Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on hyväksi olla miehen valvovan silmän alla.
Sulle tuli typo. Palvovan silmän alla.
Nainen vaikenee seurakunnassa.
Lestadiolainen?
Juutalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on hyväksi olla miehen valvovan silmän alla.
Sulle tuli typo. Palvovan silmän alla.
Nainen vaikenee seurakunnassa.
Voisin vaieta. Oon siitä jännä että esitän kovaakin tyttöä, mutta todellisuudessa teen kaiken mitä puoliso sanoo. Ainakin melkein.
Perustytön hommia. Näillä mennään.
Kaipaus sinua kohtaan on aaltoileva. Välillä vihaan sinua, välillä en ajattele hetkeäkään, välillä kaipaan enemmän kuin mitään. Jos en olisi poistanut sinua somesta ja numeroasi, soittaisin varmasti nyt sulle mies.
Riitta! Ummetus palasi.
Panettaa mutta ei pysty tulemaan sinne. Terveisiä kuitenkin.
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina. Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että olen monille muille ihmisille hyvä ihminen? Olen tuottanut paljon hyvää muille? Enhän ole läpeensä
Mistä tuollainen häpeä tulee?
oon ollut niin sokea sille että mun käytös on toksista. Mä en hahmota toisten rajoja etenkään parisuhteessa ja epävarmuuteni hallitsee parisuhdetta
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Ihana mieskollega chinoissa. Pusuja ja kivaa lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina. Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että olen monille muille ihmisille hyvä ihminen? Olen tuottanut paljon hyvää muille? Enhän ole läpeensä
Uhriutuminen ei ole koskaan kaunista.
Ei niin mutta mulla ei ole mitään muuta paikkaa minne kirjoittaa tästä..tai puhua kenellekään. Mun pitää hakea apua mutta pelkään millainen romahdus siitä tulee kun koko mun käsitys itsestäni on siis tavallaan romahtamassa.
Tajusin terapiassa että saatan olla piilonarsisti. Olen pahoillani kaikesta. N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt hänelle?
ollut toksinen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ittellä ja omalla kaivatulla meni asiat myös hieman vinoon. Tykästyin häneen kovasti, mutta hän loukkasi minua ja oli pakko vetäytyä. Olen liian vanha pelleilläkseni pinnallisessa suhteessa. Meillä oli erilaiset halut toisistamme, sille ei voi minkään. Kaikkea ei voi saada, mutta jos sinulla on tuollainen olo, niin suosittelen puhumaan asiat vielä läpi. En tiedä millainen oma kaivattusi on ja mitä on taustalla, mutta jos hän välittää ja on vähänkään empaattinen, niin varmasti arvostaisi yritystä vaikkei siitä mitään tulisikaan.
Tsemppiä! :)
kiitos.. yritän ja toivon sitä kyllä mutta juuri nyt hän ei halua yhteydenottoja
A-mies.
Käyt useasti mielessäni. Vaikutat sellaiselta tyypiltä, johon haluaisin tutustua. Aina, kun olet näköpiirissä, sydämeni alkaa laulaa ja voi pojat, kuinka vaikeaa on yrittää vaientaa sen sointuja. Eihän me edes tunneta ja silti sieluni huutaa, että: "Toi tyyppi tossa, ihan tuttu, mee jutulle!"
Jep. Todennäköisesti harhakuvitelmaa ja haaveita, pakokeino, ei mitään yhteistä todellisuuden kanssa.
Silti toivon, että sulla on elämässä paljon myötätuulia, missä ikinä kuljetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina. Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että olen monille muille ihmisille hyvä ihminen? Olen tuo
Hän on mies?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina. Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että olen monille muille ihmisille hyvä ihminen? Olen tuottanut paljon hyvää muille? Enhän ole läpeensä paha?
en mä tietäisi mi
Tämä vaikuttaa aidolta kirjoitukselta. Hali ja voimia sinulle. Aitous kannattaa, meni syteen tai saveen. Me ollaan täällä oppiaksemme virheistämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina. Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että olen monille muille ihmisille hyvä ihminen? Olen tuo
Oletko ap mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Tajusin terapiassa että saatan olla piilonarsisti. Olen pahoillani kaikesta. N29
Et ole. Narsisti ei koskaan ole. Terkut.
Ikävä. Kovasti toivoisin, että voisin nukahtaa syliisi. Olet rakas.
Hyvää yötä tärkeä<3
Voisin vaieta. Oon siitä jännä että esitän kovaakin tyttöä, mutta todellisuudessa teen kaiken mitä puoliso sanoo. Ainakin melkein.