Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vongutteko te täällä jonkun menetetyn epätoivoisen rakkauden perään vai uskotteko että teillä on potentiaalia suhteeseen kaipaamanne henkilön kanssa?
Vongun menetetyn perään epätoivoisena. Luotan omaan tekemiseen ja tunteita on häntä kohtaan. Tiedän, etten oo hänelle oikea ihminen. Eikä se haittaa, eikä siinä ole mitään erikoista. Ymmärrän täysin.
Ihailla voin häntä silti ja tuntea onnea siitä kuinka tärkeä ihminen hän minulle on ja on ollut.
Ketä kaipaat?
Sivu
P*ska päivä.Alkoi jo aamusta, kun joku itketti yön.Sen jälkeen piti selviytyä vaativasta päivästä.Väsyneenä ärsyynnyin kaikkeen.Kulkuneuvo petti vielä päälle, nyt siitä toipumista. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle parin kilometrin päähän hyvät yöt.
Toivoisin nämä vihdoinkin irl.
Toivon usein asioita mitä en saa.
mis nähtiin viimeks
Harrastuksessa. En ole käynyt enää siellä.
Minä taidan kaivata enemmän fantasiani mukaista henkilöä kuin häntä itseään. Koska jos ajattelen häntä, niin me ollaan liian erilaiset. Ei me toimittaisi arjessa, ei sängyssä, ei ystävinä (olen liian stabiili ja hän epävakaampi), ei minään. Mutta silti hän tulee jsein uniini ja fantasioihini. Miksi hän, kun olisi miljoona muutakin vaihtoehtoa. Kunhan pohdin. ww
Voithan sä laulaa mulle instassa taas, jos haluat. Tiedät kyllä että rakastan sitä. Tuntuu että menetin jotain olennaista, kun sun lauluasi en enää saa kuulla. Sinusta se on kiinni. Käteni ovat sidotut.
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä näin unta että rikoit minun työ-silmälasit ja aurinkolasit, molemmat
Kiva kuulla.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Oispa se uni vain merkki, ettei kaikki joiden uskon inhoavan minua oikeasti inhoakaan. Siitä olin unessa nimittäin tosi ilahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset on sekaisin. Sun kanssa sä näet minut sinä ihmisenä kuka minä olen, heikkona ja vajavaisena. Sä näet mun läpi jos mä yritän esittää vahvaa silloin kun en tunne itseäni vahvaksi. Sä et anna mun paeta valtapeleihin vaan pakotat mut elää hetkessä tätä hetkeä ja sitä mitä mä oikeasti tunnen. Se että oppii kunnioittamaan muita ja toisten rajoja ei sulje pois sitä ettenkö mäkin voisi kasvaa vahvaksi ja onnelliseksi, oikeasti onnelliseksi. En näennäisen onnelliseksi. Mä haluan olla sulle hyvä ja lämmin, ja saada sut tuntemaan onnea mun seurassa. Haluan että pidät mut turvassa ja minusta huolta niin kuin pidätkin. Ja haluan näyttää sen mitä tunnen ja sen kiitollisuuden, ilman pelejä tai peilejä.. minuna sinulle. Et sinä halua minulle pahaa. Mun on aika luottaa suhun ja ymmärtää se. Sä et aio satuttaa mua. Mun toiminta on satuttanut sinua. Hyvää yötä.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Oon todennut tämän ennenkin, mutta totesin tänään taas. Että me ollaan kuin magneetit, mutta samanmerkkiset navat vastakkain eli ne hylkii toisiaan. Kun uskoo saapuneensa törmäysetäisyydelle, niin toinen on lähtenytkin kauas.
Ei vaan mä olen "hylkiö".
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taidan kaivata enemmän fantasiani mukaista henkilöä kuin häntä itseään. Koska jos ajattelen häntä, niin me ollaan liian erilaiset. Ei me toimittaisi arjessa, ei sängyssä, ei ystävinä (olen liian stabiili ja hän epävakaampi), ei minään. Mutta silti hän tulee jsein uniini ja fantasioihini. Miksi hän, kun olisi miljoona muutakin vaihtoehtoa. Kunhan pohdin. ww
Seksikemiaa. Niin mullakin kaivatun suhteen, en mäkään mitään avioliittoja mieti vaan panemista.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen sekä erityistoivotukset erään asian tiimoilta. Ajattelen meitä, on ikävä. Nuku hyvin.
Viime yönä näin unta että rikoit minun työ-silmälasit ja aurinkolasit, molemmat