin jälkeen pitää olla itse aktiivinen tai mennä tyrkylle että toinen voi olla aktiivinen.

Juu, normaalissa elämässä näin.

Vierailija
31117/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus tekee ihmisestä mielenvikaisen, ennalta arvaamattoman, herkästi loukkaantuvan ja joskus jopa surullisen, eikä aina osaa reagoida asioihin, niin kuin olisi viisainta tai järkevintä reagoida. 

Sekin on täysin inhimillistä. Olet rohkea kun kerrot näin rehellisesti. Tämänhän voisi lukea vaikka somestakin, rohkeat uskaltavat kertoa rehellisesti ja avoimesti tunteistaan ja elämästään. Rehellisyys on viisautta ja tunteminen sekä ymmärrys syventää sitä.

En ole kyllä kertonut hänelle rehellisesti tunteistani. Enkä taidakaan kertoa, koska en jostain syystä kestä ajatusta siitä, etten kelpaa hänelle. Mun toiminta voi vaikuttaa pitkälti siitä syystä aika ristiriitaiselta ja välttelevältä. 

Kannattaa kertoa niin taakka

Niin ja mikä parasta torjutuks tuleminen voi sattua. Sivu

Vierailija
31118/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmää osaa olla ilman sua, harmittaa kun nähdään niin harvoin ja ne hetket on niin ohikiitäviä. 

Vierailija
31119/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus tekee ihmisestä mielenvikaisen, ennalta arvaamattoman, herkästi loukkaantuvan ja joskus jopa surullisen, eikä aina osaa reagoida asioihin, niin kuin olisi viisainta tai järkevintä reagoida. 

Sekin on täysin inhimillistä. Olet rohkea kun kerrot näin rehellisesti. Tämänhän voisi lukea vaikka somestakin, rohkeat uskaltavat kertoa rehellisesti ja avoimesti tunteistaan ja elämästään. Rehellisyys on viisautta ja tunteminen sekä ymmärrys syventää sitä.

En ole kyllä kertonut hänelle rehellisesti tunteistani. Enkä taidakaan kertoa, koska en jostain syystä kestä ajatusta siitä, etten kelpaa hänelle. Mun toiminta voi vaikuttaa pitkälti siitä syystä aika ristiriitaiselta ja välttelevältä. 

Se riski on otettava.

Vierailija
31120/31222 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin soitellaan?

Sitte ku soitat ja mä vastaan. En tiedä millon aiot