Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31398)
Vierailija kirjoitti:
Milloin soitellaan?
heti kun annat numerosi
Vierailija kirjoitti:
Milloin soitellaan?
Laita viesti mieluummin. Ei niin jännitä vastailla
God natt min favoritkollega, medelålders fru speciallärare i Helsingfors.
Kramar dig gärna
Vierailija kirjoitti:
Oire: kun puhun sinusta, on vaikea olla hymyilemättä. Tänään oli pakko nipistellä hymyä pienemmäksi. Kerroin erään sinulta saamasi vinkin eteenpäin, ja kun kysymys kuului keneltä vinkki oli, oli pakko kiertää kysymys etten virnuilullani kuuluta kaikille tunteitani.
Toinen oire: Kun näen sinut, sydän alkaa hakkaamaan. Toivottavasti en sentään punastu?
Kun näen sinut, on pakko yrittää olla vilkuilematta liian usein.
Kun puhun sinusta en käytä nimeäsi, koska sekoaisin sanoissani.
Monta mahdollisuutta on ollut tarjolla. Yhteenkään ei ole ilmaantunut tarttujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oire: kun puhun sinusta, on vaikea olla hymyilemättä. Tänään oli pakko nipistellä hymyä pienemmäksi. Kerroin erään sinulta saamasi vinkin eteenpäin, ja kun kysymys kuului keneltä vinkki oli, oli pakko kiertää kysymys etten virnuilullani kuuluta kaikille tunteitani.
Toinen oire: Kun näen sinut, sydän alkaa hakkaamaan. Toivottavasti en sentään punastu?
Mikä vinkki?
Liian tunnistettava vinkki, oli muitakin kuulemassa
Siis joo mun ois pitänyt hymyillä sille entiselle ihastukselle silloin kun vielä näin sitä
Karvatuherolle silityksiä 🥰
Ennen kuin kohdattiin, olin itseltänikin piilossa. Nyt oot ollut jo kauan poissa, mutta mä sentään elän.
Minkä takia pitää olla peli nimeltään en minä ainakaan soita?
Siinä sitten istutaan yssikseen sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, Piipii.
Hyvät yöt pillukka, pullukka pillu lillukka
Miehen ei tarvi ajatella et oon maailman kaunein, mutta haluan sen ajattelevan että olen helvetin seksikäs ja haluaa panna ikuisesti vaan mua.
Vierailija kirjoitti:
Siis joo mun ois pitänyt hymyillä sille entiselle ihastukselle silloin kun vielä näin sitä
Spilled milk jne
Hyvää yötä ja ihania unia. Halit..-😘
Vierailija kirjoitti:
God natt min favoritkollega, medelålders fru speciallärare i Helsingfors.
Kramar dig gärna
Vill du knulla gärna?
Ping! Tässä minä. Oli kiva, mutta rankka päivä. Nyt vasta kotona.