Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23279)
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka on oppinut selviytymään ilman apua, ei halua toista huollettavaa. Hän haluaa kumppanin. Hän haluaa tiimikaverin. Hän haluaa miehen, jonka läsnäolo todella helpottaa elämää. Koska mitä enemmän hän tekee itsensä eteen, sitä selvemmin hän näkee: rakkaus ei riitä. Sanat eivät riitä. Tarkoitus ei riitä. Jos et tule keventämään hänen taakkaansa hän on paremmassa asemassa yksin.
Tämä on pyörinyt mielessäni. Kiitos kirjoittajalle. Sanoitit hyvin, tunnistin kaiken, allekirjoitan kaiken. Hyvää syksyn jatkoa
Ihanaa Saria mietin lounaalla. Sortsisi taitaa kaivata porkkanaa.
Olisipa kiva kahvitella S-naisen kanssa ja jutella mitä nyt kulloinkin mieleen juolahtaa. Tykkään eritoten hänen ajattelustaan ja naurustaan.
Hyvin vaikea uskoa, ettet itse tajuaisi ajattelusi ristiriitaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan.
Minäkin sinua.
Näetkö sä, ketä me ollaan ilman niitä traumoja
ne pienet onnelliset ja viattomat meidän sisällä
näetkö sen, tämän paskan taakse ja läpi
Sä tiedät mitä mä ajattelen, mä aion kestää tämän, mennä tämän läpi, kulkea tämän polun, ryömiä tämän luolan
Ei ole sattumaa että tapasimme, ei ole sattumia
tällainen sattuma ei ole mahdollinen. Olin etsinyt sinua jo vuosia, sieltä synnyinsijoiltasi
tietämättä mitä etsin
kokoajan
mun jalokiveä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi miesystävä on ihan "MITÄ IHMETTÄ!!" kun en halua peppupanoja tai edes mitään sormen pyllyyn työntelyjä. Hänelle tuntuu sellainen olevan ihan olennainen osa tavallista perusseksiä. Itse taas en halua että pyllyreikääni kosketaan.Minulle se vie kaiken kiihottuneisuuden pois saman tien. Mutta miehellleni sellainen suhtautuminen tuntuu olevan ihan Marsista. Miten tässä nyt edetään jos perusasiat on ihan eri linjoilla.
Ei edetä
Joo mutta hän nyt eilen avautui jotain fantasioitaan tänne useamman viestin verran.
Muka jotain dramaattisia keissejä uuden miehen kanssa xD Taitaa kuitenkin se sormi pepussa vähän kiihottaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Sä tiedät mitä mä ajattelen, mä aion kestää tämän, mennä tämän läpi, kulkea tämän polun, ryömiä tämän luolan
tällainen sattuma ei ole mahdollinen. Olin etsinyt sinua jo vuosia, sieltä synnyinsijoiltasi
tietämättä mitä etsin
kokoajan
mun jalokiveä
E-miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietämättä mitä etsin
kokoajan
mun jalokiveä
E-miehelle?
Ei e:lle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietämättä mitä etsin
kokoajan
mun jalokiveä
S-miehelle?
A-miehelle
Mä näen ristiriitaisuudet aika tehokkaasti, myös itsessäni
Ristiriitoja on kaikkialla; kaikkeus on dynaamista voiman ja vastavoiman vuorottelua. Teesi ja antiteesi => synteesi => synteesin antiteesi => jaada jaada... Lukkoon jäänneissä ristiriidoissa ihminen ahdistuu.
Haluan ja en halua pois tästä kaipuun karavaanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietämättä mitä etsin
kokoajan
mun jalokiveä
S-miehelle?
No ei s:llekään . Aukenee lukijalle varmasti kelle on.
Kirjoitan tämän nyt tänne, etten oikeasti kirjoita sinulle tällaista hattaranpehmeää ja vaaleanpunaista höttöä: lepää nyt ihan tosi urakalla, jooko? Lupaan ensi viikolla ottaa sua kädestä mahdollisimman hellästi, vaikkakin ohjatusti.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan tämän nyt tänne, etten oikeasti kirjoita sinulle tällaista hattaranpehmeää ja vaaleanpunaista höttöä: lepää nyt ihan tosi urakalla, jooko? Lupaan ensi viikolla ottaa sua kädestä mahdollisimman hellästi, vaikkakin ohjatusti.
Lupaat ensi viikolla vai lupaat nyt ottaa ensi viikolla?
Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !