Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina. Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että olen monille muille ihmisille hyvä ihminen? Olen tuottanut paljon hyvää muille? Enhän ole läpeensä
Anteeksi saa aina, ja anteeksianto muuttaa asioita
Toivon näin..kiitos. Tuo lohduttaa vähän, jos voin saada anteeksi, sitä en tiedä. mut mut..en oo tottunu kohtaa asioita näin. Ei mulla ole mitään keinoja tämmöseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tottunu selviytymään asioista yksin.
Tottuisitko siihen ajatukseen, että ei tarvitsis?
No ei olisi realistista mun elämässä.
Vieläkin rakastan, kaipaan ja haluan sinua järjettömästi. Ikuista.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua
Niin minäkin sinua, jos olet hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos menisit töihin
Mä luovutan Pekka . Luulin, että meillä oli yhteys. Olin kait väärässä. Kaikki ohikiitävä hetket meni niin ettet katsonut edes päin. Tunteita ei noi vain voi kääntää pois päältä jos niitä on. Joten sulla ei kait ole. No. Elämä jatkuu. Olet edelleen kuitenkin upea, komea ja ihana mies, vaikka en sua saanut edes hetkeksi.
Jos näin haluat, ollut kiireitä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua
Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina. Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että olen monille muille ihmisille hyvä ihminen? Olen tuo
Keinoja mihin?
Vierailija kirjoitti:
Parasta mitä voi olla.
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan. Ilmaisia lounaita ei ole olemassa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei olisi realistista mun elämässä.
Siksi elänkin kaukana realismista. Harhat auttaa jaksamaan. Ei vaan, ymmärrän kyllä. Voimia sulle, tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua
Minäkin häntä - kaiken jälkeen ja kaikesta huolimatta.
Niin siis se etunimiemme kolmas on sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kun egoni ehtii kuolla ennen kuin kuulen susta. En tiedä miten selviän tästä kaikesta järjissäni. Menee aika heikosti. Tunnen että oon matkalla kohti egon kuolemaa mikä sinänsä on hyvä,mutta pelottaa. Entä jos mä en pysty menee töihin maanantaina. Mun pää ei ehkä kestä tätä. Mä en tiedä kelle puhua kaikesta siitä mitä mun täytyy käydä läpi. Mä en tiedä kenen tai minkä avulla pystyn kohtaa ne mun vajavaisuudet ja haitalliset toimintamallit. Mä olen tuonut niin monille ihmisille hyvää mutta läheisissä suhteissa niin huonoa. En tiedä mitä se edes ratkaisee jos olet yhteydessä nyt minuun, ei mitään. Mä häpeän niin paljon, en tiedä pystynkö näkee sua edes. Mä vihaan itseäni , oksetan itseäni. Miten mä voin enää kohdata sua. Voiko sillä olla mitään merkitystä, että o
Keinoja mihin?
Sisäistää kaikkea sitä mitä olen havainnut ja oppinut itsestäni loukattuani toista
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko kiusata? Kannattiko valehdella? Kannattiko pettää? Olet läpimätä.
Eipä ollut minulta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua
Minäkin häntä - kaiken jälkeen ja kaikesta huolimatta.
Nää on se sanat mitä mä haluaisin kuulla. Miehelle sivusta
Vierailija kirjoitti:
Niin siis se etunimiemme kolmas on sama.
Ai mikä?
' Lähdössä tänään.
Aina lähdössä.
Aina matkalla kotiin".
(Lassi Nummi)
Missä on se koti, johon olen matkalla? Maan päällä, vaiko toisella *planeetella*, toispuoleisessa. Kukapa meistä, sen vois tietää...?
Näin olen ymmärtänyt sinun minut näkevän. Ilo olla vastenmielinen.