Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24226)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina. Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että olen monille muille ihmisille hyvä ihminen? Olen tuottanut paljon hyvää muille? Enhän ole läpeensä paha?
en mä tietäisi mi
Mitä sä häpeät? Onko viestisi naiselle vai miehelle? Anyway, oli miten oli, niin itse uskon että asiat voi puhumalla selvittää jos on molemminpuolista halua siihen. Täytyy vain olla tarpeeksi rohkea ottaakseen sen ensimmäisen askeleen kohti sopua. Eipähän jää harmittamaan.
Ittellä ja omalla kaivatulla meni asiat myös hieman vinoon. Tykästyin häneen kovasti, mutta hän loukkasi minua ja oli pakko vetäytyä. Olen liian vanha pelleilläkseni pinnallisessa suhteessa. Meillä oli erilaiset halut toisistamme, sille ei voi minkään. Kaikkea ei voi saada, mutta jos sinulla on tuollainen olo, niin suosittelen puhumaan asiat vielä läpi. En tiedä millainen oma kaivattusi on ja mitä on taustalla, mutta jos hän välittää ja on vähänkään empaattinen, niin varmasti arvostaisi yritystä vaikkei siitä mitään tulisikaan.
Tsemppiä! :)
Sumu haihtui kun näin sut tänään, nm. 🤍
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina. Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että olen monille muille ihmisille hyvä ihminen? Olen tuottanut paljon hyvää muille? Enhän ole läpeensä paha?
en mä tietäisi mi
Tapahtuneet asiat satuttivat kyllä ja kärsin seurauksista edelleen. Mutta kaikki on korjattavissa. Osaan nähdä tilanteiden lävitse. Kannattaisi ottaa yhteys ja pyytää anteeksi. Asiat selviävät puhumalla. En pidä sua pahana ihmisenä. Miksi puhut itsestäsi noin rumasti?Oon kantanut sua sydämessäni nämä vuodet ja ikävöinyt. Enemmän olen ihmetellyt sitä että et ole halunnut ottaa yhteyttä vaikka kumpikin tiedetään mitä meidän välillä oli. Vieläkin ehdit.
Vierailija kirjoitti:
Päivä meni ihan kivasti mutta huomaan, että haluaisin vain poistaa kaikki somet. Tunnen että se on itseni korostamista. Oon miettinyt sanojasi ja työstän asioita kokoajan.. tuntuu että pää leviää. Alkaa tuntua että on väärin edes toivoa että haluaisit enää olla mun kanssa. Mun ei pitäs olla kenenkään kanssa. Mä olen haitallinen ihminen.
Antaisit mun sanoa oman mielipiteeni tuosta olemisesta. Haluaisin edelleen. Kunnon puhuminen puhdistaisi kummasti. Ota yhteys. Arvostaisin sitä
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Nyt olisi oivallinen mahdollisuus lähestyä ja sopia näkeminen. Käytä tilaisuus hyväksesi mies
Viimeinen keskustelu silloisen asuinpaikkansa ulkopuolella olevalla penkillä.
En tiedä, kaipaanko enää ketään. Ajattelen kuitenkin joitakin. Liian pitkään tullut elettyä yksin?
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi oivallinen mahdollisuus lähestyä ja sopia näkeminen. Käytä tilaisuus hyväksesi mies
Hyvä. Tänään on jo liian myöhä ja oon lähössä ulkoilulle. Palattuain laitan sähköpostia ja sovitaan rehvit huomiselle pyhälle. Kivaa iltaa siihen saakka.
Mea on korkeasti koulutettu ja hyväpalkkaisessa vakityössä, jota hän tekee etänä omakotitalostaan. Työpäivän lomassa hän ottaa vastaan miehiä, jotka ostavat häneltä perusseksiä. Varsinkin suuseksi on monen mieleen.(IL PLUS)
Ensimmäiset ovat aamu seitsemältä oven takana.
Tällaisen takia en halua enää suhdetta.Hitto, aamulla lähdetään muka töihin...niiiiin täynnä kusettajia.
Vierailija kirjoitti:
Mea on korkeasti koulutettu ja hyväpalkkaisessa vakityössä, jota hän tekee etänä omakotitalostaan. Työpäivän lomassa hän ottaa vastaan miehiä, jotka ostavat häneltä perusseksiä. Varsinkin suuseksi on monen mieleen.(IL PLUS)
Tällaisen takia en halua enää suhdetta.Hitto, aamulla lähdetään muka töihin...niiiiin täynnä kusettajia.
Ja monesti näitä palveluita hyödyntävät ovat juurikin niitä naisten kuolaamia nahkasalkkumiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Tänään on jo liian myöhä ja oon lähössä ulkoilulle. Palattuain laitan sähköpostia ja sovitaan rehvit huomiselle pyhälle. Kivaa iltaa siihen saakka.
Et oo kaipaamani. En usko että sähköposti olis ihan ensimmäinen yhteydenottotapa. Ig tai wa
Naiselle on hyväksi olla miehen valvovan silmän alla.
Vierailija kirjoitti:
Sulle tuli typo. Palvovan silmän alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen vaikenee seurakunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja monesti näitä palveluita hyödyntävät ovat juurikin niitä naisten kuolaamia nahkasalkkumiehiä.
Niin että naisten syyksi taas tämäkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lestadiolainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ateisti.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän mä just melkein tein, kuten huomasit.
Kävin vain piipahtamassa.Tänään en jaksa mitään negaa, onhan lauantai.🎉