Minkä wanhan ajan hyvän tuotteen haluaisit takaisin ?!
Minulla se on ehdottomasti pyynikin helmi limonadi !! M50 Nokialta
Kommentit (70)
Kokonaiset kanat pakastealtaasta. Oma kasarin herkku, yön yli jääkaapissa sulatettu ja seuraavana iltana tuntikausia keitetty. Ekana iltana ruoaksi koivet ja muista lihoista sitten seuraavina päivinä kastiketta, risottoa jne. Tuo halpa ruoka pelasti ruokahuollon moneksi päiväksi. Ei, älkää edes ehdottako kokonaisia broilereita, niistä ei tule lähellekään niin hyvää, koska ovat liian nuorta lihaa.
Omenaporeen serkku Puolukkapore. Jos joku ei älyä, Omenapore myydään nykyisin nimellä Omenalimonadi, on tasan sama tuote.
En käsitä miksi ne suositus tuotteet ylipäätänsä poistetaan??! ja kansa haluais ne takas... mut eivaan kuulu eikä näy. Outoa on ?
Kunnolliset, laadukkaat ja silti kohtuuhintaiset vaatteet, joita ennen sai ihan vaikka henkkamaukasta
Vierailija kirjoitti:
Kokonaiset kanat pakastealtaasta. Oma kasarin herkku, yön yli jääkaapissa sulatettu ja seuraavana iltana tuntikausia keitetty. Ekana iltana ruoaksi koivet ja muista lihoista sitten seuraavina päivinä kastiketta, risottoa jne. Tuo halpa ruoka pelasti ruokahuollon moneksi päiväksi. Ei, älkää edes ehdottako kokonaisia broilereita, niistä ei tule lähellekään niin hyvää, koska ovat liian nuorta lihaa.
Minä puolestani suosin nuorta lihaa. Juuri ja juuri sakkolihan toisella puolella olevaa...
En mitään. Nykyiset tuotteet on oikein hyviä ja valikoimaa riittää moneen tarpeeseen. Asioiden nostalgia-arvo on sitten erikseen, mutta se ei ole minulle mikään juttu.
Kunnolliset/laadukkaat kankaat ja vaatteet.
Ihmiset valittaa lakanoiden ja vaatteiden huonosta laadusta. Vika ei ole tuotteissa, hyviä ja kestäviä kylää löytyy, mutta niitä ei saa tarjoustalosta. Hyvä laatu maksaa, eli vika noissa on omassa ostoskäyttäytymisessä.
Lasipullo-oluet ja 5-6 euroa maksavat sixpackit.
Kaupoista sai ostaa irtotuotteita lihatiskistä. esim nakkeja tai jotakin makkaraa tietyn määrän. tätä ei ole enään.
Verraton suklaarasia ja kaikki entiset kestävät tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Siesta, hiilihapoton lemukka.
60-luvulla minä valitsin appelsiinilimuista mieluiten aina tuon. Hartwallinhan tuokin taisi olla, enkä ole vieläkään päässyt kunnolla Hartwallin keltaisen Jaffan makuun. Jos Stepiä ei ollut tarjolla, otin mieluummin Punaisen Jaffan.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Nykyiset tuotteet on oikein hyviä ja valikoimaa riittää moneen tarpeeseen. Asioiden nostalgia-arvo on sitten erikseen, mutta se ei ole minulle mikään juttu.
Tyydyt siis sontaan. Omapa on valintasi.
carina 2 kun saisi uutena.se olisi köyhälle parasta.
Hyvälaatuiset ja kestävät lakanat, jotka ei hajoa parin vuoden käytön jälkeen.