Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Buumereiden mökkeily kerskakulutusta eikä muuta?

Vierailija
11.10.2025 |

Ajetaan mökille ostetaan sinne sitä tätä ja esitellään puolitutuille. Sitten nopeasti pois ja sama uudestaan. Aikaa ne ei siellä vietä eli oikeasti käytä sitä lomailupaikkana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiboomerit ne lentelevät ympäri maailmaa lentokoneilla ja sanovat samalla, että matkailu avartaa, vaikka tosiasiassa lentäminen saastuttaa ympäristöä valtavasti.

Vierailija
2/9 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antiboomerit ne lentelevät ympäri maailmaa lentokoneilla ja sanovat samalla, että matkailu avartaa, vaikka tosiasiassa lentäminen saastuttaa ympäristöä valtavasti.

Vähemmän se saastuttaa jos kerran vuodessa lentää mieleiseen paikkaan ja lomailee kuin että ajelee edestakas pitkin suomea jotain trophymökkiä tuunaamassa ihmisiä varten jotka ei oikeassa elämässä merkitse mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyboomerit ostaa Italiasta asunnon ja nauttii elämästään. Kämänen mökki on jo jätetty perillisille etuajassa kun remonttia ei enää viitsi eikä jaksa. 

Vierailija
4/9 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäv*ttua? Ei kukaan mökkeile sen takia, että esittelee mökkiä puolitutuille.

Vierailija
5/9 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vähän kateellinen? 

En oo boomeri, mutta mökkeilen paljon. Omalla mökillä. Ja kyllä, jaan täältä kauniita kuvia niin sisältä kuin ulkoa ja ihan mistä aiheesta vaan itse haluan. Se ei ole kerskailua, vaan mulle tärkeiden asioiden jakamista. Jos se tekee jonkun kateelliseksi, niin voi kyynel. Aivan sama.

Vierailija
6/9 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerska?

Vierailija
7/9 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaisissa piireissä sinä liikut, mutta lähipiirini mökit ovat kyllä todella vaatimattomia työleirejä, siitä on kerskakulutus kaukana. Ainoat tietämäni luksusmökit ovat noin nelikymppisillä hyvätuloisilla. Jostain syystä tähän yhtälöön kuuluu aina puiden vetäminen sileäksi mökin ympäriltä.

En myöskään keksi yhtään mökkeilevää "boomeria" enää lähipiiristä. Eivät jaksa enää. Mökit on annettu keski-ikäisten lasten käyttöön.

Vierailija
8/9 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökit ovat työleirejä. Suomalaiset ovat usein masokisteja, jotka tykkäävät olla ankeissa oloissa puurtamassa kuokka kädessä, koska niin isoisoisoisäkin teki.

Vierailija
9/9 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietenkin eräänlaista "mökkeilyä", mutta itse kun olen 70-luvun kasvatti ja jos ostaisin mökin, niin sen funktio olisi juureksien ym. kasvattaminen, että olisi hyötyä siitä sitten. Myynnissä on mökkejä, joissa on sähkösaunaa ja takkaa. Jos ostaisin mökin, se olisi puilla lämmitettävä, puuhella ja varaava takka, jossa voi paistaa jonkun leipäsenkin ja varaa lämpöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme