Ostin "mummokärryn" kauppatavaroiden kuljettamiseksi.
Kauppaan matkaa 2 km ja ostan viikon ruoat kerralla. Liityin sitten kai mummokerhoon 58-vuotiaana. Helppo vetää kärryjä mielummin kuin raahata painavaa kassia.
Kommentit (164)
Ennen jätettiin vauvanvaunut kaupan eteen pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Ennen jätettiin vauvanvaunut kaupan eteen pihalle.
Kaupan edessä juoppojen kokoontumisajot joka päivä. Ei voi kuvitellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin kans sellaisen tukevan ja jossa hieman isommat renkaat, mutta ruokaostoksiin en oo vielä käyttänyt. Mulla kauppaan noin kilometri ja kuljen sen kävellen reppuselässä. Ostoskärryä oon käyttänyt ilman sitä laukkua kun viime viikolla telkku meni rikki niin vein sillä risan telkun noin 2,5 km päässä olevaan eletroniikka liikeeseen ja toin uuden samalla käryllä kotiin. Siis kävellen. Tykkään kävellä enkä missään nimessa halua noin lyhyitå matkoja ajella autolla ja pyörällä ison telkun roudaaminen on hankalaa.
Kätevä peli 👍
Mulla on autottomana huonekalujen kuljetusta varten nokkakärry. Maksimissaan vein aikanaan 49kg televisiopaketin 7 kilometrin matkan kävellen kotiin kun en halunnut maksaa 50 euroa kuljetuksesta.
Tämä siis oli nokkakärryllä joka kestää 200kg. En suosittele yrittämään ottaa 49kg lastia tavalliseen ostoskärryyn.
Vastaus tulee vähän viiveellä kun nyt vasta taas hoksasin tämän ketjun.
Nyky televisot painaa niin vähän että huoleti niitä voi tuolla mun kärryllä roudata, paitsi jos ostaa jonkun jättimallin, joita itse en halua. Mun 50 tuuman tv oli varmaan maksimi minkä voi tuolla tavalla roudata kotiin. Mulla oli narua jolla sain sidottua mennen tullen telkun kärryyn kiinni että pysyy vauhdissa mukana.
Mä kiinnitin nokkakärryyn sen tv-paketin ilmastointiteipillä. Mä olen kokeillut isojen pakettien kanssa myös narua, mutta mun oma kokemus on että ilmastointiteippi on helpompi saada kireälle niin ettei paketti pääse liikkumaan yhtään mihinkään suuntaan, silloin kun on tarpeeksi kallis ja iso paketti että kuluvan ilmastointiteipin hinnalla ei ole väliä.
Ja se kassojen takatila, missä voisi pitää kärryä? Ei meidän ruokakaupoissa ole. Olisi mielenkiintoista kuinka se on järjestetty. Ei ole ihan yhden ihmisen ongelma tämä.