Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23148)
Vierailija kirjoitti:
Yksinäistä...
Sitä on liikkeellä.
Vääntämisen himo, ai että. Minkäs sille mahtaa, että on mielipiteitä.😌
En tiedä siitä törmäämisestäkään sitten. Oliko yksi uni merkki, että vaikeaa tulee jälleen olemaan. Näin nimittäin jotain unta, jossa lähdin eräälle mahdolliselle törmäyspaikalle. Siinä unessa törmäsinkin matkalla sitten toiseen tuttuun. Samasta paikasta kuin sinä. Minun ikäinen. Jostain syystä se toinen tuttu olikin innostunut näkemisestä. Sanoi asuvansa lähellä ja vei mut kotiinsa. Esitteli kaikennäköisiä töitään pihalla ja sisällä ja juteltiin niin kauan että oli jo pimeää. Ihan kuin ois ollut jotenkin yksinäinen. Ihan mukava vierailu kyllä oli. Aika epätodennäköinen skenaario toki tuo, koska tämä toinen mahtaa inhota minua. Eikä kyllä lisäksi ole yksinäinen, vaan on paljon tuttuja. En vois kuvitellakaan että veis kotiinsa. Mutta ehkä se voi kuitenkin kertoa siitä että me ei nähdä. Aina tulee jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset on sekaisin. Sun kanssa sä näet minut sinä ihmisenä kuka minä olen, heikkona ja vajavaisena. Sä näet mun läpi jos mä yritän esittää vahvaa silloin kun en tunne itseäni vahvaksi. Sä et anna mun paeta valtapeleihin vaan pakotat mut elää hetkessä tätä hetkeä ja sitä mitä mä oikeasti tunnen. Se että oppii kunnioittamaan muita ja toisten rajoja ei sulje pois sitä ettenkö mäkin voisi kasvaa vahvaksi ja onnelliseksi, oikeasti onnelliseksi. En näennäisen onnelliseksi. Mä haluan olla sulle hyvä ja lämmin, ja saada sut tuntemaan onnea mun seurassa. Haluan että pidät mut turvassa ja minusta huolta niin kuin pidätkin. Ja haluan näyttää sen mitä tunnen ja sen kiitollisuuden, ilman pelejä tai peilejä.. minuna sinulle. Et sinä halua minulle pahaa. Mun on aika luottaa suhun ja ymmärtää se. Sä et aio satuttaa mua. Mun toiminta on satuttanut sinua. Hyvää yötä.
Jos ite kirjotit oot todella taitava kirjottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäistä...
Sitä on liikkeellä.
Pullo & puhelin...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kamalaa pysyä vaan kotona miehen kanssa. Joskus lopetin yhden jutun heti alkuunsa mm. siitä syystä, että mies halusi olla ihan liikaa vaan kotona.
Olisin ajatellut 25v samoin. Nykyään rakastan olla kotona.
Sitä se ikä teettää. Ei baarit tai pikkujoulut kiinnosta sitten yhtään.
Ei se ikään liity, kyllä osa ihmisistä pysyy rentoina ja menevinä vanhoiksi asti. Toiset sitten alkavat ylentää itseään halveksimalla kaikkea hauskaa. Eri
Kertoo vain sinun alemmuuskompleksista, jos koet että joku liian väsyneenä tai sairaana kotiin jäävä sillä ylentää itseään.
Lol, luepa uudestaan. Iän kerrottiin teettävän ja sitä kommentoitiin, ei sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Oon todennut tämän ennenkin, mutta totesin tänään taas. Että me ollaan kuin magneetit, mutta samanmerkkiset navat vastakkain eli ne hylkii toisiaan. Kun uskoo saapuneensa törmäysetäisyydelle, niin toinen on lähtenytkin kauas.
Älä sitten toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vongutteko te täällä jonkun menetetyn epätoivoisen rakkauden perään vai uskotteko että teillä on potentiaalia suhteeseen kaipaamanne henkilön kanssa?
Ei kumpaakaan. Kaipaan ihmistä, en parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tutunoloista sielua. En usko mihinkään edellisiin elämiin mutta sä oot varmastikin ihka oikea kaksoisliekkini. Oletkohan itse pannut merkille? Haluaisin nähdä sinut jo
Olisi jo aika nähdä (mies). Edellisestä näkymisestä pian 30kk. Ikuisuus.
Ap:n viesti oli naiselta miehelle
Mä uskon, että olisin sun kanssa onnellinen. Toisinpäin en ole varma. Nuku hyvin rakas.
Pikaista paranemista ja toivottavasti saat nukuttua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset on sekaisin. Sun kanssa sä näet minut sinä ihmisenä kuka minä olen, heikkona ja vajavaisena. Sä näet mun läpi jos mä yritän esittää vahvaa silloin kun en tunne itseäni vahvaksi. Sä et anna mun paeta valtapeleihin vaan pakotat mut elää hetkessä tätä hetkeä ja sitä mitä mä oikeasti tunnen. Se että oppii kunnioittamaan muita ja toisten rajoja ei sulje pois sitä ettenkö mäkin voisi kasvaa vahvaksi ja onnelliseksi, oikeasti onnelliseksi. En näennäisen onnelliseksi. Mä haluan olla sulle hyvä ja lämmin, ja saada sut tuntemaan onnea mun seurassa. Haluan että pidät mut turvassa ja minusta huolta niin kuin pidätkin. Ja haluan näyttää sen mitä tunnen ja sen kiitollisuuden, ilman pelejä tai peilejä.. minuna sinulle. Et sinä halua minulle pahaa. Mun on aika luottaa suhun ja ymmärtää se. Sä et aio satuttaa mua. Mun toiminta on satuttanut sinua. Hyvää yötä.
Jos ite kirjotit oot todella taitava kirjottaa!
no kukas muu sen kirjoittaisi kuin itse. Kiitos. Kirjoitustaidot ei auta, kun ihmissuhdetaidoissa on puutteita. Mutta aina voi kasvaa ja kehittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kamalaa pysyä vaan kotona miehen kanssa. Joskus lopetin yhden jutun heti alkuunsa mm. siitä syystä, että mies halusi olla ihan liikaa vaan kotona.
Ei se ikään liity, kyllä osa ihmisistä pysyy rentoina ja menevinä vanhoiksi asti. Toiset sitten alkavat ylentää itseään halveksimalla kaikkea hauskaa. Eri
Kertoo vain sinun alemmuuskompleksista, jos koet että joku liian väsyneenä tai sairaana kotiin jäävä sillä ylentää itseään.
<
Mitäpä luulet mitä tarkoittaa että ikä teettää 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vongutteko te täällä jonkun menetetyn epätoivoisen rakkauden perään vai uskotteko että teillä on potentiaalia suhteeseen kaipaamanne henkilön kanssa?
Vongun menetetyn perään epätoivoisena. Luotan omaan tekemiseen ja tunteita on häntä kohtaan. Tiedän, etten oo hänelle oikea ihminen. Eikä se haittaa, eikä siinä ole mitään erikoista. Ymmärrän täysin.
Ihailla voin häntä silti ja tuntea onnea siitä kuinka tärkeä ihminen hän minulle on ja on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Pikaista paranemista ja toivottavasti saat nukuttua!
Kiitos <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vain sinun alemmuuskompleksista, jos koet että joku liian väsyneenä tai sairaana kotiin jäävä
Mitäpä luulet mitä tarkoittaa että ikä teettää 🙄
Kvg jos et tiedä mitä sillä tarkoitetaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkästään häpeä vaan myös pelkään vähenevää painoa ynnä mahdollista osteoporoosia ja sarkopenia. Paleltaa ja on jatkuva nälkä, tuhon tiellä kulen.
Voi että. Voimia sinulle! Oletko kuntarajain mies?
Kyllä. Kiitos toivotuksesta, eilen väsy, nyt voin hyvin, tervehtymässä. Hyvää yötä siulle ja naiselle 30km ja rajain taa halein suukoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle parin kilometrin päähän hyvät yöt.
Toivoisin nämä vihdoinkin irl.
Toivon usein asioita mitä en saa.
Saat ne kyllä myös irl, kunhan asiat meidän välillä etenevät. :)
Teidän asioiden etenemisellä ei ole mitään vaikutusta minun suuntaani.
-se toivoja.
Vain IRL ratkaisee.