Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (24220)

Vierailija
24021/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua T. 

Vierailija
24022/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina.  Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että o

Hän on mies?

joo hän on mies 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24023/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina.  Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että olen monille muille ihmisille hyvä ihminen? Olen tuottanut paljon hyvää muille? Enhän ole läpeensä

Tämä vaikuttaa aidolta kirjoitukselta. Hali ja voimia sinulle. Aitous kannattaa, meni syteen tai saveen. Me ollaan täällä oppiaksemme virheistämme. 

kiitos.. en vaan tiedä miten selviän tästä mutta kai jotenkin. 

Vierailija
24024/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipuu tämäkin mutta tänään poikkesin tutulta ajoreitiltä tuttuun käyntikohteeseen. Tarkoituksella, koska siellä paikanpäällä tiedän saavuttavani sen saman olotilan, mikä oli joskus vuosia vuosia sitten. Jotain reilusti yli 20 vuotta taaksepäin. Yhtäkkiä päälläni oli samat vaatteet kuin silloin. Sama fillari, kuin silloin. Sama ostos mielessä, kuin silloin ja sama helteinen kesäpäivä, kuin silloin. Jotenkin sain nyt puettua sanoiksi tämän. Olisipa mahdollista vielä käsialakirjoituksella. 

Vierailija
24025/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kaivatulla nyt hulinaa vai rauhaisaa tunnelmaa?🤔

Vierailija
24026/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina.  Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että o

mä olen nainen.. se kenestä puhun, jos hän näkisi nää kirjoitukseni ja heikkouteni niin jos aiempi käytökseni ei ole suhteemme loppu niin nää kirjoitukseni ja se miten paskana olen viimeistään on 

Vierailija
24027/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan pyllystä

Vierailija
24028/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisitkö tilaa hieman..nostat vähän myös kättäsi.Noin, nyt pääsen asettumaan kainaloosi...täällä haaveillaan.

Kauniita unia,muistathan minua 😁😊

Vierailija
24029/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot ihan pyllystä

Joo.

Vierailija
24030/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaapa sittenkin onnistua.

Kyllä onnistuu. Kun tekisit vain nyt jotain 

Vierailija
24031/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva 🧑🏫 on ihana keski-ikäinen ja ruotsinkielinen nainen.

Vierailija
24032/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡

Vierailija
24033/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tottunu selviytymään asioista yksin. 

Sama juttu. Olen myös opetellut sen taidon, että välillä muut saa tehdä minulle pieniä palveluksia. 

Sivusta 

Vierailija
24034/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kaivatulla nyt hulinaa vai rauhaisaa tunnelmaa?🤔

Rauhaisaa. Yksin viikonlopun 

Vierailija
24035/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele sulle peitetehtäviä. Heh.

Vierailija
24036/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina.  Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että olen monille muille ihmisille hyvä ihminen? Olen tuottanut paljon hyvää muille? Enhän ole läpeensä paha?

en mä tietäisi mi

Anteeksi saa aina, ja anteeksianto muuttaa asioita.

Vierailija
24037/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä M-mies 💚 Oon ajatellu sua paljon. 

Vierailija
24038/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä voi olla. 

Vierailija
24039/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot ihan pyllystä

En. Olen siitä vierestä tullut.

Vierailija
24040/24220 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tottunu selviytymään asioista yksin. 

Tottuisitko siihen ajatukseen, että ei tarvitsis?