Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (24004)

Vierailija
23961/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis sulle muutama kynnyskysymys. 

Mitä ne on

Tuleeko kynnyslista puusta vai metallista? Lakattuna, maalattuna? Miten korkea, ettet kompastu? 

Tasainen, meinasin jo kompastua mukulakiveen tänään, kävelykin on taitolaji näköjään

Vierailija
23962/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kertoa elämäntarinaani, koska siihen liittyy riskejä.

Ja ois aika pitkä teksti.

Elämässäni on ollut erilaisia sanotaan vaikka huippuhetkiä. Vaikkei ne kaikki oo ollut mitään huippuhetkiä. Mutta siellä on varmaan jotain sellaista joka joltain muulta ois jäänyt kokematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23963/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä sua mies

Vierailija
23964/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aika tehdä sun jotain 🤫

Vierailija
23965/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinkin jotain. Lähetin viestin. Toki siitä tuli pöhkö eikä siinä voinut kaikkea sanoa, mutta kuitenkin.

Vierailija
23966/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
23967/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinkin jotain. Lähetin viestin. Toki siitä tuli pöhkö eikä siinä voinut kaikkea sanoa, mutta kuitenkin.

No mitä sanoit sitten?

Vierailija
23968/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sanoit sitten?

Ei näy lukeneen, joten samapa se on.

Vierailija
23969/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sanoit sitten?

Ei näy lukeneen, joten samapa se on.

No mutta hienoa, että lähetit. Ehkä se vielä vastaa, ja ehkä jotain kivaakin. Jos ei, niin tulipahan kokeiltua, eiks je.

Vierailija
23970/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyrytmi tämän ketjun lukemisessa näyttää olevan kerran kuukaudessa parin päivän seuranta. Toki sekin on paljon siihen nähden, ettei ole edes mitään keitoksia tulella. Oujee.

Vierailija
23971/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä minkälainen oot maanantaina, kun nyt luulisin sun tietävän, että tykkään.

Vierailija
23972/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huppista heijaa. 😄 mitähän sanot? 

Vierailija
23973/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huppista heijaa. 😄 mitähän sanot? 

Täh?

Vierailija
23974/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä meni ihan kivasti mutta huomaan, että haluaisin vain poistaa kaikki somet. Tunnen että se on itseni korostamista. Oon miettinyt sanojasi ja työstän asioita kokoajan.. tuntuu että pää leviää. Alkaa tuntua että on väärin edes toivoa että haluaisit enää olla mun kanssa. Mun ei pitäs olla kenenkään kanssa. Mä olen haitallinen ihminen. 

Vierailija
23975/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos menisit töihin

Mä luovutan Pekka . Luulin, että meillä oli yhteys. Olin kait väärässä. Kaikki ohikiitävä hetket meni niin ettet katsonut edes päin. Tunteita ei noi vain voi kääntää pois päältä jos niitä on. Joten sulla ei kait ole. No. Elämä jatkuu. Olet edelleen kuitenkin upea, komea ja ihana mies, vaikka en sua saanut edes hetkeksi. 

Missä päin Pekka majailee? Sama viesti taisi tulla tuplana.

Vierailija
23976/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina.  Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että olen monille muille ihmisille hyvä ihminen? Olen tuottanut paljon hyvää muille? Enhän ole läpeensä paha?

en mä tietäisi mitä sanoa sulle. Mä häpeän. Mä häpeän niin helvetisti. Anna anteeksi. 

Vierailija
23977/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina.  Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että olen monille muille ihmisille hyvä ihminen? Olen tuottanut paljon hyvää muille? Enhän ole läpeensä paha?

en mä tietäisi mi

Mistä tuollainen häpeä tulee?

Vierailija
23978/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko kiusata? Kannattiko valehdella? Kannattiko pettää? Olet läpimätä.

Vierailija
23979/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en mä tietäisi mi

Uhriutuminen ei ole koskaan kaunista.

Vierailija
23980/24004 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en mä tietäisi mi

Mitä olet tehnyt hänelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi