Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Mä aion näyttää sulle että pystyn siihen. Mä odotan ja näytän sen. Mä pystyn tekee sut onnelliseksi. Anna mulle se mahdollisuus.
Miksi pitää näyttää, että pystyy rakastamaan. Eikö sen pitäisi tulla ihan luonnostaan?
Se tulee luonnostaan. Mutta haluan näyttää että pystyn terveeseen, kunnioittavaan rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei löydetä kumppania kun kaikki diagnosoidaan,arvostellaan,arvioidaan ja mitään ei enää kestetä.Kaiken pitäis olla just eikä melkein....mutta kun ei ole.
Rakastakaa enemmän ja ajatelkaa vähemmän.
Epäsopivaa ei kannata ottaa, turhaan yllytät kompromisseihin. Tarkoitus on tulla onnelliseksi.
Joo ja ei se ole edes rakkautta, jos väkisillä yrittää jonkun kanssa survoa pyöreää palikkaa neliön muotoiseen koloon. Epätoivoista lähinnä. Molemmille on sopivampaa seuraa.
Jumalauta että teidän pitää vääntää ja väen väkisin.Jos ei ymmärrys riitä,etten tarkoittanut joka ikistä,niin ohittakaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin kyllä, että olit toimistolla.
Huomasit varmaan, että pidän mahdollisuuksien mukana oveni kiinni, koska olen huomannut kiinnostuksesi ja minua taas et ole koskaan kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle parin kilometrin päähän hyvät yöt.
Toivoisin nämä vihdoinkin irl.
Toivon usein asioita mitä en saa.
Saat ne kyllä myös irl, kunhan asiat meidän välillä etenevät. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuminen ei ole ajan tuhlausta, jatkuva touhotus on. Pitää osata pysähtyä. Olisi ikävää olla ihmisen kanssa joka suorittaisi elämää kello kädessä ja koko ajan pitäisi olla tekemässä jotain hyödyllistä.
Noin sinulla, jonkun toisen mielestä istuminen ja tekemättömyys nimenomaan on ajanhukkaa. Mielipiteitä on monia.
Istuminen ja tekemättömyys kuuluu keskeisenä osana luovaan työhön, täytyy antaa ajatuksille tilaa kulkea vapaasti. Ja on se muutenkin tärkeää. Se on vaan tietty ihmistyyppi, joka on koko ajan tekemässä jotain, en sitten tiedä millanen sisäinen elämä näillä ihmisillä on, ehkä ne on vaan hyvin fyysiseen maailmaan suuntautuneita.
Kävely on aika automatisoitua toimintaa, joka tosiaan vapauttaa ajatukset tehokkaasti myöskin. Meinasin sellasta jatkuvaa suorittamista, jossa tehdään koko ajan jotain. Kävely ei ole siinä mielessä tekemistä. Ihminen tarvitsee sellaista aikaa, jossa keskittyminen voi olla muualla. Miksi pitää tulkita noin pahimman kautta?😅 Veikkaan kyllä eisnteininkin istuneen aika monta tuntia toimistossaan takapuoli homeessa, mitään "järkevää" tekemättä.🙂
Varmaan siksi tulkitaan kärjistävästi, kun sä esität asiat kärjistävästi ;) anna ihmisten elää tavallaan, yleensä ne kaikkein luovimmat on myös hyvinkin meneviä - tsekkaa vaikka koko Kalifornian viihdemaailma.
Ja ei susta rakas tuu einsteiniä vaikka istuisit siellä toimistossas 247 :Dddd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle parin kilometrin päähän hyvät yöt.
Toivoisin nämä vihdoinkin irl.
Toivon usein asioita mitä en saa.
mis nähtiin viimeks
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Musta olisi ihanaa olla kotona oman miehen kanssa. Siellä olisi omassa rauhassa ja turvassa miehen viekussa. Sun viekussa. 🥰 Ja voisi käydä kylillä jos mies haluaa koska mulla ei ole hinkua mennä ihmisten ilmoille. 😄 Tulisikohan syömään mun kanssa hattaran makuisia viinirypäleitä. 😍
Tänään ollut ihan ok päivä vaikka itkin koko viime yön.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Ja niinhän siinä sitten taas kävi. Justiinsa niin kuin ajattelinkin. Piti käydä sekottamassa mun pää poloinen ja juosta karkuun. En jää tänne pyörimään, tämän verran kävin huikkaamassa.
Totuus on, että tykkään.Jos haluat lähteä, en voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä samalla ratkeaa eräs toinenkin iso asia.
Mikä asia?
Se, ketkä välittävät.
Poistui nuo viestit. En ehtinyt vastata mutta ehdin nähdä. Voimia sulle jos olet kaivattuni. Voisinpa auttaa. Olisipa yhteys. Saanko tulla halimaan?
Etäkiitos!
Pidit varmaan ihan idioottina kun tuijotin sun suuta enkä silmiä. Pelkäsin kai että puret
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei löydetä kumppania kun kaikki diagnosoidaan,arvostellaan,arvioidaan ja mitään ei enää kestetä.Kaiken pitäis olla just eikä melkein....mutta kun ei ole.
Rakastakaa enemmän ja ajatelkaa vähemmän.
Epäsopivaa ei kannata ottaa, turhaan yllytät kompromisseihin. Tarkoitus on tulla onnelliseksi.
Joo ja ei se ole edes rakkautta, jos väkisillä yrittää jonkun kanssa survoa pyöreää palikkaa neliön muotoiseen koloon. Epätoivoista lähinnä. Molemmille on sopivampaa seuraa.
Jumalauta että teidän pitää vääntää ja väen väkisin.Jos ei ymmärrys riitä,etten tarkoittanut joka ikistä,niin ohittakaa.
Mitäs tulit tänne neuvomaan. Saa sitä sanoa jos on täysin eri mieltä, turhaan sä siitä loukkaannut ja uhriudut.
Vongutteko te täällä jonkun menetetyn epätoivoisen rakkauden perään vai uskotteko että teillä on potentiaalia suhteeseen kaipaamanne henkilön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Einstein ei ollut mikään menevin mies, mutta teki paljon. Ajatteli muiden puolesta.
Sä et ole ainakaan mikään Einstein 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Maailman älykkäimmän ihmisen ig-tili: yhbryankimiq. Sinne vaan seurailemaan istuuko joutilaana vai onko miten puuhakas.😀 (Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Saispa edes suudelman
Oot saanu montakin
Vierailija kirjoitti:
Einstein ei ollut mikään menevin mies, mutta teki paljon. Ajatteli muiden puolesta.
Monenlaisia tarvitaan :)
Oon todennut tämän ennenkin, mutta totesin tänään taas. Että me ollaan kuin magneetit, mutta samanmerkkiset navat vastakkain eli ne hylkii toisiaan. Kun uskoo saapuneensa törmäysetäisyydelle, niin toinen on lähtenytkin kauas.
Sä et ole ainakaan mikään Einstein 🤦🏻🤦🏻🤦🏻