Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (23148)

Vierailija
23061/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua. Mä aion näyttää sulle että pystyn siihen. Mä odotan ja näytän sen. Mä pystyn tekee sut onnelliseksi. Anna mulle se mahdollisuus. 

No kai minä sitten annan. Koska nähään?

Uskon, pian

Vierailija
23062/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua. Mä aion näyttää sulle että pystyn siihen. Mä odotan ja näytän sen. Mä pystyn tekee sut onnelliseksi. Anna mulle se mahdollisuus. 

Miksi pitää näyttää, että pystyy rakastamaan. Eikö sen pitäisi tulla ihan luonnostaan?

Se tulee luonnostaan. Mutta haluan näyttää että pystyn terveeseen, kunnioittavaan rakkauteen. 

Näyttää siis hänelle, vai yritätkö vakuutella sitä vielä itsellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23063/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vongutteko te täällä jonkun menetetyn epätoivoisen rakkauden perään vai uskotteko että teillä on potentiaalia suhteeseen kaipaamanne henkilön kanssa? 

En vongu kenenkään perään, kunhan kepeästi haaveilen vain. Olen jo antanut hänelle pakit, kun en halua mitään parisuhdetta kenenkään kanssa. Kiva silti leikitellä ajatuksella toisinaan.

Vierailija
23064/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vongutteko te täällä jonkun menetetyn epätoivoisen rakkauden perään vai uskotteko että teillä on potentiaalia suhteeseen kaipaamanne henkilön kanssa? 

Vongun. En usko. Yksin ei voi suhdetta aloittaa.

Vierailija
23065/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istuminen ei ole ajan tuhlausta, jatkuva touhotus on. Pitää osata pysähtyä. Olisi ikävää olla ihmisen kanssa joka suorittaisi elämää kello kädessä ja koko ajan pitäisi olla tekemässä jotain hyödyllistä. 

Noin sinulla, jonkun toisen mielestä istuminen ja tekemättömyys nimenomaan on ajanhukkaa. Mielipiteitä on monia. 

Istuminen ja tekemättömyys kuuluu keskeisenä osana luovaan työhön, täytyy antaa ajatuksille tilaa kulkea vapaasti. Ja on se muutenkin tärkeää. Se on vaan tietty ihmistyyppi, joka on koko ajan tekemässä jotain, en sitten tiedä millanen sisäinen elämä näillä ihmisillä on, ehkä ne on vaan hyvin fyysiseen

luovimmat on myös hyvinkin meneviä - tsekkaa vaikka koko Kalifornian viihdemaailma. 

Mun käsitys luovuudesta ei olekaan Kalifornian viihdemaailma vaan jotain ihan muuta.😃

Vierailija
23066/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihana ruotsinkielinen erityisopettaja Helsingistä 💞 

Olet 🔥 silmissäni.

😚

Vierailija
23067/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme ettei löydetä kumppania kun kaikki diagnosoidaan,arvostellaan,arvioidaan ja mitään ei enää kestetä.Kaiken pitäis olla just eikä melkein....mutta kun ei ole.

Rakastakaa enemmän ja ajatelkaa vähemmän.

Epäsopivaa ei kannata ottaa, turhaan yllytät kompromisseihin. Tarkoitus on tulla onnelliseksi.

Joo ja ei se ole edes rakkautta, jos väkisillä yrittää jonkun kanssa survoa pyöreää palikkaa neliön muotoiseen koloon. Epätoivoista lähinnä. Molemmille on sopivampaa seuraa.

Jumalauta että teidän pitää vääntää ja väen väkisin.Jos ei ymmärrys riitä,etten tarkoittanut joka ikistä,niin ohittakaa.

Mitäs tulit tänne neuvomaan. Saa sitä san

Ohita viesti..Ohita.kun olet erimieltä. Eli aika monen Ohi varmaan.Joo et pysty.Jos jokainen kirjoittaisi vastaväitteen ei täällä muuta olisikaan.

Vierailija
23068/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon että meillä on kipinää ja potentiaalia suhteeseen. 

Vierailija
23069/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Einstein ei ollut mikään menevin mies, mutta teki paljon. Ajatteli muiden puolesta.

Sä et ole ainakaan mikään Einstein 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Maailman älykkäimmän ihmisen ig-tili: yhbryankimiq. Sinne vaan seurailemaan istuuko joutilaana vai onko miten puuhakas.😀 (Sivusta

Miten maailman älykkäin liittyy keskusteluun siitä, ettei joku halua suhteeseen ihmisen kanssa, joka istuisi aina himassa? Tuskin hän haluaa suhteeseen kenenkään älykön kanssa sen paremmin. 

tsekkaapa vaihteeksi otsikko tän sun vääntämisen himon ohessa.

Vierailija
23070/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon todennut tämän ennenkin, mutta totesin tänään taas. Että me ollaan kuin magneetit, mutta samanmerkkiset navat vastakkain eli ne hylkii toisiaan. Kun uskoo saapuneensa törmäysetäisyydelle, niin toinen on lähtenytkin kauas.

Onko näin?

Vierailija
23071/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mis nähtiin viimeks

Vierailija
23072/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltaispa oltu yhdessä onnellisia. Toivottavasti voit hyvin. Oot ihanin. Oon ylpeä susta.

Nuku hyvin, nainen.

Kiitos

Vierailija
23073/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatukset on sekaisin. Sun kanssa sä näet minut sinä ihmisenä kuka minä olen, heikkona ja vajavaisena. Sä näet mun läpi jos mä yritän esittää vahvaa silloin kun en tunne itseäni vahvaksi. Sä et anna mun paeta valtapeleihin vaan pakotat mut elää hetkessä tätä hetkeä ja sitä mitä mä oikeasti tunnen. Se että oppii kunnioittamaan muita ja toisten rajoja ei sulje pois sitä ettenkö mäkin voisi kasvaa vahvaksi ja onnelliseksi, oikeasti onnelliseksi. En näennäisen onnelliseksi. Mä haluan olla sulle hyvä ja lämmin, ja saada sut tuntemaan onnea mun seurassa. Haluan että pidät mut turvassa ja minusta huolta niin kuin pidätkin. Ja haluan näyttää sen mitä tunnen ja sen kiitollisuuden, ilman pelejä tai peilejä.. minuna sinulle. Et sinä halua minulle pahaa. Mun on aika luottaa suhun ja ymmärtää se. Sä et aio satuttaa mua. Mun toiminta on satuttanut sinua. Hyvää yötä. 

Vierailija
23074/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen juuri noin, enkä usko hetkeäkään. Ennemmin kuitenkin täällä, kuin irl 🤗

Vierailija
23075/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vongu menetetyn epätoivoisen rakkauden perään, tosin alunperin olen tullut tähän ketjuun tuollaisessa tilanteessa :D Mutta eihän se mitään rakkautta koskaan ollutkaan tai menetettyäkään, kun ei sellaista voi menettää mitä ei koskaan ollutkaan. Mutta EPÄTOIVO, se oli vahva xD 

Jaaa se ketä nykyisin kaipaan, niin en tiiä :) Jotain hänenkaltaista haluan anyway, mut ei tarvi olla just hän

Vierailija
23076/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kamalaa pysyä vaan kotona miehen kanssa. Joskus lopetin yhden jutun heti alkuunsa mm. siitä syystä, että mies halusi olla ihan liikaa vaan kotona. 

Olisin ajatellut 25v samoin. Nykyään rakastan olla kotona. 

Sitä se ikä teettää. Ei baarit tai pikkujoulut kiinnosta sitten yhtään.

Ei se ikään liity, kyllä osa ihmisistä pysyy rentoina ja menevinä vanhoiksi asti. Toiset sitten alkavat ylentää itseään halveksimalla kaikkea hauskaa. Eri

Kertoo vain sinun alemmuuskompleksista, jos koet että joku liian väsyneenä tai sairaana kotiin jäävä sillä ylentää itseään.

Vierailija
23077/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tutunoloista sielua. En usko mihinkään edellisiin elämiin mutta sä oot varmastikin ihka oikea kaksoisliekkini. Oletkohan itse pannut merkille? Haluaisin nähdä sinut jo 

Olisi jo aika nähdä (mies). Edellisestä näkymisestä pian 30kk. Ikuisuus. 

Vierailija
23078/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, jos ei kuitenkaan aio mitään?

Vierailija
23079/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme ettei löydetä kumppania kun kaikki diagnosoidaan,arvostellaan,arvioidaan ja mitään ei enää kestetä.Kaiken pitäis olla just eikä melkein....mutta kun ei ole.

Rakastakaa enemmän ja ajatelkaa vähemmän.

Epäsopivaa ei kannata ottaa, turhaan yllytät kompromisseihin. Tarkoitus on tulla onnelliseksi.

Joo ja ei se ole edes rakkautta, jos väkisillä yrittää jonkun kanssa survoa pyöreää palikkaa neliön muotoiseen koloon. Epätoivoista lähinnä. Molemmille on sopivampaa seuraa.

Jumalauta että teidän pitää vääntää ja väen väkisin.Jos ei ymmärrys riitä,etten tarkoittanut joka ikistä,niin ohittakaa.

Ohita viesti..Ohita.kun olet erimieltä. Eli aika monen Ohi varmaan.Joo et pysty.Jos jokainen kirjoittaisi vastaväitteen ei täällä muuta olisikaan.

Ei vaan jätä sä noi yleiset neuvot kirjoittamatta. Tarkista otsikko.

Vierailija
23080/23148 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää näyttää, että pystyy rakastamaan. Eikö sen pitäisi tulla ihan luonnostaan?

Se tulee luonnostaan. Mutta haluan näyttää että pystyn terveeseen, kunnioittavaan rakkauteen. 

Näyttää siis hänelle, vai yritätkö vakuutella sitä vielä itsellesi?

Hänelle näyttää ja näyttää myös itselleni. Mun pitää voittaa mun haasteet ja ongelmat. Ottaa vastuu teoistani. Se on kasvua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän