Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23128)
Niin hyvää ettei sanotuksi saa. Mutta toivotan sulle kauniita unia näin kirjallisesti. Ja ennen kaikkea muodollisesti 💞
xxxx
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma koti kullan kallis. Jotkut tykkää kodistaan, siihen on hyvä pyrkiä. Ei ole kököttämistä haluta viettää siellä aikaansa.
Kököttäminnenkin on elämää.
sivusta
Kököttäminen on parasta elämää.
sivusta myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuminen ei ole ajan tuhlausta, jatkuva touhotus on. Pitää osata pysähtyä. Olisi ikävää olla ihmisen kanssa joka suorittaisi elämää kello kädessä ja koko ajan pitäisi olla tekemässä jotain hyödyllistä.
Voi jumalauta :D ei se, että nauttii kokemuksista ja elämyksistä, tee kenestäkään kello kädessä suorittajaa. Kaamea ajatus sen sijaan olisi se, että koko sen yhden ainoan ainutkertaisen elämänsä käyttäisi perse homeessa himassa istumiseen.
Mut hei, ihaile istumista ihan rauhassa, ei se meiltä meneviltä pois ole.
Jaksat takertua, ymmärtää väärin ja vääntää asioita sellaisiksi mitä toinen ei ole sanonut. Samassakin ihmisessä on useita ulottuvuuksia ja se mikä sopii toiselle ei sovi toiselle. Harva on yhtä mustavalkoinen kuin sä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tutunoloista sielua. En usko mihinkään edellisiin elämiin mutta sä oot varmastikin ihka oikea kaksoisliekkini. Oletkohan itse pannut merkille? Haluaisin nähdä sinut jo
mis me nähtiin viimeks?
Näkemisestä on yli kaksi vuotta. Siellä missä yleensä sillon nähtiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä samalla ratkeaa eräs toinenkin iso asia.
Mikä asia?
Se, ketkä välittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, hän ei enää etsi sinua, eikä vaadi selityksiä. Hän ei enää anele sinua eikä vie sinulta rauhaa. Eikä se johdu siitä, etteikö hän enää tuntisi mitään tai että hän olisi pyyhkinyt sinut pois sydämestään. Se johtuu siitä, että hän ymmärsi, murtuneella sielulla, ettet sinä halunnut hänelle paikkaa elämässäsi. Hän ymmärsi, että siellä pysyminen tarkoitti sitä, että sait sinut tuntemaan olosi liian tärkeäksi ja hänet liian pieneksi. Ja hän päätti päästää irti, ei rakkauden puutteen, vaan itserakkauden vuoksi. Koska yksikään nainen ei ansaitse tuntea oloaan kurjaksi jonkun sellaisen vuoksi, joka ei osannut arvostaa häntä.
Olipa selkeä ja valaiseva viesti. ;)
no mis nähtiin viimeks?
Einstein ei ollut mikään menevin mies, mutta teki paljon. Ajatteli muiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuminen ei ole ajan tuhlausta, jatkuva touhotus on. Pitää osata pysähtyä. Olisi ikävää olla ihmisen kanssa joka suorittaisi elämää kello kädessä ja koko ajan pitäisi olla tekemässä jotain hyödyllistä.
Noin sinulla, jonkun toisen mielestä istuminen ja tekemättömyys nimenomaan on ajanhukkaa. Mielipiteitä on monia.
Istuminen ja tekemättömyys kuuluu keskeisenä osana luovaan työhön, täytyy antaa ajatuksille tilaa kulkea vapaasti. Ja on se muutenkin tärkeää. Se on vaan tietty ihmistyyppi, joka on koko ajan tekemässä jotain, en sitten tiedä millanen sisäinen elämä näillä ihmisillä on, ehkä ne on vaan hyvin fyysiseen maailmaan suuntautuneita.
Tai sitten ne saa ne ideansa liikkeessä, ei se kaikilta mitään istumista vaadi. Esim itse ajattelen parhaiten kävelyllä. Sitä on ihan olemassa sellainen metodikin kuin flandeeraus.
Mutta sinä tietysti haluat ylentää itseäsi taas kerran haukkumalla kaikkia välillä oikein hauskaakin pitäviä jotenkin vähemmän syvällisiksi ja älykkäiksi, se on selvä :D
Kävely on aika automatisoitua toimintaa, joka tosiaan vapauttaa ajatukset tehokkaasti myöskin. Meinasin sellasta jatkuvaa suorittamista, jossa tehdään koko ajan jotain. Kävely ei ole siinä mielessä tekemistä. Ihminen tarvitsee sellaista aikaa, jossa keskittyminen voi olla muualla. Miksi pitää tulkita noin pahimman kautta?😅 Veikkaan kyllä eisnteininkin istuneen aika monta tuntia toimistossaan takapuoli homeessa, mitään "järkevää" tekemättä.🙂
Miehelle parin kilometrin päähän hyvät yöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt rakas kaivattuni jokin vihje, että tiedän sun olevan täällä.
Olen laulanut instastoreissa Sulle.
Niin olet. Mutta milloin uudelleen? Olet ihana.Toivottavasti tämä ei ollut trollailua. Kerro jotain, jonka vain me tiedämme.
Ja niinhän siinä sitten taas kävi. Justiinsa niin kuin ajattelinkin. Piti käydä sekottamassa mun pää poloinen ja juosta karkuun. En jää tänne pyörimään, tämän verran kävin huikkaamassa.
Huomasin kyllä, että olit toimistolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä samalla ratkeaa eräs toinenkin iso asia.
Mikä asia?
Se, ketkä välittävät.
Poistui nuo viestit. En ehtinyt vastata mutta ehdin nähdä. Voimia sulle jos olet kaivattuni. Voisinpa auttaa. Olisipa yhteys. Saanko tulla halimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Mä aion näyttää sulle että pystyn siihen. Mä odotan ja näytän sen. Mä pystyn tekee sut onnelliseksi. Anna mulle se mahdollisuus.
No kai minä sitten annan. Koska nähään?
Sano sinä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta :D ei se, että nauttii kokemuksista ja elämyksistä, tee kenestäkään kello kädessä suorittajaa. Kaamea ajatus sen sijaan olisi se, että koko sen yhden ainoan ainutkertaisen elämänsä käyttäisi perse homeessa himassa istumiseen.
Mut hei, ihaile istumista ihan rauhassa, ei se meiltä meneviltä pois ole.Jaksat takertua, ymmärtää väärin ja vääntää asioita sellaisiksi mitä toinen ei ole sanonut. Samassakin ihmisessä on useita ulottuvuuksia ja se mikä sopii toiselle ei sovi toiselle. Harva on yhtä mustavalkoinen kuin sä.
En mä ole takertunut kun kommentoin kärjistävää viestiä just kuten se ansaitseekin :D kyllä mustavalkoisuus sulla pelkästä peilistä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Ja niinhän siinä sitten taas kävi. Justiinsa niin kuin ajattelinkin. Piti käydä sekottamassa mun pää poloinen ja juosta karkuun. En jää tänne pyörimään, tämän verran kävin huikkaamassa.
no mis nähtiin viimeks
Olisitpa sylissäni hellittävänä, rakas. Tule taas uniini. Hyvää yötä. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle parin kilometrin päähän hyvät yöt.
Toivoisin nämä vihdoinkin irl.
Toivon usein asioita mitä en saa.
Mikä asia?